Desember 2021 - endelig jul!

Da har mannen demontert avløpsrøret fra vaskemaskina og renset det for en plass mellom 10 og 40 års avleiringer. Jeg vet ikke hva de forrige eierene gjorde. Vi har i alle fall ikke gjort det de 9,5 årene vi har bodd her, men det trengtes. Mye skitt. Og tett, derav det våte gulvet i går. Da gjenstår å montere det tett igjen. Så kan vi vaske klær igjen. Håper jeg.

Hvor ofte gjør man sånt, forebyggende? Så man får tatt der før det er så tett at det blir vått (altså vannet fra maskina kom seg ikke ned, så da kom det opp igjen og ut iver gulvet)

Årlig? 5 år? 10 år? Under 40 år i alle fall. (huset er bygget i 1979, så det er 42 år siden. Hva som er gjort før vi overtok er jo ukjent. Første eier var enke i mange år. Andre eier hade gjort en del.... Kreative løsninger når de bygget på. Hvor opptatt de var av vedlikehold vet jeg ikke

En syk jenta her idag:( men hun har lyst at rydde rommet:) jeg skall bake litt idag. Sol ut så jeg hoppes vi kan komme oss ut litt.

Er så sykt spent på om jeg blir sengeliggende i 7mnd fremover ass… hvordan unngår man å bli sint og irriterte når man har så vondt? Hvordan glede seg over baby i magen når man er så plaget? :(:(:(:smiley-angry017

Er så sykt spent på om jeg blir sengeliggende i 7mnd fremover ass… hvordan unngår man å bli sint og irriterte når man har så vondt? Hvordan glede seg over baby i magen når man er så plaget? :(:(:(:smiley-angry017
Ikke bare ligg i sengen, da blir det bare verre.
Uavhengig av hvor vondt det gjør, du må bevege deg litt dersom det ikke skal bli verre.
Det pleier også bli litt bedre i andre trimester når hormonene stabiliserer seg litt mer.
Snakk med de som behandler deg og hva du kan gjøre for å forebygge at det blir verre OG GJØR DET.

Ikke bare ligg i sengen, da blir det bare verre.
Uavhengig av hvor vondt det gjør, du må bevege deg litt dersom det ikke skal bli verre.
Det pleier også bli litt bedre i andre trimester når hormonene stabiliserer seg litt mer.
Snakk med de som behandler deg og hva du kan gjøre for å forebygge at det blir verre OG GJØR DET.
Det skal jeg. Jeg var til behandling på fredag og skal på fredag igjen. Prøver å gå litt, men det er veldig vanskelig når det stråler bed under knærne. Stakkars lillemor som ikke forstår hva som skjer. Vurderer frem og tilbake om vi må fortelle henne hva som skjer. Har kontaktet legen og skal kontakte jordmor i morgen, så får vi se hva som skjer. Får heldigvis gubben til å kna meg litt, det hjelper heldigvis!

Spent på dagens pressekonferanse. Men jeg håper skoler stenger med og barnehager over ril rødt

Spent på dagens pressekonferanse. Men jeg håper skoler stenger med og barnehager over ril rødt

Veldig spent jeg også! Håper ikke på stengte skoler sånn generelt. For oss spiller det personlig ikke så stor rolle da yngste har fått corona og dermed bør vi uansett holde oss hjemme alle sammen

Back
Topp