Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Progesteronstøtte kan gi hetetokter og noe forhøyet tempBare nysgjerrig- noen som vet om progesteronstøtte eller annet i IVF-prosessen påvirker kroppstemperatur? Er det noe poeng å tempe under IVF?![]()
Takk for svarProgesteronstøtte kan gi hetetokter og noe forhøyet temp![]()
holdt på i et år med dette snart, + ivf. La bursdagen min være en lykke dag. Her ble testetrangen rett og slett for stor og jeg gikk på en liten smell. Angret selvfølgelig med en gang, for jeg visste jo at 8dpo og utvannet urin gir meget dårlige odds... Og jada, testen ble blenda den
Føler allikevel at det er et eller annet på gang, klarer ikke sette fingeren på det, men føler det jobbes litt der nede på en eller annen måte. Siden jeg ikke går på noen medisiner kan jeg heller ikke skylde på dem, men hadde vel ikke vært første gang jeg innbilte meg noe, så...![]()
Har hatt syke mensmurringer siden forje fredag, tok ovitrelle 4 desember. Vært litt små kvalm de siste dagene. Er det noe håp eller er det bare mensen som kommer. Forventer ikke mensen før tidligst mandag 20 des. Håper virkelig det går denne gang. Vi prøvde selv med letrozol og ovitrelle.holdt på i et år med dette snart, + ivf. La bursdagen min være en lykke dag.
Når ville dere ha testen? . Sist gang jeg testet positivt testet jeg var 24dager etter mensen. Hadde ikke skrevet opp når jeg tok ovitrellen
Når kl har du innsett? Tre stk i denne gruppa som har innsett på mandag i PorsgrunnNå ringte de fra Porsgrunn. 2 av 3 egg er befruktet og er med i racet videre.Avtalt innsett blir på mandag! Denne helgen blir laaang..
Jeg skal til 12:45Når kl har du innsett? Tre stk i denne gruppa som har innsett på mandag i Porsgrunn![]()

Takk som spørHvordan går det med deg, Mini_S? Håper sånn å se en julegave til deg her inne snart![]()
det går sånn passe, testene er blenda og håpet svinner hen dessverre
10 dpo i dag, så burde vært noe på tidligtesten tenker jeg…Takk som spørdet går sånn passe, testene er blenda og håpet svinner hen dessverre
10 dpo i dag, så burde vært noe på tidligtesten tenker jeg…
Sist rakk ikke Ovitrelle forsvinne helt en gang, strekene ble sterkere igjen fra 8dpo på kvelden, og helt tydelig fra 9dpo. Er nok derfor jeg er så utålmodigUff, skjønner følelsenHåper det er en treiging. Når testet du positivt sist?
Kan settes på ikke gravid- anser meg som ferdig denne runden! Masse lykke til til dere andre og god jul! Unner dere alle verdens fineste julegave<3
Jeg har mer smerter i magen idag 2. dagen etter uttak enn jeg hadde i går!? Litt rart?
Åja ja det kan jo hende. Blir kanskje veldig oppblåst av lutinus. Takk for tips!Jeg har også hatt ganske mye smerter og ubehag etter uttak, men har kommet frem til at det var Lutinus som gjorde det og ikke selve uttaket. Progesteron kan også gi litt vondter (hos meg i hvertfall).
Om du er bekymret så ringer du der du var på uttak for å høre hva de sier, bedre å ringe en gang for mye![]()

Jeg har alltid hatt mest vondt sånn 2-3 dager etter uttakJeg har mer smerter i magen idag 2. dagen etter uttak enn jeg hadde i går!? Litt rart?
Godt jeg fikk sykemelding tom. LørdagJeg har alltid hatt mest vondt sånn 2-3 dager etter uttak![]()