Ungdommer veit duTipper han blir fornøyd hverfall. Med led lys bak å det er visst viktig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ungdommer veit duTipper han blir fornøyd hverfall. Med led lys bak å det er visst viktig
JuppUngdommer veit du![]()
.Men jeg har ikke sertifikat til det og kan dra max 750 med den.Da har du sikkert rett![]()

Det hender de kommer sent. Særlig i appene - men tidligere på nettsidene har jeg lagt merke til. Pleier nemlig å bruke frokosten til å planlegge kommende uke.. men ikke alltid de ligger ute da..Kanskje de ikke kommer før i kveld, siden det er søndagsåpent? For de pleier da vel være på plass nå
-7 og snøvær herGod morgen. Solens skiner ute det er -2. glatt ute
Har lyst til at bake litt idag men jeg trenger kakebokser.
Pepperkakehus skall vi oxå få sette sammen en dag de nærmaste dagene-7 og snøvær her
Holder på å smelte sukker for å sette sammen pepperkakehusene nå.
Butikkene er vel åpne kl 14-20 i dag så kakebokser får du vel tak i
Det hender de kommer sent. Særlig i appene - men tidligere på nettsidene har jeg lagt merke til. Pleier nemlig å bruke frokosten til å planlegge kommende uke.. men ikke alltid de ligger ute da..
Ligger iallfall en del ute nå![]()
-7 og snøvær her
Holder på å smelte sukker for å sette sammen pepperkakehusene nå.
Butikkene er vel åpne kl 14-20 i dag så kakebokser får du vel tak i
Jeg monterer, og ungene får et hus hver som de monterer etter de er montert.Pepperkakehus er ikke bakt her enda. Og det monteres nok ikke før om et par uker, vi får se.
Lurer på å smelte sukker i år, det tar jo sånn evigheter å få baking glue til å stivne.
Pynter dere før eller etter montering? Rådene sier før. Vi pleier å gjøre det etter.