Desember 2021 - endelig jul!

Fredag igjen. De 2 eldste har nissefest på skolen. Har sovet dårlig inatt. Våkne x antall ganger litt vond i armen og føler meg tung i hode og kropp eller så er det oki. Kort dag på skolen idag så jeg skall få gjort litt hjemme før jenta kommer.

Takk:) Jeg har aldri sluppet unna før, så gjør vel ikke det nå heller:( Har ligget ved siden av og pustet inn sur spylukt.
Krysser fingrene.

Det tok en del år før jeg sluttet å få den hver gang ungene fikk den, men det gikk seg til med årene. Helsigvis.

Takk. Fortsatt vondt men ikke like ille, med mindre jeg glemmer det da og prøver å bevege armen/fingrene o_O
Det er noe av det jeg syns er veldig problematisk med brudd, så fort man har fått på gips gjør det veldig mye mindre vondt og man kan for glemme det og bruke den delen av kroppen hvor bruddet er selv om det skal hvile.
Vel, men unntak av brudd i ryggen, det er et h****

Det er noe av det jeg syns er veldig problematisk med brudd, så fort man har fått på gips gjør det veldig mye mindre vondt og man kan for glemme det og bruke den delen av kroppen hvor bruddet er selv om det skal hvile.
Mhm.. skal tilbake for nye røntgen på fredagen, og ny gips. Slo foten også, mulig jeg må gå med en krykke i venstre hånda..

Krysser fingrene.

Det tok en del år før jeg sluttet å få den hver gang ungene fikk den, men det gikk seg til med årene. Helsigvis.
Håper jeg slipper unna altså. Hater omgangssyken. Hatt det stort sett hvert år jeg. I fjor slapp vi unna alle sammen.

Den gangen Linus var liten, hadde vi knapt nok inntekt selv.
Husker fremdeles følelsen det var å stå på Coop Obs og finne en 7-pk. med bodyer til kr 50,-, den hadde vi faktisk råd til.
Husker at ruller med frossen kjøttdeig var under halve prisen enn fersk, den ble kjøpt selv om den ikke var så veldig god.
Jeg husker at de første first price produktene kom på den tiden.....

Hadde noen på den tiden fortalt meg at vi i dag skulle hatt et rekkehus over 3 etasjer, 2 biler, bestilt en helt ny bil til over 1/2 mill. og at jeg alene skulle ha en inntekt på over kr 700.000,- i året hadde jeg ikke trodd på det.

Jeg har vært der, ting har endret seg mye på grunn av flaks, nå er det min tur til å gi noe tilbake
Du er et veldig godt menneske!!!:)

Jo takk…det tror jeg er tilfelle her…så vant til å ha det greiene på nå at jeg glemmer meg. Tror ikke det har grodd helt bra, men vi får se…og bør ikke kødde det til…vil tilbake i jobb…men men…når man ikke har ro i ræva er det ikke lett

Og var rødkål , surkål , kålrotstappe på listen musemor?

Og var rødkål , surkål , kålrotstappe på listen musemor?
Kålrotstappe er vel mer til pinnekjøtt, ikke ribbe?
Det hun sa hun lurte på hvordan hun i alle dager hun skulle få råd til var ribbe, surkål og julepølser - er det hun pleier å ha.
Og så kom alt det andre jeg la på.

Boksen er overlevert nå, hun ble veldig glad :)

Kålrotstappe er vel mer til pinnekjøtt, ikke ribbe?
Det hun sa hun lurte på hvordan hun i alle dager hun skulle få råd til var ribbe, surkål og julepølser - er det hun pleier å ha.
Og så kom alt det andre jeg la på.

Boksen er overlevert nå, hun ble veldig glad :)
Veldig snilt av deg :)

Helg!
I går var jeg åå venninnekveld, veldig deilig! kengubarnet ble operert i går, fryktelig vondt i går men bedre i dag, kan ikke dusje eller bli våt på to uker…

i morgen er det jeg som skal inn på sykehuset å foreta ett inngrep, det ble utsatt fra onsdag.
Ellers er planen å sette opp juletreet i gangen i helgen

Back
Topp