Desember 2020❤️

Da er jeg ruger :D Hadde innsett i dag, og fått testdato 21/12. Så da er det bare å smøre tålmodigheten og vente i spenning og håpe jeg får verdens beste julegave :smiley-angelic001

Da er vi helt likt i løypa! :) Hadde også innsett på mandag, og testdag 21/12 :Heartred Masse lykke til! Alt for spennende dette altså :smiley-bounce012

Kun 2 av 12 egg så fine ut i dag, søren! Mye kan skje før fredag, men krysser fingrene for at 1 egg ihvertfall er bra❤️

Ultralydkontroll i dag. Har regnet feil, det er visst CD11 i dag. Uansett gikk det ikke sånn kjempebra :( Slimhinnen var "helt grei" men den ledende follikelen var ganske liten... Gynekologen mente det ble eggløsning på dag 16, det syns jeg høres sent ut da jeg omtrent alltid har eggløsning på dag 14. Redd for at noe ikke stemmer helt...

Fikk en god nyhet da, cysten jeg har er ikke større og den ligger ved siden av den ene eggstokken slik at den ikke har noe å si :)

Venter sånn i spenning på testen. 10dpo idag og har lovt samboeren å vente til lørdag. Har julebord på fredag, og han ville ikke at jeg skulle gå dit skuffet i tilfelle negativ. Men vil teste idag!:rolleyes:

Ultralydkontroll i dag. Har regnet feil, det er visst CD11 i dag. Uansett gikk det ikke sånn kjempebra :( Slimhinnen var "helt grei" men den ledende follikelen var ganske liten... Gynekologen mente det ble eggløsning på dag 16, det syns jeg høres sent ut da jeg omtrent alltid har eggløsning på dag 14. Redd for at noe ikke stemmer helt...

Fikk en god nyhet da, cysten jeg har er ikke større og den ligger ved siden av den ene eggstokken slik at den ikke har noe å si :)
Jeg er på CD 12 og har også hatt ul kontroll i dag. (hadde første på mandag) folikkel hadde ikke blitt større siden sist, men slimhinnen hadde vokst og blitt bra. De hadde ikke så veldig trua på at min eggløsning skulle komme om 1-2 dager, men man vet jo aldri. Plutselig så skjer det.
Håper det går seg til for deg også. Får du en ny kontroll før helga?
Det var jo veldig bra at cysten din holder seg unna veien :Heartred

Krysser fingrene! Og så fint å høre at cysten ligger på 'riktig' sted. Jeg syns det er så rart at ikke alle gynekologer sjekker plassering når de først oppdager en cyste. Jeg fikk jo akkurat samme beskjed, først at den måtte kontrolleres, men så plutselig lå den gunstig til - og slapp å tenke noe mer på den :shy:

Venter sånn i spenning på testen. 10dpo idag og har lovt samboeren å vente til lørdag. Har julebord på fredag, og han ville ikke at jeg skulle gå dit skuffet i tilfelle negativ. Men vil teste idag!:rolleyes:
Skjønner deg, hat aldri klart å holde meg lenger enn 9dpo:wtf::yuck:

Jeg er på CD 12 og har også hatt ul kontroll i dag. (hadde første på mandag) folikkel hadde ikke blitt større siden sist, men slimhinnen hadde vokst og blitt bra. De hadde ikke så veldig trua på at min eggløsning skulle komme om 1-2 dager, men man vet jo aldri. Plutselig så skjer det.
Det går sakte men sikkert. Når kan du ikke få den? Er vell noen dager klinikken sier nei om den kommer? Rart spørsmål, men du skjønner :wacky:

Ja, vi får håpe at det bare er litt startvansker og at eggene våre skyter fart plutselig :hilarious: Ingen flere kontroller nei, men skal begynne å teste morgen og kveld i morgen så får vi se... Huff, kjenner jeg er litt stressa. Redd for at forsøket er dødfødt fra starten :( Men veldig glad for at alt er ok med cysten :)

Da er vi helt likt i løypa! :) Hadde også innsett på mandag, og testdag 21/12 :Heartred Masse lykke til! Alt for spennende dette altså :smiley-bounce012
Så kjekt! Masse lykke til, til deg også :Heartred dette er fryktelig spennende ja, krysser virkelig alt jeg har fått at det går bra denne gangen :angel12

Det går sakte men sikkert. Når kan du ikke få den? Er vell noen dager klinikken sier nei om den kommer? Rart spørsmål, men du skjønner :wacky:
Kan ikke få el på mandag eller tirsdag. Også litt usikker på når de tar juleferie, så om den ikke kommer innen søndag så må jeg kanskje vente til januar. Men da kan ikke jeg pga eksamen og en mann som er på sjøen :banghead: Får håpe den kommer snart

Back
Topp