Desember 2020❤️

Fikk en milliard tester i posten i dag :woot: Babyplan hadde lagt oppi en haug med sjokolade :hilarious: Begynner å teste på onsdag :D

Da er jeg ruger :D Hadde innsett i dag, og fått testdato 21/12. Så da er det bare å smøre tålmodigheten og vente i spenning og håpe jeg får verdens beste julegave :smiley-angelic001

Jeg bestilte bare to stk, en tidlig digital og en tidlig strimmel. Lurer på om jeg får sjokolade:hilarious:

Lov å håpe :P Ettåringen godkjente de i hvert fall etter å ha knabbet til seg en håndfull fra benken som ble spist i stillhet bak sofaen :rolleyes: Blir spennende med legging i kveld kjenner jeg :hilarious:

Dere som stimulerer - når begynte dere å kjenne murringer? Er på stimuleringsdag 5 nå, og føler allerede det murrer fælt :wideyed: på grensen til ubehagelig..

Da har jeg fått time til innsett kl 10:50 i morgen. Ett var befruktet, så får håpe at det deler seg som det skal frem til da :) nervepirrende, men bedre enn forventet ;)

Da har jeg fått time til innsett kl 10:50 i morgen. Ett var befruktet, så får håpe at det deler seg som det skal frem til da :) nervepirrende, men bedre enn forventet ;)
Så spennende! Masse lykke til i morgen, krysser fingrene for at gullegget utvikler seg fint! :joyful:

Krysser alt som krysses kan for at det utvikler seg videre og at det blir innsett.

Da var egguttaket over! 12 egg ut❤️ Fikk også beskjed om at jeg kan ringe i morgen for å høre hvordan det har gått, det har ikke skjedd før så det var herlig beskjed å få. Blir litt mindre stressende dager fram til innsett på fredag da, selvom dagene vil nok gå veldig sakte

Da var egguttaket over! 12 egg ut❤️ Fikk også beskjed om at jeg kan ringe i morgen for å høre hvordan det har gått, det har ikke skjedd før så det var herlig beskjed å få. Blir litt mindre stressende dager fram til innsett på fredag da, selvom dagene vil nok gå veldig sakte
Så bra :Heartred

Gratulerer med bra antall ut :happy: Spennende med oppdatering i morgen.

Gratulerer med bra fangst! Gleder meg til å høre oppdatering på eggene ❤️

Back
Topp