Desember 2021

Her er det strek:D Trengte ikke aktivere streksynet engang. Hvor mange dpo er du igjen?
Åå, blir glad for å høre det altså :D Ser den enda bedre i virkeligheten! 10 dpo i dag, så nå håper jeg streken skyter fart de neste dagene!

Når hun ringte på lørdag, så sa de at de pleier ikke ta kontakt før på innsett dagen hvis det ikke er noe å sette inn. Hvis du ikke får tlf så skal du bare møte opp, og da får du beskjed om hvor mange som klarte seg, og evt hvor mange på frys❤️ Syntes denne ventetiden er forferdelig.
Åååh så kjedelig, da har jeg misforstått! Trodde de sjekket hver dag og ville ringe dersom alle falt fra. Derfor har jeg tenkt at hver dag uten telefon er et godt tegn Vi er superoverrasket over at alle eggene ble befruktet, men det er delingsprosessen som er litt make it or bresk og for oss. DA ble ventetiden brått verre!

Da blir det uttak på meg på onsdag i Porsgrunn! :chicken: Fikk noe ekstra sprøyter som mannen min måtte kjøre til Oslo for å få tak i! Gonapeptil!? Skal vist hjelpe modningen i tillegg til ovitrelle! Spent!
Håper virkelig ikke det blir noe sykdom før den tid! Går med munnbind hele tiden på jobbxsmile9

Da blir det uttak på meg på onsdag i Porsgrunn! :chicken: Fikk noe ekstra sprøyter som mannen min måtte kjøre til Oslo for å få tak i! Gonapeptil!? Skal vist hjelpe modningen i tillegg til ovitrelle! Spent!
Håper virkelig ikke det blir noe sykdom før den tid! Går med munnbind hele tiden på jobbxsmile9
Så spennende med uttak! Krysser fingrene for mange fine egg :D jeg går og med munnbind heeeele tiden, og treffer absolutt ingen folk utenom på jobb.
Tipper forresten vi ender på innsett i Porsgrunn samme dag da. Fått time til innsett mandag kl 1230 Setter Ovitrelle i kveld :)

Så spennende med uttak! Krysser fingrene for mange fine egg :D jeg går og med munnbind heeeele tiden, og treffer absolutt ingen folk utenom på jobb.
Tipper forresten vi ender på innsett i Porsgrunn samme dag da. Fått time til innsett mandag kl 1230 Setter Ovitrelle i kveld :)
Ja spennende! Jeg setter også eggløsningssprøytene i kveld! Kanskje vi blir liggende dopa på samme rom da:hilarious:

Ja spennende! Jeg setter også eggløsningssprøytene i kveld! Kanskje vi blir liggende dopa på samme rom da:hilarious:
Jeg skal ha fryseinnsett, så ikke noe uttak på meg :D
Dessverre får vi jo ikke hvert vårt rom, men sitter bak noen gardiner :D Havna på uttak med ei skjønn dame her fra forumet forrige runde, det var skikkelig koselig :happy: Men hvis det blir innsett på mandag på deg også så får vi si hei hei :love7

Til dere som tester for å sjekke eggløsning. Er det en del av forløpet deres eller av egen nysgjerrighet? Jeg har ikke tenkt på det en gang

Til dere som tester for å sjekke eggløsning. Er det en del av forløpet deres eller av egen nysgjerrighet? Jeg har ikke tenkt på det en gang
Man tester etter eggløsning dersom man har fryseforsøk i naturlig syklus :happy:

Gullfisk91 - 30 - B3 - Porsgrunn - Forsøk nr 5 -Letrozol/Menopur/Ovitrell/Lutinus - Innsett Mandag uke 51 Porsgrunn

Jeg lister lilletåa inn her, responderte litt dårlig på medisinene så fikk egentlig beskjed om å belage meg på avbrutt, men idag var livmorslimhinnen endelig blitt tykk nok.

Etter uttak i mai har jeg hatt 2 avbrutt, 1 mislykka og 1 SA, håper alle gode ting er 5 :nailbiting:

Last edited:
Jeg skal ha fryseinnsett, så ikke noe uttak på meg :D
Dessverre får vi jo ikke hvert vårt rom, men sitter bak noen gardiner :D Havna på uttak med ei skjønn dame her fra forumet forrige runde, det var skikkelig koselig :happy: Men hvis det blir innsett på mandag på deg også så får vi si hei hei :love7
Åja. Var det det du mente! Ja skjønner! Hehe ja da får vi se! :D Masse Lykke til da! Sist gang snakka jeg ikke med noen, men hørte stemmene på noen nydelige jenter som snakka sammen. Jeg var nok litt for stressa så lå bak gardina og slappa av :oops:

Gullfisk91 - 30 - B3 - Porsgrunn - Forsøk nr 5 -Fyremadel/Menopur/Ovitrell/Lutinus - Innsett Mandag uke 51 Porsgrunn

Jeg lister lilletåa inn her, responderte litt dårlig på medisinene så fikk egentlig beskjed om å belage meg på avbrutt, men idag var livmorslimhinnen endelig blitt tykk nok.

Etter uttak i mai har jeg hatt 2 avbrutt, 1 mislykka og 1 SA, håper alle gode ting er 5 :nailbiting:
Åååh! Håper på deg denne mnd! Etter så mange nedturer må det være din tur nå :love7 Men har du hatt uttak enda?
Da har vi innsett samme dag :D Når kl har du?

Back
Topp