Fikk ut 6 egg, så bare å vente på telefon i morgenkun icsi denne gangen
![]()
Spennende! Håper på mange befrukta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ut 6 egg, så bare å vente på telefon i morgenkun icsi denne gangen
![]()
Gratulere med flott resultat!Fikk ut 6 egg, så bare å vente på telefon i morgenkun icsi denne gangen
![]()
Jeg bestilte bare to stk, en tidlig digital og en tidlig strimmel. Lurer på om jeg får sjokoladeFikk en milliard tester i posten i dagBabyplan hadde lagt oppi en haug med sjokolade
Begynner å teste på onsdag
![]()

Kjempe braFikk ut 6 egg, så bare å vente på telefon i morgenkun icsi denne gangen
![]()
Jeg bestilte bare to stk, en tidlig digital og en tidlig strimmel. Lurer på om jeg får sjokolade![]()

Da er jeg rugerHadde innsett i dag, og fått testdato 21/12. Så da er det bare å smøre tålmodigheten og vente i spenning og håpe jeg får verdens beste julegave
![]()
Første ul kontroll utført og litt liten folikkel ennå (som forventet), så ny kontroll på onsdag.
Så spennende! Masse lykke til i morgen, krysser fingrene for at gullegget utvikler seg fint!Da har jeg fått time til innsett kl 10:50 i morgen. Ett var befruktet, så får håpe at det deler seg som det skal frem til danervepirrende, men bedre enn forventet
![]()

Så spennende! Masse lykke til i morgen, krysser fingrene for at gullegget utvikler seg fint!![]()
Så spennende! Håper dette blir gulleggetDa har jeg fått time til innsett kl 10:50 i morgen. Ett var befruktet, så får håpe at det deler seg som det skal frem til danervepirrende, men bedre enn forventet
![]()
Krysser alt som krysses kan for at det utvikler seg videre og at det blir innsett.Da har jeg fått time til innsett kl 10:50 i morgen. Ett var befruktet, så får håpe at det deler seg som det skal frem til danervepirrende, men bedre enn forventet
![]()
Så braDa var egguttaket over! 12 egg utFikk også beskjed om at jeg kan ringe i morgen for å høre hvordan det har gått, det har ikke skjedd før så det var herlig beskjed å få. Blir litt mindre stressende dager fram til innsett på fredag da, selvom dagene vil nok gå veldig sakte

Da var egguttaket over! 12 egg utFikk også beskjed om at jeg kan ringe i morgen for å høre hvordan det har gått, det har ikke skjedd før så det var herlig beskjed å få. Blir litt mindre stressende dager fram til innsett på fredag da, selvom dagene vil nok gå veldig sakte
Spennende med oppdatering i morgen.Gratulerer med bra fangst! Gleder meg til å høre oppdatering på eggeneDa var egguttaket over! 12 egg utFikk også beskjed om at jeg kan ringe i morgen for å høre hvordan det har gått, det har ikke skjedd før så det var herlig beskjed å få. Blir litt mindre stressende dager fram til innsett på fredag da, selvom dagene vil nok gå veldig sakte