Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, god bedring til minsten, og håper dere andre slipper unna!Da var omgangssyken i gang på yngsteDette blir en fin arbeidshelg
![]()

Usssjj god bedringDa var omgangssyken i gang på yngsteDette blir en fin arbeidshelg
![]()
TakkUsj, god bedring til minsten, og håper dere andre slipper unna!![]()
Krysser fingrene.TakkJeg har aldri sluppet unna før, så gjør vel ikke det nå heller
Har ligget ved siden av og pustet inn sur spylukt.
Takk. Fortsatt vondt men ikke like ille, med mindre jeg glemmer det da og prøver å bevege armen/fingreneSov godt, og håper dagen i morgen blir bedre, XXXX
Det er noe av det jeg syns er veldig problematisk med brudd, så fort man har fått på gips gjør det veldig mye mindre vondt og man kan for glemme det og bruke den delen av kroppen hvor bruddet er selv om det skal hvile.Takk. Fortsatt vondt men ikke like ille, med mindre jeg glemmer det da og prøver å bevege armen/fingrene![]()
Mhm.. skal tilbake for nye røntgen på fredagen, og ny gips. Slo foten også, mulig jeg må gå med en krykke i venstre hånda..Det er noe av det jeg syns er veldig problematisk med brudd, så fort man har fått på gips gjør det veldig mye mindre vondt og man kan for glemme det og bruke den delen av kroppen hvor bruddet er selv om det skal hvile.
Vel, men unntak av brudd i ryggen, det er et h****
Håper jeg slipper unna altså. Hater omgangssyken. Hatt det stort sett hvert år jeg. I fjor slapp vi unna alle sammen.Krysser fingrene.
Det tok en del år før jeg sluttet å få den hver gang ungene fikk den, men det gikk seg til med årene. Helsigvis.
Er det jeg er bekymret for! Har vært til behandling i dag, han anbefalte å begynne å tape tidlig ved behov, så jeg er spent ass.Høres dessverre ut som meg når jeg gikk gravid med Lille U
Jeg havnet på krykker i uke 10-12 en gang![]()
Du er et veldig godt menneske!!!Den gangen Linus var liten, hadde vi knapt nok inntekt selv.
Husker fremdeles følelsen det var å stå på Coop Obs og finne en 7-pk. med bodyer til kr 50,-, den hadde vi faktisk råd til.
Husker at ruller med frossen kjøttdeig var under halve prisen enn fersk, den ble kjøpt selv om den ikke var så veldig god.
Jeg husker at de første first price produktene kom på den tiden.....
Hadde noen på den tiden fortalt meg at vi i dag skulle hatt et rekkehus over 3 etasjer, 2 biler, bestilt en helt ny bil til over 1/2 mill. og at jeg alene skulle ha en inntekt på over kr 700.000,- i året hadde jeg ikke trodd på det.
Jeg har vært der, ting har endret seg mye på grunn av flaks, nå er det min tur til å gi noe tilbake
Liker de riskrem? (Ser du har kjøpt det altså, men verken jeg eller ungene spiser det her)Kjøpt en tress is, en pakke kronesis eller karamellpudding? Marsipan? Et peppekakehus og noe pynt? Juleservietter..Æææ, takk, men er det noe jeg mangler?
Jo takk…det tror jeg er tilfelle her…så vant til å ha det greiene på nå at jeg glemmer meg. Tror ikke det har grodd helt bra, men vi får se…og bør ikke kødde det til…vil tilbake i jobb…men men…når man ikke har ro i ræva er det ikke lettDet er noe av det jeg syns er veldig problematisk med brudd, så fort man har fått på gips gjør det veldig mye mindre vondt og man kan for glemme det og bruke den delen av kroppen hvor bruddet er selv om det skal hvile.
Vel, men unntak av brudd i ryggen, det er et h****
Hva slags brudd hadde du?Jo takk…det tror jeg er tilfelle her…så vant til å ha det greiene på nå at jeg glemmer meg. Tror ikke det har grodd helt bra, men vi får se…og bør ikke kødde det til…vil tilbake i jobb…men men…når man ikke har ro i ræva er det ikke lett
Kålrotstappe er vel mer til pinnekjøtt, ikke ribbe?Og var rødkål , surkål , kålrotstappe på listen musemor?
Veldig snilt av degKålrotstappe er vel mer til pinnekjøtt, ikke ribbe?
Det hun sa hun lurte på hvordan hun i alle dager hun skulle få råd til var ribbe, surkål og julepølser - er det hun pleier å ha.
Og så kom alt det andre jeg la på.
Boksen er overlevert nå, hun ble veldig glad![]()