Desember 2021

Her ble testetrangen rett og slett for stor og jeg gikk på en liten smell. Angret selvfølgelig med en gang, for jeg visste jo at 8dpo og utvannet urin gir meget dårlige odds... Og jada, testen ble blenda den :wacky:

Føler allikevel at det er et eller annet på gang, klarer ikke sette fingeren på det, men føler det jobbes litt der nede på en eller annen måte. Siden jeg ikke går på noen medisiner kan jeg heller ikke skylde på dem, men hadde vel ikke vært første gang jeg innbilte meg noe, så... :wtf:

Her ble testetrangen rett og slett for stor og jeg gikk på en liten smell. Angret selvfølgelig med en gang, for jeg visste jo at 8dpo og utvannet urin gir meget dårlige odds... Og jada, testen ble blenda den :wacky:

Føler allikevel at det er et eller annet på gang, klarer ikke sette fingeren på det, men føler det jobbes litt der nede på en eller annen måte. Siden jeg ikke går på noen medisiner kan jeg heller ikke skylde på dem, men hadde vel ikke vært første gang jeg innbilte meg noe, så... :wtf:
8 dpo er jo megatidlig, så jeg er optimistisk enn så lenge :Heartred

Ok, føler jeg spammer med testene mine nå. Skuffet i morges pga null stigning. Så tok jeg ny test 3 timer senere (i know :schocked028). Øverst fra i morges, nederst tatt for en time siden. Håper sånn at lille spire blir der inne!!

Oi, så stor forskjell!! Hold deg fast, lille spire! :smiley-bounce016

Er det ikke rart hvor skuffet man blir selv om sjansen for positiv er minimal så tidlig? Skjønner deg så godt. Men du har fortsatt alle muligheter for at dette skal gå bra:)

I know :hilarious: Så dette var jo bare tull! Burde ikke vært lov å sitte på hjemmekontor (med 30 tidligtester i skuffen) i denne ulidelig lange ventetiden :wacky:
11 dpo i dag :) Og hahah, jeg kjenner meg SÅ godt igjen. Jeg trodde jeg var tom for tester, så bestilte 15 tester fra Babyplan. Det var under black week, så da fikk jeg plutselig 30 tester i posten :hilarious: Da de kom fant jeg sånn 20 tester i skuffen som jeg hadde bestilt da det ble totalfrys. Det er ikke bra å ha så mange tester!

Tusen takk! Psykisk litt ødelagt nå, angst for at de skal ringe….❤️ Jeg håper så så veldig at egget klarer seg, og at tlf ikke ringer i morgen tidlig…

Føler veldig med deg. Men telefonen har jo ikke ringt ennå, og da har det ihvertfall klart seg bra så langt! Det lover jo godt. Krysser fingre og tær! :)

Ok, føler jeg spammer med testene mine nå. Skuffet i morges pga null stigning. Så tok jeg ny test 3 timer senere (i know :schocked028). Øverst fra i morges, nederst tatt for en time siden. Håper sånn at lille spire blir der inne!!
Åååh! Så spennende altså! Klamre deg fast, lille spire :Heartred

11 dpo i dag :) Og hahah, jeg kjenner meg SÅ godt igjen. Jeg trodde jeg var tom for tester, så bestilte 15 tester fra Babyplan. Det var under black week, så da fikk jeg plutselig 30 tester i posten :hilarious: Da de kom fant jeg sånn 20 tester i skuffen som jeg hadde bestilt da det ble totalfrys. Det er ikke bra å ha så mange tester!

Lyst å sende noen til meg :angelic::woot: hehe har kun rfus sine. gidder ikke å bestille mer

:wtf:
Meg har det jo tørna for- dere må bare få meg lagt inn..
Ble så inspirert av deg så tok intet mindre enn TO nye jeg også.. nederste er jo RFSU/25 sensitivitet.

Ingen stigning nå heller, så nå må jeg faktisk bare ta meg sammen! :D Åpenbart mulig å få skygge på alle testene sine
Helt nydelig med testene dine- så herlig å se :)

Vedlegg

• 3DAB5218-E9E7-44F0-BFC8-CD4C37FEF10A.jpeg
    3DAB5218-E9E7-44F0-BFC8-CD4C37FEF10A.jpeg
    680 KB · Visninger: 85
Nå lurer jeg på om jeg ser syner eller om Ovitrelle har lurt meg eller om det bare har rabla litt. Men: tok ny babyplan tidligtest i ettermiddag og ser igjen et ørørsvakt noe, mot ingenting i morges. Oppdaget at jeg kun har en sånn test til igjen, som jeg sparer, men fant en ClearBlue. Jeg mener bestemt å skimte noe der også! Tok derfor en el-test, som var myyye sterkere enn en jeg tok i går av nysgjerrighet. Vet jo at el-test ikke er g-test, men kan den stige sånn helt tilfeldig nå som Ovitrelle skal være ute? Har ALDRI hatt skyggestrek engang med naturlig prøving, så hvis jeg er gravid nå, er det helt sprøtt. Er 9 dpo, 11 dager siden Ovitrelle.

Vedlegg

• 82FC512C-8FDB-4C44-95D8-1DB7CA1C0AE8.jpeg
    82FC512C-8FDB-4C44-95D8-1DB7CA1C0AE8.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 95
  • EE1CC615-7A2F-425D-8129-03C7AC3C8BBC.jpeg
    EE1CC615-7A2F-425D-8129-03C7AC3C8BBC.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 98
Nå lurer jeg på om jeg ser syner eller om Ovitrelle har lurt meg eller om det bare har rabla litt. Men: tok ny babyplan tidligtest i ettermiddag og ser igjen et ørørsvakt noe, mot ingenting i morges. Oppdaget at jeg kun har en sånn test til igjen, som jeg sparer, men fant en ClearBlue. Jeg mener bestemt å skimte noe der også! Tok derfor en el-test, som var myyye sterkere enn en jeg tok i går av nysgjerrighet. Vet jo at el-test ikke er g-test, men kan den stige sånn helt tilfeldig nå som Ovitrelle skal være ute? Har ALDRI hatt skyggestrek engang med naturlig prøving, så hvis jeg er gravid nå, er det helt sprøtt. Er 9 dpo, 11 dager siden Ovitrelle.
Har du bilder? :woot::woot::woot:

Edit: glem det, så det nå!

Last edited:
:wtf:
Meg har det jo tørna for- dere må bare få meg lagt inn..
Ble så inspirert av deg så tok intet mindre enn TO nye jeg også.. nederste er jo RFSU/25 sensitivitet.

Ingen stigning nå heller, så nå må jeg faktisk bare ta meg sammen! :D Åpenbart mulig å få skygge på alle testene sine
Helt nydelig med testene dine- så herlig å se :)
Det er jo streker på alle testene dine! Håper virkelig det plutselig skyter fart :Heartred

Kall meg også gal, men jeg ser streker på alle testene!!!! Herlighet så spennende dette er! Du må oppdatere oss hele tiden! :hilarious::woot::nailbiting::love7

Beklager, ser ikke noe... ville ikke brukt eggløsningstest uansett, den slår ikke ut før du har en mye sterkere strek på graviditetstest, og da er den superpositiv.

Back
Topp