Desember 2020❤️

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Da nærmer vi oss siste måned Desember 2020.
Vi er nok flere så er klare for å komme i gang!
Jeg lager en gruppe for oss ❤️

Skriv inn nick - alder - forsøk nr - hvilket barn i rekken dere prøver på - klinikk - medisin - oppstart/uttak


Venter på oppstart/innsett/inseminering


Mini_S - 31år - 1.forsøk (frys) - barn 2 - Rikshospitalet - Progynova & Crinone - oppstart uke 52


Matisse51 - 30 år - 1. forsøk (ICSI)- første barn - St.Olavs - Gonal F- Fyremadel - Otrivelle, Lutinus - Oppstart i dag (21/11), UL 27/11, uttak estimert uke 49

Spire - 29år - 1. forsøk (fer) - B2 - Fertilitetssenteret - Cyclogest (tror jeg) - Innsett ca uke 49

Lemox, 27 år. 1.ICSI, 4.fryseforsøk. 1. barn. Rikshospitalet, Progynova og Crinone/Lutinus, innsett ca uke 51

Lykke25 - 27 år - forsøk nr 1 (FER) - B2 - Medicus - ovitrelle - oppstart uke 49

Cibby - 32 - fersk forsøk nr 7 - barn nr 2 - st Olavs - Rekovelle, Menopur, Fyremadel - uttak uke 49


Sofia87 - 33 år - 2 forsøk inseminering (gravid 1. forsøk men SA i uke 7) - første barn - Porsgrunn -Letrozol+ Lutinus - ny inseminering uke 51


UsikkerSpenning - 36 - 2.forsøk - Rikshospitalet - innsatt 14.12.

Leksi83. 37 år -( IVF#2 ) - UNN- ( støttemedisin Utrogestan , prednisolon , fragmin , AlbylE ) insett 14 desember blasto

Gravid:dummy1::dummy:

Lavendel81- 39år - B3 - FER#3 - Medicus - naturlig syklus - ovitrelle og Cyclogest - innsett 27november- testdato 7 desember

Appelsin12, 32 år, forsøk 2, Barn 2, Haugesund, Pergoveris, Lutinus, Klexane, Synaerla, Oppstart uke 50!

Høsteple - 30 år - b1 - fer 4 (fra ivf nr 3) - st Olavs - letrozol og cyclogest - innsett uke 51

Fjellgeita92 - 28 år - forsøk 4 - første barn - hausken - prednisolon, menopur, ovitrelle cyclogest og fyremadel - innsett 11.12 - testdato 23.12(24.12).

Dipsy - 37 år - 1.forsøk ivf - barn 2 - Danmark - Menopur, fyremadel, ovitrelle, lutinus (og evt crinone og albyl-e hvis gravid) - oppstart uke 49

Rea25 - 25 år - B3 - 2, forsøk FER2 - Porsgrunn - naturlig syklus - Lutinus

Casso - 33 år- 4. forsøk- barn 1- Hausken- Synarela, menopur, Cyclogest, klexane


Avbrutt/ikke gravid:sad010

Statistikern - 33 år - IVF#1 (etter 5 x IUI) - B1 - Riksen - Synarela/? - uttak planlagt i uke 50

Lillelottoventer - 35 år - B2 - fer 2 - estradot og cyclogest- innsett 1 desember (hvis blastoen overlever opptining) fertilitetssenteret

Villemo1 - 40år - forsøk10 - barn2 - St. olavs- Prednisolon, cyclogest og ovitrelle - innsett ule 50/51

Norri - 29 år - B1 - FER#4 (fra IVF#1) - UNN - naturlig syklus - Lutinus - innsett uke 51

Kristin90 - 30år - fryseforsøk #1 - b2 - St. Olavs - Lutinus etter innsett - innsett 4 desember

Sunny_8- 32 - fryseforsøk nr.2 - B1 - St. Olav - Cyklogest - innsett 07/12

Babywish, 35 år barn: 1, nesespray synarella, menopur 450, ovitrelle.

Litjmora - 40år - B2 - FER#3 (fra IVF #3) - UNN - naturlig syklus - Lutinus - innsett uke 51

HåpeSpire - 26 år - 2. søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 51

riskornet88 - 32 - 1. forsøk - barn nr 1 - riksen - gonal f og fyremadel - uttak forhåpentligvis i uke 51
 
Last edited:
Appelsin12, 32 år, forsøk 2, Barn 2, Haugesund, Pergoveris, Lutinus, Klexane, Synaerla, Oppstart uke 50!
 
Last edited:
Yeahh! Endelig en desember gruppe! :woot: vurderte å lage en selv, men har kun oppstart av medisiner i desember, og selve innsett i januar. Men slenger meg med her allikevel :joyful:

Mini_S - 31år - 1.forsøk (frys) - barn 2 - Rikshospitalet - Progynova & Crinone - oppstart uke 52
 
Bra at det er flere enn meg som har forsøk i desember ;-) jeg holder på med nesespray nå, sprøytestart 1.12!!

