Vi fikk det da var det bare de 10 barn som skall begynne på skolen som gikk i tåg ute og bare vi foreldre til desse 10 barna fikk vær ute og se påDet fikk ikke vismitten er helt ekstrem her i området nå, spørs hvordan jula blir
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk det da var det bare de 10 barn som skall begynne på skolen som gikk i tåg ute og bare vi foreldre til desse 10 barna fikk vær ute og se påDet fikk ikke vismitten er helt ekstrem her i området nå, spørs hvordan jula blir
![]()
Jupp samme her, å vi kan ikke beskytte oss vi som er i bhg , florerer av smitte og alt mulig annen sykdom nåHer har smitta tatt helt av og jeg går konstant å bekymrer meg. Så tett på jul også.
Jeg håper på det, så vi kan være med familie i julenVeldig spent jeg også! Håper ikke på stengte skoler sånn generelt. For oss spiller det personlig ikke så stor rolle da yngste har fått corona og dermed bør vi uansett holde oss hjemme alle sammen
God bedringYngste vår har fått corona
Stakkars lilleYngste vår har fått corona

Vi får ta det siste på nettetSpent på disse nye restriksjonene. Lurer på om jeg får handle ferdig julegavene![]()
Rekker vel kanskje ikke frem.. forhåpentligvis har de klikk og hent iallfallVi får ta det siste på nettet![]()

Det er jeg ferdig medSpent på disse nye restriksjonene. Lurer på om jeg får handle ferdig julegavene![]()
Jeg håper på det, så vi kan være med familie i julen
Det er jeg ferdig med
Stakkars lille
Masse god bedring
God bedring
Uff hvordan er formen?
Håper det går bra, og at det ikke spres seg, men vanskelig å unngå som mor når små folk blir syk
God bedring stakkars lille.Dårligmen ikke sånn at hun trenger innleggelse nå altså! Så hun skal få lov å være syk her hjemme
![]()
Veldig spent på hva som kommer kjenner jegDet skjønner jeg. Og mtp. smitten, så er det ikke så helt usannsynlig med tidlig juleferie.
Ikke jeg men ferdig nå hvertfallJeg også - for leeeeenge siden .p
Jeg orker ikke å være spent, aldri noe godt for vår delVeldig spent på hva som kommer kjenner jeg