Vanlig peis?I kveld måtte vi fyre i peisendet var deilig.
men sliter litt med mellomste som er så varm
Alle me andre fryser mens hun koker![]()
Vi har gasspeis, elsker den, kan slå av og på som vi vil med fjernkontroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanlig peis?I kveld måtte vi fyre i peisendet var deilig.
men sliter litt med mellomste som er så varm
Alle me andre fryser mens hun koker![]()
Vi bestilte ny bil i sommer.
Om ikke mange ukene skulle vi få den levert, men det har vært store problemer med produksjon av den bilen på grunn av komponentmangel.
Antatt levering var oppgitt som et sted mellom uke 50 og slutten av februar.
Vi hadde ikke hørt noe mer fra forhandler, og i dag tok jeg en tur innom.
Selgeren vår var ikke tilstede i dag, men en annen sjekket for oss.
Som han sa, oi, vår er på vei i produksjon det er det ikke mange som er, etter den er produsert vil det ta 2-8 uker før vi kan hente den, det vi si tidligst i uke 51. Vi vil få den som avtalt![]()
VW ID. 4 GTXSå bra! Tror du har sagt det før kanskje, men hvilken bil?
Ja vanlig peisovn. Elsker når vi fyrer i den. Så praktisk med gasspeisVanlig peis?
Vi har gasspeis, elsker den, kan slå av og på som vi vil med fjernkontroll![]()
Gratulerer så kjekt med ny bil. Jeg vil oxå ha en ny da jeg er så lei av vår bilVi bestilte ny bil i sommer.
Om ikke mange ukene skulle vi få den levert, men det har vært store problemer med produksjon av den bilen på grunn av komponentmangel.
Antatt levering var oppgitt som et sted mellom uke 50 og slutten av februar.
Vi hadde ikke hørt noe mer fra forhandler, og i dag tok jeg en tur innom.
Selgeren vår var ikke tilstede i dag, men en annen sjekket for oss.
Som han sa, oi, vår er på vei i produksjon det er det ikke mange som er, etter den er produsert vil det ta 2-8 uker før vi kan hente den, det vi si tidligst i uke 51. Vi vil få den som avtalt![]()
Vi har også lyst på id4VW ID. 4 GTX![]()
kjører id3 i jobben, og de er så utrolig behagelige (når jeg bare ble vant med deDet var det jaVW ID. 4 GTX![]()
GTX har 4-hjulstrekk ja, med de veiene her vi bor trenger vi det.Vi har også lyst på id4kjører id3 i jobben, og de er så utrolig behagelige (når jeg bare ble vant med de
).
Gtx, da er det 4hjulstrekk? Vi tenker da 2hjulstrekk,kan ikke tro at det er noe forskjell størrelsesmessig. Aner du om mulighet for tre bilstoler/beltestoler bak?![]()
Vi er ikke lei av den vi har, er egentlig ganske glad i den, men trenger 4-hjulstrekk, den gamle er 11 år og har gått 230.000 km...Gratulerer så kjekt med ny bil. Jeg vil oxå ha en ny da jeg er så lei av vår bil
GTX har 4-hjulstrekk ja, med de veiene her vi bor trenger vi det.
Hovedbilen vi har nå har det ikke, men vi har flyttet siden vi kjøpte den, bil nummer to som vi kjøpte senere har.
Var veldig glad for det når jeg var ute og kjørte før i dag.
Nå trenger vi kun en bilstol siden de eldste er så gamle som de er, men tror det fint kan gå dersom man har de riktige setene.
Den er 60-50-60 i baksetet, "vanlige" biler er 60-40-60. Den vi har nå som skal byttes ut er 60-60-60, og med den, en Peugeot 5008, var det ikke noe problem.
Vurderer du den kan du jo bare kjøre til forhandler og spørre om dere kan prøve om det er plass til setene dere har.
Vi er ikke lei av den vi har, er egentlig ganske glad i den, men trenger 4-hjulstrekk, den gamle er 11 år og har gått 230.000 km...
Det er på tide å bytte den ut.
Ja vanlig peisovn. Elsker når vi fyrer i den. Så praktisk med gasspeis
Takk uansett. Jeg endte med å legge meg. Hodepinen er fremdeles der men ikke like ille.Feil merke dessverre, og kan ikke kjøre nå uansett (drukket et halvt glass vin)
Tre beltestoler? Noe på gang?Vi har også lyst på id4kjører id3 i jobben, og de er så utrolig behagelige (når jeg bare ble vant med de
).
Gtx, da er det 4hjulstrekk? Vi tenker da 2hjulstrekk,kan ikke tro at det er noe forskjell størrelsesmessig. Aner du om mulighet for tre bilstoler/beltestoler bak?![]()
Hva med en konvolutt med bilde av TV-en i? Og ha den i ett skap ett sted om mulig. Den høres stor utGod morgen
Oslotur for å plukke opp sunnmørsbesøk idag, skulle egentlig på julemarked der men det utgår.. Mye å fikse før vi skal dra da..
Må få kjøpt siste julegave i dag også, så funderer jeg litt på hvordan vi skal pakke inn TV-en kengubarnet skal få til jul, var litt enklere forrige gang da den var 32 tommer.
kengubarnet skal møte noen venner , så han må kjøres dit etterhvert
Vi har jo bare to barn, men har av og til niesa med og så skal frøkna begynne å ha med venninne med av og tilGTX har 4-hjulstrekk ja, med de veiene her vi bor trenger vi det.
Hovedbilen vi har nå har det ikke, men vi har flyttet siden vi kjøpte den, bil nummer to som vi kjøpte senere har.
Var veldig glad for det når jeg var ute og kjørte før i dag.
Nå trenger vi kun en bilstol siden de eldste er så gamle som de er, men tror det fint kan gå dersom man har de riktige setene.
Den er 60-50-60 i baksetet, "vanlige" biler er 60-40-60. Den vi har nå som skal byttes ut er 60-60-60, og med den, en Peugeot 5008, var det ikke noe problem.
Vurderer du den kan du jo bare kjøre til forhandler og spørre om dere kan prøve om det er plass til setene dere har.