Jeg kan settes på gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sprøtt med så mange ulike svar. Men jeg har mange ganger ikke ligget i ro etterpå og jeg ble nå gravid for detJeg sendte melding til St. Olav på crypho og de sa jeg ikke trenger å ligge etter å ha tatt cyclogest![]()
Gratulerer så mye. Krysser fingreDa har jeg satt inn et perfekt fryst blasto
Det så perfekt ut, og jeg har fortsatt et til i fryseren.
Testdato 18 desember, men tar første testen 13.![]()

Åh, gratulererJeg kan settes på gravidVis vedlegget 342807

Så spennende. Lykke til på mandagDa har jeg vært på ul. 3 folikler på 15 å noe, så en på over 16. Noen andre litt små på 11. Slimhinne va visst aldeles perfektuttak på mandagen
![]()
TakkÅh, gratulerer![]()

Jeg kan settes på gravidVis vedlegget 342807
Ja, det er ganske rart og ikke minst forvirrende når det blir så mye varierende svar. Men jeg kommer no til å prøve å legge med ned i 10-30 min etterpå de gangene jeg har mulighet til detSprøtt med så mange ulike svar. Men jeg har mange ganger ikke ligget i ro etterpå og jeg ble nå gravid for det![]()

Ja forstår den. Jeg har også gjort d de siste dagene etter jeg leste andre gjorde dJa, det er ganske rart og ikke minst forvirrende når det blir så mye varierende svar. Men jeg kommer no til å prøve å legge med ned i 10-30 min etterpå de gangene jeg har mulighet til det
Det er godt å høre at du ble gravid uansett![]()
men håper jeg får slutte på dem neste ukeGratulererJeg kan settes på gravidVis vedlegget 342807

Hva gjør dere for å distrahere dere i ventetiden? Merker allerede at tiden fram til testing om en uke går kjempesakte!
Føler hele ivf-kjøret er en evig lang ventetid![]()
Men noe som har hjulpet meg litt er å ha noe på planen hver dag. Trenger ikke å være mye, men f.eks. å gå en tur med en venn, bake boller, rydde i klesskapet, vaske kjøkkenskapene osv. Skal også innrømme at jeg pleier å jobbe overtid bare for å få tiden til å gå Ja, jeg er jo livredd for å gjøre feil, så hvis det er en mulighet for at det kan være bra for meg og ligge ei stund etterpå, så gjør jeg gladelig detJa forstår den. Jeg har også gjort d de siste dagene etter jeg leste andre gjorde dmen håper jeg får slutte på dem neste uke