Desember 2021

Krysser fingrene for harde livet for at det er et lite julemirakel på vei hos deg :love7
Har innsett i morgen, håper lille blasto klarer opptiningen:love2 Tatt første Ovitrelle-dose og begynte på Lutinus i går, og har vært kvalm siden det :sour: kvalm FØR innsett liksom :hilarious:
Så spennende med innsett i morgen, lykke til med innsett. De aller fleste overlever opptining heldigvis :) det er så kjipt med den kvalmen, siste sort!

Når ringer de fra Porsgrunn om egget ikke overlever opptining? 9?10?
vurderer å slå av alarmen imorgen tidlig og håpe på å sove meg igjennom spenninga :dead:
Hadde ikke du en del på frys? Hvis det ene ikke overlever tar de bare opp et nytt :) Det tar ikke så lang tid å tine dem!

Hadde ikke du en del på frys? Hvis det ene ikke overlever tar de bare opp et nytt :) Det tar ikke så lang tid å tine dem!
Har vært så heldig å få hele 8 stykk på frys, tinte ett i august og det gikk heldigvis godt, så krysser alt som er for at det skulle gå greit :nailbiting::shy:

Har vært så heldig å få hele 8 stykk på frys, tinte ett i august og det gikk heldigvis godt, så krysser alt som er for at det skulle gå greit :nailbiting::shy:
Da skal det nok veeeldig mye til for at det ikke blir innsett på deg i morgen! Lykke til :Heartred

Åååh! Er det sant!!? Sorry for å kuppe innlegget ditt Gullfisk91 :hilarious: Ingen har sagt det til meg. :woot: Jeg har 5 på frys, så da kan de bare ta opp et nytt et?

Ååå okei. Jeg trodde ovitrelle var bare sånn eggløsnings medesin. Hjelp, dette er så komplisert. Jeg har egentlig nok med å bare høre på hva de sier :hilarious: kanskje vi blir sittende å vente sammen da. Håper det! :Heartpink
Det er egenrlig eggløsningssprøyte ja, men det er jo hcg i den, som kroppen produserer når man er gravid. Skal ikke si noe sikkert, men tror hcg gjør at kroppen produserer progesteron? Og at de derfor ville prøve det i mitt tilfelle for at kroppen skal holde lengre på det som er satt inn. (Nå er jeg på rimelig tynn is her men:hilarious:)
Jeg har innsett 1230, tror jeg har innsett rett etter Gullfisk91:D Men mye mulig vi sees i gangene der i morgen :love7

Åååh! Er det sant!!? Sorry for å kuppe innlegget ditt Gullfisk91 :hilarious: Ingen har sagt det til meg. :woot: Jeg har 5 på frys, så da kan de bare ta opp et nytt et?
Altså, nå skal jeg ikke love noe, jeg vet ikke hvordan det er i Porsgrunn. Men det tar jo ikke mer enn ca 30 minutter å tine et embryo. De fleste klinikkene tiner dem på morgenen, så vil jo tro de rekker å tine et til dersom det første ikke overlever :)

Ser flere her har innsett i morgen, ønsker dere masse lykke til, heier på eskimoene dere :gen014:love7

Masse lykke til med innsett dere som har i dag :Heartred

Jeg kan dessverre settes på Ikke gravid :( mensen har kommet, tempen har falt og testen er like blenda… venter på telefon fra Haugesund i morgen for fortelle om negativ forsøk og veien videre. Har et forsøk igjen offentlig, så håper på januarforsøk, men frykter det har blitt litt ventetid nå pga.corona igjen.

Kommer til å følge med videre og krysser alt jeg har for at det blir flere positive tester til jul for dere :Heartred

Jeg kan dessverre settes på Ikke gravid :( mensen har kommet, tempen har falt og testen er like blenda… venter på telefon fra Haugesund i morgen for fortelle om negativ forsøk og veien videre. Har et forsøk igjen offentlig, så håper på januarforsøk, men frykter det har blitt litt ventetid nå pga.corona igjen.

