Unner han det etter mange mnd med trøbbelDet får vi håpe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unner han det etter mange mnd med trøbbelDet får vi håpe![]()
Fikk fra noen heg ikke hadde tenkt påÅh? Why?![]()
Oki. God bedring!Dette skjedde en onsdag. Fikk da skinne på fingeren. Var inne på mandagen igjen, og da ble operasjon bestemt. Ble operert onsdag. Så operasjonen da en uke etter det skjedde.

Ikke bare ligg i sengen, da blir det bare verre.Er så sykt spent på om jeg blir sengeliggende i 7mnd fremover ass… hvordan unngår man å bli sint og irriterte når man har så vondt? Hvordan glede seg over baby i magen når man er så plaget?![]()
Det skal jeg. Jeg var til behandling på fredag og skal på fredag igjen. Prøver å gå litt, men det er veldig vanskelig når det stråler bed under knærne. Stakkars lillemor som ikke forstår hva som skjer. Vurderer frem og tilbake om vi må fortelle henne hva som skjer. Har kontaktet legen og skal kontakte jordmor i morgen, så får vi se hva som skjer. Får heldigvis gubben til å kna meg litt, det hjelper heldigvis!Ikke bare ligg i sengen, da blir det bare verre.
Uavhengig av hvor vondt det gjør, du må bevege deg litt dersom det ikke skal bli verre.
Det pleier også bli litt bedre i andre trimester når hormonene stabiliserer seg litt mer.
Snakk med de som behandler deg og hva du kan gjøre for å forebygge at det blir verre OG GJØR DET.
Te ke på at man er heldig som er gravid og får barnEr så sykt spent på om jeg blir sengeliggende i 7mnd fremover ass… hvordan unngår man å bli sint og irriterte når man har så vondt? Hvordan glede seg over baby i magen når man er så plaget?![]()
Ja, det var lurt! Om jeg i det heletatt klarer å komme meg til noe som kan kalles basseng, skal jeg prøve det!Te ke på at man er heldig som er gravid og får barn
Prov vanntrening
Det fikk ikke viOhhh vi fikk mulighet at gå og stå ute i bhg og se på Lucia tågså koselig

Her har smitta tatt helt av og jeg går konstant å bekymrer meg. Så tett på jul også.Spent på dagens pressekonferanse. Men jeg håper skoler stenger med og barnehager over ril rødt
Spent på dagens pressekonferanse. Men jeg håper skoler stenger med og barnehager over ril rødt
Uff hvordan er formen?Yngste vår har fått corona
Håper det går bra, og at det ikke spres seg, men vanskelig å unngå som mor når små folk blir sykYngste vår har fått corona