Casso - 33 år- 4. forsøk- barn 1- Hausken- Synarela, menopur, Cyclogest, klexane
 
Hurra for desembergruppe :smiley-bounce012

Dipsy - 37 år - 1.forsøk ivf - barn 2 - Danmark - Menopur, fyremadel, ovitrelle, lutinus (og evt crinone og albyl-e hvis gravid) - oppstart uke 49
 
Last edited:
Åh så kjekt med desembergruppe :happy:

Matisse51 - 30 år - 1. forsøk (ICSI)- første barn - St.Olavs - Gonal F- Fyremadel - Otrivelle, Lutinus - Oppstart i dag (21/11), UL 27/11, uttak estimert uke 49
 
Så hyggelig, jeg slenger meg med her :Heartred

Spire - 29år - 1. forsøk (fer) - B2 - Fertilitetssenteret - Cyclogest (tror jeg) - Innsett ca uke 49
 
Hei :) Statistikern - 33 år - IVF#1 (etter 5 x IUI) - B1 - Riksen - Synarela/? - uttak planlagt i uke 50

Vet ikke hvilke medisiner jeg skal gå på ennå, men får vite mer på sprøyteopplæring/ nedreguleringskontroll på tirsdag. Gleder meg til å komme igang!
 
Så fint med gruppe, takk ❤️
Jeg venter på mens etter MA, og skal ha innsett av frys i naturlig syklus. Håper den kommer snart! D
 
Hei dere :) Jeg er på spray dag 13 med synarela, og nå kom de berømte hetetoktene. Oh joy!! Noen som har erfaring med nesesprayen? Er mitt første forsøk med lang protokoll :)
 
Så fint med gruppe, takk ❤️
Jeg venter på mens etter MA, og skal ha innsett av frys i naturlig syklus. Håper den kommer snart! D

Så trist å høre at du mistet. Hvor langt var du på vei? Jeg mistet også forrige forsøk, men var bare 4+6 da :-/
 
Hei dere :) Jeg er på spray dag 13 med synarela, og nå kom de berømte hetetoktene. Oh joy!! Noen som har erfaring med nesesprayen? Er mitt første forsøk med lang protokoll :)
Hei :) Jeg gikk på Synarela ved mitt første forsøk, kjente heldigvis ingenting til disse hetetoktene, men var ufattelig trøtt og hadde mye vondt i hodet. Husker det gikk fort over når jeg begynte på sprøytene. Tror etter 2-3 dager på sprøyter følte jeg meg som et nytt menneske som endelig hadde energi igjen :D glad jeg har 2 embryoer i frysen, og håper virkelig at et av de har lyst til å bli til lillebor/lillesøster så jeg slipper hele nesespray og sprøyteopplegg :rolleyes:
 
Så trist å høre at du mistet. Hvor langt var du på vei? Jeg mistet også forrige forsøk, men var bare 4+6 da :-/
Takk :Heartred Leit å høre at du også har mistet. Er du ved godt mot igjen nå? Skal du ha fryseforsøk?
Jeg mistet for tredje gang, i uke 8.
Skal heldigvis få noen nye støttemedisiner denne gangen, så krysser og håper alt jeg har for at det blir en terminspire for både deg og meg og alle oss i desembergruppa :Heartred
 
Takk :Heartred Leit å høre at du også har mistet. Er du ved godt mot igjen nå? Skal du ha fryseforsøk?
Jeg mistet for tredje gang, i uke 8.
Skal heldigvis få noen nye støttemedisiner denne gangen, så krysser og håper alt jeg har for at det blir en terminspire for både deg og meg og alle oss i desembergruppa :Heartred

Ja, er ved godt mot!! Du da? Jeg er i gang med ferskforsøk med lang protokoll. Har aldri fått noen embryoer på frys, dessverre! En terminspire hadde vært fantastisk :-D Må det gå veien for oss alle!!
 
Hei :) Jeg gikk på Synarela ved mitt første forsøk, kjente heldigvis ingenting til disse hetetoktene, men var ufattelig trøtt og hadde mye vondt i hodet. Husker det gikk fort over når jeg begynte på sprøytene. Tror etter 2-3 dager på sprøyter følte jeg meg som et nytt menneske som endelig hadde energi igjen :D glad jeg har 2 embryoer i frysen, og håper virkelig at et av de har lyst til å bli til lillebor/lillesøster så jeg slipper hele nesespray og sprøyteopplegg :rolleyes:

Ja, gleder meg til sprøytene, hadde ikke trodd jeg skulle si det ;-)

Heldig du som har egg på frys!! Krysser fingrene for deg!!
 
Ja, gleder meg til sprøytene, hadde ikke trodd jeg skulle si det ;-)

Heldig du som har egg på frys!! Krysser fingrene for deg!!
Hehe, nei, mye rart man gleder seg til i denne prosessen :hilarious:

Takk skal du ha! Krysser fingrene for oss alle :Heartred
 
Kristin90 - 30år - fryseforsøk #1 - b2 - St. Olavs - Lutinus etter innsett - forhåpentligvis innsett uke 49:nailbiting:
 
Endelig kom det en desember-gruppe:D
Jeg var på ultralyd forrige uke for å sjekke folikler og livmorsslimhinne. Ny sjekk på onsdag, og da begynner testingen etter el. Forhåpentligvis blir el-testen positiv i helga, og ikke mandag:nailbiting:
 
På nedreguleringskontroll idag fant de en fortykkelse i livmoren min, så nå må jeg ha hysteroskopi for å sjekke dette i stedenfor å begynne med hormonsprøyter :sorry: Håper ikke det tar veldig lang tid til jeg får time til det. Selvfølgelig bra at de fant dette, men sååååååå skuffende å må avbryte. Leste et sted at slike ting kan komme av hormonstimulering? Limoren så fin ut for to år siden når henvisning til assistert ble sendt. Har jo hatt 5 forsøk med inseminasjon siden dess, stimulert. Så kanskje er det derfor.:(
 
Back
Topp