Desember 2021

Jeg har fått satt inn en fin blastocyst og er altså ruger. Nå kommer de nervepirrende dagene fram til jeg kan teste! Offisiell testdato et 27. desember, men det er uaktuelt å vente så lenge. Jeg fikk med meg én test fra klinkken, lot være å fortelle om lageret jeg har liggende klart. :hilarious:

Jeg fikk plutselig beskjed om å sette en Gonaptepyl etter innsettet. Denne skulle visst hjelpe kroppen med å produsere progesteron. Er det andre som har prøvd det? Tar også Crinone.

Jeg har fått satt inn en fin blastocyst og er altså ruger. Nå kommer de nervepirrende dagene fram til jeg kan teste! Offisiell testdato et 27. desember, men det er uaktuelt å vente så lenge. Jeg fikk med meg én test fra klinkken, lot være å fortelle om lageret jeg har liggende klart. :hilarious:

Jeg fikk plutselig beskjed om å sette en Gonaptepyl etter innsettet. Denne skulle visst hjelpe kroppen med å produsere progesteron. Er det andre som har prøvd det? Tar også Crinone.
Gratulerer som ruger!! :woot: Når har du tenkt å teste? :D Ingen erfaring med Gonapeptyl dessverre.

Gratulerer! Håper du får positiv test om ikke lenge :love7

Gratulerer som ruger!! :woot: Når har du tenkt å teste? :D Ingen erfaring med Gonapeptyl dessverre.
Takk! Hadde tenkt å teste ut Ovitrelle denne gangen, så da bør jeg i alle fall starte på torsdag (i morgen tidlig er jeg på danskebåten, så da passer det ikke så bra). Så er det sånn at på to av to IVF-forsøk så langt har jeg fått positiv test, men mistet senere. Så jeg kommer nok ikke til å juble så veldig hvis testen blir positiv (selv om det jo selvsagt er mye bedre enn alternativet).

Gratulerer som ruger, måtte spiren feste godt :love7

Jeg må være den eneste på dette forumet som hater å teste :hilarious: vil helst bare utsette nederlaget lengst mulig og leve i håpet :angelic:
Skjønner det veldig godt! De to siste gangene har jeg vært så langt nede og overbevist meg selv om at jeg absolutt ikke er gravid. Da har det å ta en test vært en måte å komme ut av fortvilelsen på (men de har vært positive da, vet ikke hva resultatet hadde vært om testene var negative).

Kall meg også gal, men jeg ser streker på alle testene!!!! Herlighet så spennende dette er! Du må oppdatere oss hele tiden! :hilarious::woot::nailbiting::love7

Vet du, nå testet jeg igjen med en rfsu-test (sensitivitet på 25). Det er en strek der og den er rosa!!! Den er svak, men det er ingen tvil om at den er der. Dette er helt sprøtt:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Håper inderlig ikke Ovitrelle tuller med meg. Hadde som nevnt blenda Babyplan i morges.

Tror timene skal gå ulidelig sakte til siste Babyplan-test i morgen tidlig!

Andre som ikke får sove før uttak?:anyone Vi må kjøre hjemmefra 06:30 fordi det er et stykke å kjøre. Jeg trodde jeg var rolig men både jeg og mann er lys våkne :rolleyes: gleder meg nesten til medesiner så jeg kan slokne etterpå! :D :goodnight

Vet du, nå testet jeg igjen med en rfsu-test (sensitivitet på 25). Det er en strek der og den er rosa!!! Den er svak, men det er ingen tvil om at den er der. Dette er helt sprøtt:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Håper inderlig ikke Ovitrelle tuller med meg. Hadde som nevnt blenda Babyplan i morges.

Tror timene skal gå ulidelig sakte til siste Babyplan-test i morgen tidlig!
Åh, tenk om dette kan være babystrek??? :woot: Så spent på neste testen din her nå :D

Andre som ikke får sove før uttak?:anyone Vi må kjøre hjemmefra 06:30 fordi det er et stykke å kjøre. Jeg trodde jeg var rolig men både jeg og mann er lys våkne :rolleyes: gleder meg nesten til medesiner så jeg kan slokne etterpå! :D :goodnight
Lykke til med uttak i dag!! :joyful:

Back
Topp