Likeså!Som jeg heier på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likeså!Som jeg heier på deg
Takk for at du deler dine erfaringerJeg fortalte ikke noe de mnd vi holdt på med inseminasjon, men da vi fikk over til IVF ble det så mye styr og de måtte tilrettelegge litt for meg så da hoppet jeg i det og fortalte alle. Har stort sett bare vært positivt. At de spør underveis i løpet synes jeg bare er hyggelig, setter pris på at de bryr seg Det eneste som jeg synes er slitsomt er at de (og alle andre som vet hva vi er igjennom) kommer med kommentarer som «denne gangen SKAL det gå» «Nå måååå det gå» «Hæ? Gikk det ikke denne gangen heller?»
Det har vært tungt for meg for selv er jeg realistisk og vet at IVF ikke = barn på første forsøk. Virker som om det er oppfatningen hos mange. Men de to siste innsettene så har jeg sagt ifra at jeg ikke ønsker de skal komme med slike kommenterer fordi jeg føler jeg skuffer de også hver gang testen ikke er positiv. Det har de tatt til seg og det var godt å få sagt ifra Så jeg for min del tenker ja til åpenhet, men jeg skjønner at det ikke er fasiten for alle
Åååå! Så bra du kom i gang sååå raskt! Koselig å være i gruppe med deg igjen, selv om vi helst skulle vært i termingruppe begge toJeg holder ord, Sofia87. Nå blir det desemberforsøk her også
Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Søskenforsøk 1 - Gonal F/Fyremadel - Innsett uke 50
Krysser fingrene for julemagi for oss alle sammen
Så godt å se deg her igjen! Glad for å høre at dere fikk komme i gang så rasktJeg holder ord, Sofia87. Nå blir det desemberforsøk her også
Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Søskenforsøk 1 - Gonal F/Fyremadel - Innsett uke 50
Krysser fingrene for julemagi for oss alle sammen
Hei dere! Da skal jeg i samtale neste uke og håper at det blir oppstart/forsøk i desember!På tide med desembergruppe
Hvis dere skriver dere opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor
Skriv deg opp slik:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett
VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING
Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 4. innsett (ICSI#3) - Letrozol/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Innsett uke 49/50
Venterpåstorken - 35år - baby #1 - Riks - 2. innsett (ICSI #2) - Synarela, Gonal F, Ovitrelle, crinone gel - planlagt oppstart med nesespray uke 51
Mini_S - 32 - B2 - Haugesund - 1.innsett (ICSI#2) - fryseforsøk i naturlig syklus - innsett uke 49
STIMULERER
RUGER
TOTALFRYS
GRAVID
AVBRUTT
IKKE GRAVID
Åååå! Så bra du kom i gang sååå raskt! Koselig å være i gruppe med deg igjen, selv om vi helst skulle vært i termingruppe begge to
Så godt å se deg her igjen! Glad for å høre at dere fikk komme i gang så raskt
krysser fingrene for at julemagien gjør susen det gjorde det tross alt i 2018 også
Hurra for desembergruppe, jeg blir med her Venter på mens etter totalfrys, håper den kommer snart!
Timi90 - 31 - B1 - Medicus - 4. innsett (FET #1 fra ICSI #3) - Progynova og Cyclogest - Innsett uke 48/49
I like måte Krysser fingrene for maaange spirer!Godt å se deg igjen her! Håper det klaffer for oss alle her denne gangen.
Velkommen hit Så leit at du har mistet to ganger. Håååper alle gode ting er tre og at denne blastoen holder hele veienJeg håper på fryseforsøk i desember. Det er den ene blastoen jeg har på frys, så det er ganske nervepirrende synes jeg! Jeg er litt usikker på hvordan jeg teller forsøk? Jeg har hatt tre IUI, to IVF og dette er andre innsett på andre IVF. Så langt blitt gravid på to av to innsett, men mistet før uke 12. Så jeg gruer meg veldig til de første ukene hvis jeg skulle få positiv test igjen. Har lurt på om det er dumt å gjøre nytt forsøk nå rett før jul, men vil ikke vente heller.
soloprøver2020 - 35 - B1 - Ciconia Aarhus - 2. innsett på andre IVF - Ovitrelle? Crione - innsett ca. uke 49
Hei og velkommen hit!Første gang i assistert-gruppe, så håper dette blir riktig:
Vilje35 - 35 - B1- Hausken - Forsøk 1- Gonal F/Ovitrelle/Cyclogest - innsett uke 49/50
Velkommen hitHurra for desembergruppe, jeg blir med her Venter på mens etter totalfrys, håper den kommer snart!
Timi90 - 31 - B1 - Medicus - 4. innsett (FET #1 fra ICSI #3) - Progynova og Cyclogest - Innsett uke 48/49
Tusen takk <3 ja, kjempespennende! Blir godt å komme igang med noe kjenner jeg!Hei og velkommen hit!
Så spennende med første forsøk
Takk, og like så Ser vi har hatt akkurat like mange forsøk og innsett! Håper innsett nr 4 er det som skal til for oss begge.Velkommen hit
Håper desember blir din måned