Desember 2021

Neeei! Skjønner godt du er både lei deg og forbanna. Det føles jo som at det eneste man lever for er neste innsett (iallefsll føler jeg det :eek:)og så da få beskjed om at man likevel ikke får. Burde ikke vært lov :smiley-angry016
Sender deg en stor klem:love2

Takk, ja måtte ringe til Spiren å høre med de hva de tenker. De hadde heller ikke sagt at jeg skulle slutte på medisine☹. Tusen takk. De burde ikke hatt lov til det. Værtfall passe på hva de sier.
 
Garantert håp- sender over masse styrke din vei :) Vi går hos Hausken på Lysaker og er foreløpig veldig fornøyde vi også :)
Takker for det:)
Venter bare på tante rød, eneste gangen jeg noen gang har ventet på den :p
Bra dere trives der, ser mange her som er der :)
Spennende tid vi går i møte, jeg krysser alt som kan krysses for oss begge :smiley-bounce012
 
Åååh! Så spennende å være i gang. :)
I teorien skulle jeg hatt mensen denne uka, men EL var over ei uke forsinka så bare å vente i vei her :nailbiting:
Åh, det er jo typisk! Håper den kommer snart :D
 
Det blir ikke desember på meg likevel, starter i januar her. Ønsker dere alle masse lykke til med forsøkene! :)
 
Dag to for «rookien» på gonal :p Helsigvis bedre i dag- i går var jeg kvalm og var utrolig oppblåst, men det skyldes nok vanlig TR-problematikk. Første kontroll førstkommende fredag, så er jeg veldig spent på når vi skal videre i prosessen derfra.
 
Kan plutselig melde meg inn i denne gruppen :D
Skal ha innsett av fryst embryo i styrt syklus (tror jeg det blir), er første gang dette! Det er gjennom ed, så denne gang har jeg egentlig ganske store forventninger til en positiv test kjenner jeg :smiley-angelic001

Startet på Progynova i dag og skal på ul 2/12, får dato for innsett ut fra den.

Cashewnuddå-37-b3-Aleris-Hamlet-#4-progynova/cyclogest-23/11,usikker innsett
 
Kan plutselig melde meg inn i denne gruppen :D
Skal ha innsett av fryst embryo i styrt syklus (tror jeg det blir), er første gang dette! Det er gjennom ed, så denne gang har jeg egentlig ganske store forventninger til en positiv test kjenner jeg :smiley-angelic001

Startet på Progynova i dag og skal på ul 2/12, får dato for innsett ut fra den.

Cashewnuddå-37-b3-Aleris-Hamlet-#4-progynova/cyclogest-23/11,usikker innsett
Så spennende :D Skjønner godt at du har høye forventninger! Håper det går på første forsøk!
 
Kan plutselig melde meg inn i denne gruppen :D
Skal ha innsett av fryst embryo i styrt syklus (tror jeg det blir), er første gang dette! Det er gjennom ed, så denne gang har jeg egentlig ganske store forventninger til en positiv test kjenner jeg :smiley-angelic001

Startet på Progynova i dag og skal på ul 2/12, får dato for innsett ut fra den.

Cashewnuddå-37-b3-Aleris-Hamlet-#4-progynova/cyclogest-23/11,usikker innsett
Åh! Så spennende! Krysser fingrene for deg :love2
 
Da kan jeg settes på stimulerer:) Veldig rart å sette den første sprøyta, føler virkelig jeg har glemt alt på de 3 årene siden sist. Ikke det morsomste man gjør, men samtidig er det veldig godt å være i gang og gjøre noe annet enn å vente.
 
Jeg er helt fersk i dette med prøverør. Skal i gang med første nå, icsi pga mannlig faktor. Mannen har gått på medisiner som gjør at han er steril mens han tar de. Har nå brukt et år og mange tusenlapper på å få igang svømmere, men nå er de der xsmile9
Har tittet innom tråder her litt hele tiden også poppet det opp en gruppe for desember
Blir spennende å følge med på hvordan det går for alle som kommer inn her etterhvert :D
Vil du også skrive deg opp som i hovedinnlegget så kan jeg få deg inn på lista :Heartred
 
Da kan jeg settes på stimulerer:) Veldig rart å sette den første sprøyta, føler virkelig jeg har glemt alt på de 3 årene siden sist. Ikke det morsomste man gjør, men samtidig er det veldig godt å være i gang og gjøre noe annet enn å vente.
Så høy at du endelig er i gang :woot: Etter så lang tid er det nesten som om man gjør det for første gang. jeg satt og leste bruksanvisningen 5 ganger for å ikke gjøre noe feil, selv om jeg jo egentlig visste hvordan den sprøyten skulle tas :wacky:
Hvordan er doseringen nå ift til forsøket for 3 år siden?
 
