Desember 2021

Tusen takk! Håper det gikk bra med alle som skulle ha uttak! :hug007Det ble 3 egg på meg. Gikk veldig bra men ble skikkelig slått ut av morphinen. Men vil heller ha den enn ingenting! :happy090
Åå stakkars deg. Jeg ble sittende å vente leeeenge i dag og fikk med meg mange som kom og gikk, deriblant en stakkar som satt og gråt og var svimmel, var det tilfeldigvis deg? Hadde bare lyst til å dele ut en klem, følte såå med henne og begynte å grine sjæl bak munnbindet. Men altså, gratulerer med tre egg daaaa xsmile14

Blenda tester i dag, så alt til nå har med andre ord bare vært tullestreker… jeg anser løpet for kjørt for min egen del- vet at mange vil trøste med at det fortsatt er tidlig, men med tidligtester vet man nok innerst inne at det ville slått ut nå. Går greit, begynner å bli skremmende apatisk/likegyldig til hele opplegget og hadde gråtekula mi i går… neste runde skal jeg PRØVE å teste kun ved testdato, så slipper jeg ytterligere berg og dalbane enn denne IVF-prosessen allerede er fra før.

Ønsker dere masse lykke til her inne og håper det este for absolutt alle <3
Sender deg en stor klem :love7

Egentlig testdag på Riksen i dag, men skal ta blodprøva i morgen i stedet siden jeg fortsatt er i koronaisolasjon i dag. Tok test hjemme her på morgenen og den var, ikke overraskende, kritthvit som alltid :banghead: så det var det for denne gang. Irriterende at jeg må dra å ta den blodprøva uansett. Akkurat nå føler jeg absolutt ingenting..greier ikke bli lei meg engang o_O
Sender deg en stor klem, er så nedtur med negativ test, selv om man er forberedt på det :Heartred

Tusen takk! Håper det gikk bra med alle som skulle ha uttak! :hug007Det ble 3 egg på meg. Gikk veldig bra men ble skikkelig slått ut av morphinen. Men vil heller ha den enn ingenting! :happy090
Heia heia de tre eggene :wav

Fikk satt inn blasto i dag og skal ruge så godt jeg kan fremover :) 16 dager før test føles så klart ulidelig ut, fra når kan man evt snikteste?

Fikk satt inn blasto i dag og skal ruge så godt jeg kan fremover :) 16 dager før test føles så klart ulidelig ut, fra når kan man evt snikteste?

Uff ja! Det er leeenge. Tenker jeg kanskje tar tester i romjulen, orker ikke før jul! Vil helst kose meg julaften, så heller prøve med testing etter det og frem til nyttårs-aften:love7

Åå stakkars deg. Jeg ble sittende å vente leeeenge i dag og fikk med meg mange som kom og gikk, deriblant en stakkar som satt og gråt og var svimmel, var det tilfeldigvis deg? Hadde bare lyst til å dele ut en klem, følte såå med henne og begynte å grine sjæl bak munnbindet. Men altså, gratulerer med tre egg daaaa xsmile14
Hvis du var i Porsgrunn så var nok det meg ja:oops: var kvalm leeeenge etterpå, men slokna her hjemme til slutt. jeg var sistemann ut av 4 som hadde uttak i dag.
Må bare skryte av alle de ansatte på Porsgrunn. De er så snille og gode!:Heartpink
Gratulerer så mye med innsett! :Heartbigred Deilig å ha kommet dit!

Gratulerer som ruger :love2:love2:love2Jeg pleier begynne sniktestingen 4 dager etter innsett av blasto:hilarious:

Er alle dere her vaksinert? Jeg orker ikke utsette innsett/uttak mer enn ventetiden som allerede er og er fortsatt ikke vaksinert. Føler meg jo som verdens verste menneske om dagen :(:(

Er alle dere her vaksinert? Jeg orker ikke utsette innsett/uttak mer enn ventetiden som allerede er og er fortsatt ikke vaksinert. Føler meg jo som verdens verste menneske om dagen :(:(
Jeg er vaksinert, men var sent ute. jeg tok det som drop inn, mellom når det ble pauser i uttak/stimulering. Men ikke føl på det! Det er et personlig valg, og du har en god grunn! Det ordner seg :Heartpink vi må jo alle være nøye med smittevern uansett.

Jeg er vaksinert! Fikk beskjed av Medicus at man ikke trengte å vente fra vaksine til forsøk, så da kjørte jeg på :) Men virker som klinikkene har litt ulik praksis der!

Jeg er vaksinert. Tok første dose ca. tre uker før oppstart med stimulering i sommer, og andre dose rett etter MA i september/oktober.

Sist fikk jeg postitv test fem dager etter innsett av blastocyst (hadde ikke testet dagene før). Jeg har fått offisiell testdato 27. desember, men kommer ikke til å klare å vente til det. Dessuten er det veldig mye styr å prøve å holde en eventuell graviditet hemmelig gjennom julehelgen, så det er greiest med en avklaring før det. Jeg er litt usikker på når man kan være sikker på en negativ test etter fryseforsøk, men jeg ser for meg at til julaften bør det i alle fall være ganske sikkert.

Jeg kan settes på GRAVID :love7 Fikk positiv digital nå i kveld!! Så akkurat nå er jeg gravid!

Back
Topp