Kommer til å følge med videre og krysser alt jeg har for at det blir flere positive tester til jul for dere :Heartred
Sender deg en stor klem kjære deg :Heartred Leit det ikke ble klaff denne gangen:Heartred
Krysser fingrene for at dere kan starte opp igjen i januar. Nyt jula med god mat og drikke, skal heie på deg neste runde :love7

Jeg har fått satt inn en fin blastocyst og er altså ruger. Nå kommer de nervepirrende dagene fram til jeg kan teste! Offisiell testdato et 27. desember, men det er uaktuelt å vente så lenge. Jeg fikk med meg én test fra klinkken, lot være å fortelle om lageret jeg har liggende klart. :hilarious:

Jeg fikk plutselig beskjed om å sette en Gonaptepyl etter innsettet. Denne skulle visst hjelpe kroppen med å produsere progesteron. Er det andre som har prøvd det? Tar også Crinone.
Hvordan går det med deg? :love7 Har du klart å holde testetrangen i sjakk??:love2

Hvordan går det med deg? :love7 Har du klart å holde testetrangen i sjakk??:love2
Takk for at du spør. :love7Jeg har testet siden torsdag (for å sjekke at Ovitrelle var ute av kroppen). Så langt bare negative tester, så nå sitter jeg her og lurer på når håpet er ute. Innsett av fryst blastocyst var på tirsdag, så hvis jeg har forstått det riktig er jeg 11 dpo. Håpet er nok ikke helt ute enda, men det begynner å nærme seg. Jeg har testet med tidligtester fra Babyplan, men har noen digitale liggende også, så lurer på om jeg skal ta en av dem i morgen eller onsdag. Men det er vel lite sannsynlig at de vil vise noe når Babyplan er blank.

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å være blid og hyggelig gjennom jula hvis dette blir resultatet. Er det noen som har noen gode råd? Skal feire hos søsteren min for første gang, så alt blir nytt også.

Takk for at du spør. :love7Jeg har testet siden torsdag (for å sjekke at Ovitrelle var ute av kroppen). Så langt bare negative tester, så nå sitter jeg her og lurer på når håpet er ute. Innsett av fryst blastocyst var på tirsdag, så hvis jeg har forstått det riktig er jeg 11 dpo. Håpet er nok ikke helt ute enda, men det begynner å nærme seg. Jeg har testet med tidligtester fra Babyplan, men har noen digitale liggende også, så lurer på om jeg skal ta en av dem i morgen eller onsdag. Men det er vel lite sannsynlig at de vil vise noe når Babyplan er blank.

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å være blid og hyggelig gjennom jula hvis dette blir resultatet. Er det noen som har noen gode råd? Skal feire hos søsteren min for første gang, så alt blir nytt også.
Alt håp er enda ikke ute, men skjønner godt at du føler det sånn :Heartred Er du åpen om prosessen? Isåfall ville jeg bare sagt ifra om ståa:Heartred

Lykke til alle dere som skal ha innsett i dag :love7

Så trist, sender deg en god klem :Heartred
Håper virkelig du får komme igang igjen allerede i januar :love7

Alt håp er enda ikke ute, men skjønner godt at du føler det sånn :Heartred Er du åpen om prosessen? Isåfall ville jeg bare sagt ifra om ståa:Heartred
Jeg er delvis åpen om prosessen, så de nærmeste vet at jeg driver med dette. Men jeg har bare fortalt to personer at jeg var i Danmark nå, og de vet ikke at jeg driver og tester nå før jul. Jeg orket ikke presset av at mange skulle vite tidlig at jeg er gravid, siden jeg har mistet to ganger. På et tidspunkt må jeg jo fortelle at jeg eventuelt har "brukt opp" det embryoet jeg hadde på frys, men jeg har lite lyst til å "ødelegge" jula for flere med å fortelle nå. :( Det vil også være personer til stede på julefeiringen som ikke vet noe om "prosjektet". Jeg får se i hvor stor grad jeg klarer å late som ingenting, eller om det blir nødvendig å si noe.

Back
Topp