Åååh! Herregud så gøy! Gratulerer såå mye! Første på gravid i denne gruppaJeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh! Herregud så gøy! Gratulerer såå mye! Første på gravid i denne gruppaJeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!

Gratulerer så myeJeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!

Hurra!!! Gratulerer så mye!!! Når hadde du innsett?Jeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!
Jeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!
Hurra!!! Gratulerer så mye!!! Når hadde du innsett?
(vet ikke hvordan jeg siterer alle i et svar) Ååå gratulerer! Så gøy! Hærlig nyhet!Jeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!

Jeg fant nettopp ut av det, du må bare scrolle deg opppver og trykke svar på de du vil svare så legger de seg i boksen du skriver iTusen takk til alle(vet ikke hvordan jeg siterer alle i et svar)
Hadde innsett av en blasto sist onsdag![]()

Jeg gikk over til koffeinfri etter innsett denne gangen.. litt hodepine de første to dagene og ellers gikk det helt fint. Sover faktisk bedre og synes den koffeinfrie kaffen fra Ali faktisk er ganske godKan jeg spørre et litt rart spørsmål... hvor mye kaffe drikker dere og er dere nøye med å drikke mye vann?Jeg drikker hvertfall 1-2 kopper kaffe om dagen men er så redd for at det skal ha noe å si på alt sammen. Dropper den jo hvis jeg må.
Gratulerer såååå myeJeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!

GratulererJeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!

Jeg drikker 1-2 kopper om dagen! Kan liksom aldri se for meg at litt kaffe er det som skal avgjøre om det klaffer eller ikkeKan jeg spørre et litt rart spørsmål... hvor mye kaffe drikker dere og er dere nøye med å drikke mye vann?Jeg drikker hvertfall 1-2 kopper kaffe om dagen men er så redd for at det skal ha noe å si på alt sammen. Dropper den jo hvis jeg må.
Gratulerer så mye!Jeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!
60 timer etter Ovitrelle ser graviditetstesten sånn ut. Kan nok stemme med at den pleier være ute av kroppen min 6-7 dager etter jeg har satt den Kan jeg spørre et litt rart spørsmål... hvor mye kaffe drikker dere og er dere nøye med å drikke mye vann?Jeg drikker hvertfall 1-2 kopper kaffe om dagen men er så redd for at det skal ha noe å si på alt sammen. Dropper den jo hvis jeg må.
Ja det er sant. Føler absolutt det er så mye man stresser med fra før. Men bytter over til frukt te/urtete og sånn når trangen til mere blir for storJeg drikker 1-2 kopper om dagen! Kan liksom aldri se for meg at litt kaffe er det som skal avgjøre om det klaffer eller ikkeJeg elsker morgenkaffen min og denne prosessen er vanskelig nok fra før!

Ja det er sant. Føler absolutt det er så mye man stresser med fra før. Men bytter over til frukt te/urtete og sånn når trangen til mere blir for stor![]()
Gratulerer ❤ Så glad på dine vegneJeg kan settes på GRAVIDFikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!

Ja det er jo egentlig et lite offer hvis det hjelper sjangsene. Jeg får se det Ann littDet ser ut til at forskningen er litt mangelfull foreløpig: https://www.verywellfamily.com/caffeine-and-fertility-1960253. Så for egen del tenker jeg at jeg fortsetter å holde meg til 1-2 kopper, så jeg føler jeg har gjort mitt i fall det skulle påvirke, selv om betydningen er usikker.