persefone
Glad i forumet
Flere enn meg som ser noe her?![]()
Her er det strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn meg som ser noe her?![]()
Haha om jeg gjorde!#håpløs, haha! Den var blenda, som forventet- når den fra i dag tidlig såviiiiiidt hadde en skygge av noe slag. Får prøve igjen i morgen
![]()

Åå, blir glad for å høre det altsåHer er det strekTrengte ikke aktivere streksynet engang. Hvor mange dpo er du igjen?
Magefølelsen min hadde rett ❤ Håper av hele mitt hjerte at denne klamrer seg fast ❤Flere enn meg som ser noe her?![]()
Takk, fine Dipsy! Det håper jeg ogsåMagefølelsen min hadde rett ❤ Håper av hele mitt hjerte at denne klamrer seg fast ❤
Jeg ser, jeg ser! Herlighet så gøy med så smått positive tester herFlere enn meg som ser noe her?![]()
Åååh så kjedelig, da har jeg misforstått! Trodde de sjekket hver dag og ville ringe dersom alle falt fra. Derfor har jeg tenkt at hver dag uten telefon er et godt tegn Vi er superoverrasket over at alle eggene ble befruktet, men det er delingsprosessen som er litt make it or bresk og for oss. DA ble ventetiden brått verre!Når hun ringte på lørdag, så sa de at de pleier ikke ta kontakt før på innsett dagen hvis det ikke er noe å sette inn. Hvis du ikke får tlf så skal du bare møte opp, og da får du beskjed om hvor mange som klarte seg, og evt hvor mange på frysSyntes denne ventetiden er forferdelig.
Fikk noe ekstra sprøyter som mannen min måtte kjøre til Oslo for å få tak i! Gonapeptil!? Skal vist hjelpe modningen i tillegg til ovitrelle! Spent!
Så spennende med uttak! Krysser fingrene for mange fine eggDa blir det uttak på meg på onsdag i Porsgrunn!Fikk noe ekstra sprøyter som mannen min måtte kjøre til Oslo for å få tak i! Gonapeptil!? Skal vist hjelpe modningen i tillegg til ovitrelle! Spent!
Håper virkelig ikke det blir noe sykdom før den tid! Går med munnbind hele tiden på jobb![]()
Ja spennende! Jeg setter også eggløsningssprøytene i kveld! Kanskje vi blir liggende dopa på samme rom daSå spennende med uttak! Krysser fingrene for mange fine eggjeg går og med munnbind heeeele tiden, og treffer absolutt ingen folk utenom på jobb.
Tipper forresten vi ender på innsett i Porsgrunn samme dag da. Fått time til innsett mandag kl 1230 Setter Ovitrelle i kveld![]()

Masse lykke til, heier på at desember er din mndFikk lov å sette Ovitrelle i kveld, så da blir eggløsning på onsdag vel. Glad for det, stoler ikke på eggløsningstestene lengre![]()

Tusen takk gode duMasse lykke til, heier på at desember er din mnd![]()

Jeg skal ha fryseinnsett, så ikke noe uttak på megJa spennende! Jeg setter også eggløsningssprøytene i kveld! Kanskje vi blir liggende dopa på samme rom da![]()
Men hvis det blir innsett på mandag på deg også så får vi si hei hei 
Jaaa! Her må det være ting på gang!Flere enn meg som ser noe her?![]()
Ikke tidlig test engang vel? Hurra!Nei, det er vanlig Babyplan! Håper den stiger de neste dageneJaaa! Her må det være ting på gang!Ikke tidlig test engang vel? Hurra!

Man tester etter eggløsning dersom man har fryseforsøk i naturlig syklusTil dere som tester for å sjekke eggløsning. Er det en del av forløpet deres eller av egen nysgjerrighet? Jeg har ikke tenkt på det en gang

Åja. Var det det du mente! Ja skjønner! Hehe ja da får vi se!Jeg skal ha fryseinnsett, så ikke noe uttak på meg
Dessverre får vi jo ikke hvert vårt rom, men sitter bak noen gardinerHavna på uttak med ei skjønn dame her fra forumet forrige runde, det var skikkelig koselig
Men hvis det blir innsett på mandag på deg også så får vi si hei hei
![]()
Åååh! Håper på deg denne mnd! Etter så mange nedturer må det være din tur nåGullfisk91 - 30 - B3 - Porsgrunn - Forsøk nr 5 -Fyremadel/Menopur/Ovitrell/Lutinus - Innsett Mandag uke 51 Porsgrunn
Jeg lister lilletåa inn her, responderte litt dårlig på medisinene så fikk egentlig beskjed om å belage meg på avbrutt, men idag var livmorslimhinnen endelig blitt tykk nok.
Etter uttak i mai har jeg hatt 2 avbrutt, 1 mislykka og 1 SA, håper alle gode ting er 5![]()
Men har du hatt uttak enda?