Desember 2021 - endelig jul!

Og igår ble jeg så inspirert av hun som stilte på debatten og forklarte situasjonen sin ifht strømforbruk og prisene, så jeg sendte mail til lokalavisen og lurte på om de skulle skrive noe om dette. De hadde allerede snakket med nav som hadde fått en HAUG av henvendelser for å få hjelp til å betale strømmen.
Det holdt de på med og lurte på om jeg kunne stille på et bilde og bli sitert ifht hva vi ser i hjemmetjenesten (deriblant noen brukere som kun bor i stua nå, har panelovn på det laveste, bruker boblejakke inne og syns strømmen er forferdelig dyr. Er det slik vi vil behandle våre eldre?!).
Usj, kvier meg, hater slik. Men er for en god sak da :nailbiting:

Kl 1 hadde jeg ikke holdt ut:eek: Legger meg så tidlig at det nesten en flaut:p Godt med en unge som bare kan legges borte og putte rett i senga når dere kommer hjem da. Det hadde ikke funka her.
Jeg har en svigermor som er i slekt med min mann....

Her finner man fint frem brettspill når jeg er klar for senga....

God kveld
Jul feirer vi alene i år, giddder ikke samles masse folk på kryss og tvers. Gleder meg til å være alene

Nå er det snart sengetid, personalmøte etter jobb i dag å jeg er så trøtt

Kakebaking skall vi bake på søndag :)
Har tex bounty kuler og oreokuler jeg venter med en stund til ellers så forsvinner de og jeg må ta flere runder:p

Jul!! Har vært jul her en liten måned allerede :rolleyes:
Liker jul!

Mitt i pressekonferansen så får jeg melding om 3 dose. Da er time bestilt til nest uke:)

Tredje dose blir langt frem til for min del, de håper å få tatt det på alle over 65 til jul.. Det er mange år fra min aldrer til 65 hverfall
Jeg fikk 2 dose i juli

Innpakking av julegaver i kveld, lørdag kommer det besøk Og da ble stuebordet være ryddet.

Ellers er det litt sorg i heimen siden kengubsrnet og kjæresten har slått opp, hun har jo blitt en del av familien vår . Men men sånn er livet..

Jeg passerer 6 mnd sånn i februar en gang jeg
Så da kan jeg bare begynne å vente i spenning :)
Den 10 desember er det 6 mnd siden jeg tog andre dose .Så jeg fikk melding 1 uke før . Så tredje dose settes 1 dag før det har gått 6 mnd:p
Måtte dere ha bekreftelse fra fastlege eller noe ifht evnt diagnose/underliggende sykdom? Mamma som er hardt angrepet av ms kan enda ikke bestille time til vaksinering, for hun er nemlig 64 :p
Hun fikk dose to før jeg gjorde, jeg fikk den i slutten av mai ca.

Back
Topp