Hadde uttak i mai, har 8 på frysÅååh! Håper på deg denne mnd! Etter så mange nedturer må det være din tur nåMen har du hatt uttak enda?
Da har vi innsett samme dagNår kl har du?

Har kl 12.15 så stor sjans for at vi treffes i korridorene der

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde uttak i mai, har 8 på frysÅååh! Håper på deg denne mnd! Etter så mange nedturer må det være din tur nåMen har du hatt uttak enda?
Da har vi innsett samme dagNår kl har du?

Da har du innsett rett før meg daHadde uttak i mai, har 8 på frys
Har kl 12.15 så stor sjans for at vi treffes i korridorene der![]()

Så bare på medisinene at du skulle ha Menopur og Fyremadel så trodde det var stimulering
så kjenner noe små mensen murringer i magen, hatt det siden lørdagen. 
håper virkelig den sitter nåGullfisk91 - 30 - B3 - Porsgrunn - Forsøk nr 5 -Fyremadel/Menopur/Ovitrell/Lutinus - Innsett Mandag uke 51 Porsgrunn
Jeg lister lilletåa inn her, responderte litt dårlig på medisinene så fikk egentlig beskjed om å belage meg på avbrutt, men idag var livmorslimhinnen endelig blitt tykk nok.
Etter uttak i mai har jeg hatt 2 avbrutt, 1 mislykka og 1 SA, håper alle gode ting er 5![]()
«Aktivere streksynet» Jeg dauer!Her er det strekTrengte ikke aktivere streksynet engang. Hvor mange dpo er du igjen?
Det er nok helt normalt, jeg så gravid ut to dager etterFlere som har vondt i magen tre dager etter egguttak? Ikke veldig vondt, men akkurat nok til at det er ubehagelig. Ooooog så sykt mye luft i magen![]()
Dag tre var det fortsatt ubehagelig, måtte ta paracet. Først i dag jeg føler meg helt pigg igjen, 5 dager etter Jeg satte dobbel trigger, Ovitrelle og Gonapeptyl, sist forsøk. Det ga flere modne egg hos meg enn Ovitrelle alene. Håper på samme resultat for deg!Da blir det uttak på meg på onsdag i Porsgrunn!Fikk noe ekstra sprøyter som mannen min måtte kjøre til Oslo for å få tak i! Gonapeptil!? Skal vist hjelpe modningen i tillegg til ovitrelle! Spent!
Håper virkelig ikke det blir noe sykdom før den tid! Går med munnbind hele tiden på jobb![]()
Åå takk, det var godt å høre! Jeg var på jobb og måtte bare sende mannen min avgårde for å få tak i! Han måtte kjøre inn til OsloJeg satte dobbel trigger, Ovitrelle og Gonapeptyl, sist forsøk. Det ga flere modne egg hos meg enn Ovitrelle alene. Håper på samme resultat for deg!
Søren steike, klarer aldri å holde styr på de medisinnavna, var selvfølgelig Letrozol og ikke fyremandel jeg har gått påDa har du innsett rett før meg daHåper det er mye babystøv i Porsgrunn på mandag
8 på frys - fantastiskSå bare på medisinene at du skulle ha Menopur og Fyremadel så trodde det var stimulering
![]()

Gratulerer med dagen som varMå bare snike tilbake hærvi valgte letrozol denne måneden siden vi ikke fikk insett (fult den uken jeg skulle sette inn) satt ovitrelle 4 desember ( bursdagen min ) krysser for at det er et godt tegn. Er så nervøs 6 gang siden januar på disse. Alle gode ting er 6 ?
så kjenner noe små mensen murringer i magen, hatt det siden lørdagen.
håper virkelig den sitter nå
Vis vedlegget 373189 Samme i dag (nederst) som i går (midten)- da er det sikkert bare en dum skygge
Burde vært sterkere også 11DPO etter hva jeg har sett av andres tester gjennom disse månedene…

Hei! Ja, jeg var der nå på fredag. De ringte meg også på lørdag, som du ser på et innlegg jeg har herSkal også ha innsett onsdag om det ene egget som ble befruktet fortsetter å dele seg. Men jeg bare har ikke håpet at det klarer seg til onsdag
![]()
Skjønner skuffelsen dinVis vedlegget 373189 Samme i dag (nederst) som i går (midten)- da er det sikkert bare en dum skygge
Burde vært sterkere også 11DPO etter hva jeg har sett av andres tester gjennom disse månedene…
Men jeg har enda et lite håp for deg 
Åååh, det hadde vært sååå fantastisk om skrullehjernen har rett, og et lite julemirakel (telefonen min rettet til juletorsken) hadde skjeddFra denne skrullefronten kan jeg melde at jeg endte med å teste ut Ovitrelle, selv om det altså kun ble hjemmeprøving med Ovitrelle og Lutinus på oss denne runden. Fikk første helt blenda test i morges, 9 dpo, mens jeg fortsatt skimtet noe i går kveld litt over 10 døgn etter Ovitrelle, så den henger tydeligvis lenge igjen hos meg.
Hjernen har null forhåpninger, men skrullehjernen er overbevist om at jeg er gravid da symptomene er som forsøket hvor jeg ble gravid. Men kanskje var det bare Lutinus jeg kjente den gangen også så tidlig. Uansett, fikk den gang første ørsvake strek om kvelden 9 dpo, så håper å få skrullehjernen i dvale med negativ test i kveld.
Gleder meg til å se flere nydelige babystreker her inne snart - synes det har vært nok dårlige nyheter her i det siste!![]()

Jeg håper skrullehjernen har rettFra denne skrullefronten kan jeg melde at jeg endte med å teste ut Ovitrelle, selv om det altså kun ble hjemmeprøving med Ovitrelle og Lutinus på oss denne runden. Fikk første helt blenda test i morges, 9 dpo, mens jeg fortsatt skimtet noe i går kveld litt over 10 døgn etter Ovitrelle, så den henger tydeligvis lenge igjen hos meg.
Hjernen har null forhåpninger, men skrullehjernen er overbevist om at jeg er gravid da symptomene er som forsøket hvor jeg ble gravid. Men kanskje var det bare Lutinus jeg kjente den gangen også så tidlig. Uansett, fikk den gang første ørsvake strek om kvelden 9 dpo, så håper å få skrullehjernen i dvale med negativ test i kveld.
Gleder meg til å se flere nydelige babystreker her inne snart - synes det har vært nok dårlige nyheter her i det siste!![]()

Wow, den andre ser jo kjempesterk ut! Rart at det skal være så stor forskjell på 3 timer! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg godt fast!!!Ok, føler jeg spammer med testene mine nå. Skuffet i morges pga null stigning. Så tok jeg ny test 3 timer senere (i know). Øverst fra i morges, nederst tatt for en time siden. Håper sånn at lille spire blir der inne!!
Ja! Jeg håper bare det betyr at hcg skyter fartWow, den andre ser jo kjempesterk ut! Rart at det skal være så stor forskjell på 3 timer! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg godt fast!!!
Med 3 kjemiske bak meg tør jeg ikke juble, men det ser mer lovende ut denne gangen i hvert fall!