Desember 2020❤️

Jeg kan settes på gravid :love7
Snapchat-900819889.jpg

Sprøtt med så mange ulike svar. Men jeg har mange ganger ikke ligget i ro etterpå og jeg ble nå gravid for det :)
Ja, det er ganske rart og ikke minst forvirrende når det blir så mye varierende svar. Men jeg kommer no til å prøve å legge med ned i 10-30 min etterpå de gangene jeg har mulighet til det :-)
Det er godt å høre at du ble gravid uansett :happy:

Cd 7 i dag. Godt å være ferdig med mensen, håper den holder seg borte i månedsvis nå :hilarious:

Ja, det er ganske rart og ikke minst forvirrende når det blir så mye varierende svar. Men jeg kommer no til å prøve å legge med ned i 10-30 min etterpå de gangene jeg har mulighet til det :)
Det er godt å høre at du ble gravid uansett :happy:
Ja forstår den. Jeg har også gjort d de siste dagene etter jeg leste andre gjorde d :laughing021 men håper jeg får slutte på dem neste uke

Blir med her :D er ny på dette, så håper jeg gjør riktig :p

riskornet88 - 32 - 1. forsøk - barn nr 1 - riksen - gonal f og fyremadel - uttak forhåpentligvis i uke 51

Hva gjør dere for å distrahere dere i ventetiden? Merker allerede at tiden fram til testing om en uke går kjempesakte!:p
Føler hele ivf-kjøret er en evig lang ventetid:rolleyes:

Hva gjør dere for å distrahere dere i ventetiden? Merker allerede at tiden fram til testing om en uke går kjempesakte!:p
Føler hele ivf-kjøret er en evig lang ventetid:rolleyes:

Ååååh, den ventetiden er seig! For å være ærlig så bare stresser jeg :hilarious: Men noe som har hjulpet meg litt er å ha noe på planen hver dag. Trenger ikke å være mye, men f.eks. å gå en tur med en venn, bake boller, rydde i klesskapet, vaske kjøkkenskapene osv. Skal også innrømme at jeg pleier å jobbe overtid bare for å få tiden til å gå :rolleyes: En annen ting som har hjulpet meg er å skrive ned det jeg tenker på. Da får jeg det litt ut av hodet en stund og slipper å gå og marinere i bekymringer og galskap! Og self care!!!! Ta deg en lang dusj, se favorittfilmen din, kjøp noe du har ønsket deg om du kan, gjør noe du virkelig liker :)

Ja forstår den. Jeg har også gjort d de siste dagene etter jeg leste andre gjorde d :laughing021 men håper jeg får slutte på dem neste uke
Ja, jeg er jo livredd for å gjøre feil, så hvis det er en mulighet for at det kan være bra for meg og ligge ei stund etterpå, så gjør jeg gladelig det :D
Hvor lenge har du gått på de nå da?

Jeg har gått på de i 13 dager. Har for 15 dager. Så usikker på om de vil jeg skal ha mer men skal på klinikken på mandag.

Første ul kontroll utført og litt liten folikkel ennå (som forventet), så ny kontroll på onsdag.

Back
Topp