Så høy at du endelig er i gang :woot: Etter så lang tid er det nesten som om man gjør det for første gang. jeg satt og leste bruksanvisningen 5 ganger for å ikke gjøre noe feil, selv om jeg jo egentlig visste hvordan den sprøyten skulle tas :wacky:
Hvordan er doseringen nå ift til forsøket for 3 år siden?

Høres akkurat ut som meg:pJeg har gått litt opp i dose, startet på 275 nå mot 225 sist. Så er spent på om jeg vil merke det mer på kroppen. Men aller mest på hvor mange egg jeg kan få ut nå som jeg er eldre, og på hvordan de vil respondere på kort protokoll.
 
Høres akkurat ut som meg:pJeg har gått litt opp i dose, startet på 275 nå mot 225 sist. Så er spent på om jeg vil merke det mer på kroppen. Men aller mest på hvor mange egg jeg kan få ut nå som jeg er eldre, og på hvordan de vil respondere på kort protokoll.
Ja, det er spennende å sammenligne forsøkene. Krysser fingrene for at resultatet blir bra og at det berømte gullegget er blant fangsten :joyful:
 
Ja, det er spennende å sammenligne forsøkene. Krysser fingrene for at resultatet blir bra og at det berømte gullegget er blant fangsten :joyful:

Takk❤️Hvordan ligger det an med innsettet ditt? Vet du noe mer om forsøk får gå som normalt nå med tanke på covid-beredskap?
 
På tide med desembergruppe:Heartred

Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :love2

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett


VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING
Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 4. innsett (ICSI#3) - Letrozol/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Innsett uke 49/50

Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - planlagt oppstart med nesespray uke 51

Mini_S - 32 - B2 - Haugesund - 1.innsett (ICSI#2) - fryseforsøk i naturlig syklus - innsett uke 49

Timi90 - 31 - B1 - Medicus - 4. innsett (FET #1 fra ICSI #3) - Progynova og Cyclogest - Innsett uke 48/49

Cashewnuddå-37-b3-Aleris-Hamlet-#4-progynova/cyclogest-23/11,usikker innsett

STIMULERER
Vilje35 - 35 - B1- Hausken - Forsøk 1- Gonal F/Ovitrelle/Cyclogest - innsett uke 49/50

Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Søskenforsøk 1 - Gonal F/Fyremadel - Innsett uke 50


RUGER

TOTALFRYS

GRAVID

AVBRUTT

IKKE GRAVID
Mini_G - 35 - B2 - Fertilitetssenteret - Forsøk1 - Menopur - stimulerer fra i dag
 
Skal vi bytte navn på denne gruppa til «Vi over 30» :dance011 Ser at alle i oversikten foreløpig er over 30 år :D (Neida, bare tuller! Men morsomt at alle er over 30!»
 
Da kan jeg settes på stimulerer:) Veldig rart å sette den første sprøyta, føler virkelig jeg har glemt alt på de 3 årene siden sist. Ikke det morsomste man gjør, men samtidig er det veldig godt å være i gang og gjøre noe annet enn å vente.
Åh så spennende å være i gang kjære deg:love7 Når har du første UL??
 
Takk❤️Hvordan ligger det an med innsettet ditt? Vet du noe mer om forsøk får gå som normalt nå med tanke på covid-beredskap?
Jeg ringte de faktisk igjen i dag fordi det jeg trodde var mensen ikke egentlig ble mensen, eller jeg vet ikke :wacky: merker at kroppen fortsatt er litt ute og går etter stimulering sist. Men det jeg trodde var mensen på mandag stoppet plutselig helt opp igjen, før det igjen begynte sånn skikkelig i dag. Så ringte for å spørre om vi skulle flytte kontrolltimen, og da sa hun at de egentlig hadde fått beskjed om å kansellere alle fryseforsøkene, men at de valgte å gjennomføre for oss som hadde totalfrys sist. Siden det jo på en måte er innsett som hører til stimuleringsforsøket. Så det ble jeg veldig glad for å høre. De mente også at de kunne se det an og evt. sette eggløsningssprøyte for å unngå helg. Så ble litt lettet :) så da får vi se hvordan ting ser ut på kontrollen mandag 6.12. :nailbiting:
 
Back
Topp