Desember 2021

Tusen takk for lykkeønskninger i dag, det varmer med god støtte :Heartred
Alt gikk veldig bra, ikke vondt idet hele tatt, hadde absolutt ingenting å grue meg til :laughing002
Fikk 6 egg ut på høyre side, venstre hadde "klistret" seg sammen, så der ble det ikke noe, skjønte ikke helt hva de mente.
Da er det bare å vente på telefon om utviklingen :smiley-angelic001
Så bra at det ble en god opplevelse :joyful: Kjedelig at de ikke fikk tak i noen egg på venstre siden, men når du har fått hele 6 egg på andre siden er det jo veldig innafor! Krysser fingrene for at flest mulig er med videre! Når var det du skulle ha innsett etter planen? Spennende dager!

Tusen takk for lykkeønskninger i dag, det varmer med god støtte :Heartred
Alt gikk veldig bra, ikke vondt idet hele tatt, hadde absolutt ingenting å grue meg til :laughing002
Fikk 6 egg ut på høyre side, venstre hadde "klistret" seg sammen, så der ble det ikke noe, skjønte ikke helt hva de mente.
Da er det bare å vente på telefon om utviklingen :smiley-angelic001
Gratulerer med overstått uttak! Så fint det var en god opplevelse :D Kjedelig at de ikke fikk ut noe på venstre eggstokk, men du håper du har flere gullegg på høyre!

Fikk melding om at embryoet som er dyrket videre til i dag ikke kan fryses…jaja… har utelukkende ansett noe på frys som en stor bonus, men kjenner jeg bekymrer meg for om det betyr at det som er satt inn også er dårlig… :(

Ruger på en perfekt blasto :dance011

Fikk melding om at embryoet som er dyrket videre til i dag ikke kan fryses…jaja… har utelukkende ansett noe på frys som en stor bonus, men kjenner jeg bekymrer meg for om det betyr at det som er satt inn også er dårlig… :(

Det trenger absolutt ikke bety det, og det som ble satt inn har bedre forutsetninger for å overleve pga bedre forhold i livmoren :)

Gratulerer med overstått uttak! Så fint det var en god opplevelse :D Kjedelig at de ikke fikk ut noe på venstre eggstokk, men du håper du har flere gullegg på høyre!
Takk for det og så gøy å høre at du har blitt ruger i dag, heier på at embryoet fester seg godt:love7

Luremusa - 33 år - Prøver på nr 2, 12 år etter første som kom naturlig - Rikshospitalet - forsøk nr 3 - Lang protokoll, menopur - medisinoppstart i november, uttak/innsett uke 49/50

Skjønner bekymringen, men husk at det de satte inn var det beste! Ikke mist håpet - dette kan gå veldig, veldig bra! :)

Da er ovitrelle satt:eek: Bare å gjøre seg klar for uttak på fredag 08.30:nailbiting: Merker jeg er så nervøs!
Håper det kommer til å gå fint:sorry::Heartred

Ok, så.. for å få tida til å gå her, liten quiz: :p
Når begynner dere å teste? Før IVF så jeg aldri noe poeng for 10 DPO selvom jeg med jevne mellomrom røyk på en smell før det :D
Hvordan er det i IVF- verden, regnes dagen etter uttak som 1 DPO? Og hvis innsett da er på dag 3 så så er jeg 3 DPO allerede?

Har testet ut Ovitrellen som snart er ute, kun en svak skyggelignende strek på tidligtest (en uke siden jeg satte den i dag)

Når begynner dere å teste? Før IVF så jeg aldri noe poeng for 10 DPO selvom jeg med jevne mellomrom røyk på en smell før det :D
Hvordan er det i IVF- verden, regnes dagen etter uttak som 1 DPO? Og hvis innsett da er på dag 3 så så er jeg 3 DPO allerede?

Har testet ut Ovitrellen som snart er ute, kun en svak skyggelignende strek på tidligtest (en uke siden jeg satte den i dag)

Testetøs her:rolleyes: Ved forrige forsøk som ble barn, testet jeg ut Ovitrelle, og den rakk bare å bli blenda et par dager før jeg igjen kunne skimte et aller første «noe» 9 dpo. Så har tenkt å teste fra 8 dpo neste gang for å være sikker på at Ovitrelle er ute. Skjønner argumentene mot tidligtesting, men for meg som kun har hatt én positiv test i livet, vil selv svake tester som ender i kjemisk på et vis være motiverende.

Jeg mener det er som du sier med DPO:)

Jeg er helt despo på testing, så sikkert i morgen :hilarious: satte inn i dag… stemmer med hvordan du tenker dpo!

Back
Topp