Her ble testetrangen rett og slett for stor og jeg gikk på en liten smell. Angret selvfølgelig med en gang, for jeg visste jo at 8dpo og utvannet urin gir meget dårlige odds... Og jada, testen ble blenda den 
Føler allikevel at det er et eller annet på gang, klarer ikke sette fingeren på det, men føler det jobbes litt der nede på en eller annen måte. Siden jeg ikke går på noen medisiner kan jeg heller ikke skylde på dem, men hadde vel ikke vært første gang jeg innbilte meg noe, så...

Føler allikevel at det er et eller annet på gang, klarer ikke sette fingeren på det, men føler det jobbes litt der nede på en eller annen måte. Siden jeg ikke går på noen medisiner kan jeg heller ikke skylde på dem, men hadde vel ikke vært første gang jeg innbilte meg noe, så...

). Øverst fra i morges, nederst tatt for en time siden. Håper sånn at lille spire blir der inne!!

Så dette var jo bare tull! Burde ikke vært lov å sitte på hjemmekontor (med 30 tidligtester i skuffen) i denne ulidelig lange ventetiden 
hehe har kun rfus sine. gidder ikke å bestille mer