Desember 2021

Hurra!!! Gratulerer så mye!!! Når hadde du innsett?

Tusen takk til alle :Heartred (vet ikke hvordan jeg siterer alle i et svar)
Hadde innsett av en blasto sist onsdag :)

Kan jeg spørre et litt rart spørsmål... hvor mye kaffe drikker dere og er dere nøye med å drikke mye vann? :smiley-ashamed005 Jeg drikker hvertfall 1-2 kopper kaffe om dagen men er så redd for at det skal ha noe å si på alt sammen. Dropper den jo hvis jeg må.

Kan jeg spørre et litt rart spørsmål... hvor mye kaffe drikker dere og er dere nøye med å drikke mye vann? :smiley-ashamed005 Jeg drikker hvertfall 1-2 kopper kaffe om dagen men er så redd for at det skal ha noe å si på alt sammen. Dropper den jo hvis jeg må.
Jeg gikk over til koffeinfri etter innsett denne gangen.. litt hodepine de første to dagene og ellers gikk det helt fint. Sover faktisk bedre og synes den koffeinfrie kaffen fra Ali faktisk er ganske god :) så kommer til å fortsette med det for å slippe å «seponere» koffein en gang til :D om du velger å fortsette med en kopp vanlig kaffe om morgenen er nok neppe det noen krise, så ingen grunn til å piske seg selv uansett :)

Bare nysgjerrig- noen som vet om progesteronstøtte eller annet i IVF-prosessen påvirker kroppstemperatur? Er det noe poeng å tempe under IVF? :)

Jeg drikker 1-2 kopper om dagen! Kan liksom aldri se for meg at litt kaffe er det som skal avgjøre om det klaffer eller ikke :) Jeg elsker morgenkaffen min og denne prosessen er vanskelig nok fra før!

Herlighet nå begynner jeg å bli så syyykt utålmodig. Typisk at både mensen og eggløsning skulle la vente på seg denne runden. :hungover:
Har jo ikke egentlig noe å klage på, for får tross alt innsett denne mnd :D, men hadde liksom ikke sett for meg det skulle bli sååå tett oppimot jul :hilarious:
Vil også begynne å teste :p
Måtte ta en EL-test og en HCG-test for gøy for å stagge testetrangen litt :hilarious: 60 timer etter Ovitrelle ser graviditetstesten sånn ut. Kan nok stemme med at den pleier være ute av kroppen min 6-7 dager etter jeg har satt den
8B640274-2A47-4C4F-9824-70C767B47513.png

Det finnes forskning på at koffein påvirker negativt, men 1-2 kopper mener jeg å huske er helt innafor. Men har man et høyt inntak, kan det være lurt å redusere for å makse sjansene.

Jeg drikker 1-2 kopper om dagen! Kan liksom aldri se for meg at litt kaffe er det som skal avgjøre om det klaffer eller ikke :) Jeg elsker morgenkaffen min og denne prosessen er vanskelig nok fra før!
Ja det er sant. Føler absolutt det er så mye man stresser med fra før. Men bytter over til frukt te/urtete og sånn når trangen til mere blir for stor :hilarious:

Ja det er sant. Føler absolutt det er så mye man stresser med fra før. Men bytter over til frukt te/urtete og sånn når trangen til mere blir for stor :hilarious:

Det ser ut til at forskningen er litt mangelfull foreløpig: https://www.verywellfamily.com/caffeine-and-fertility-1960253. Så for egen del tenker jeg at jeg fortsetter å holde meg til 1-2 kopper, så jeg føler jeg har gjort mitt i fall det skulle påvirke, selv om betydningen er usikker.

Back
Topp