Desember 2020❤️

Blir med her jeg også :)

Norri - 29 år - B1 - FER#4 (fra IVF#1) - UNN - naturlig syklus - Lutinus - innsett uke 51

Det virket som om de skulle greie å få tak i donorsæd i tide, så da blir det forsøk i desember :D

Snakket også med dem om å teste etter EL morgen og kveld. De har som policy å kun gå ut fra morgentester, og uansett om du får positiv test på kvelden aksepterer de ikke den og regner heller testen som positiv morgenen etter. Da får du time utpå dagen neste dag. Ergo kan forsøket bli for sent, og jeg sa at det er jeg bekymret for. 9 av 10 ganger får jeg nemlig positiv EL test på kvelden. Var forberedt på litt diskusjon, men heldigvis var de veldig forståelsesfulle :) De var enige i at det kan virke som om opplegget med kun morgentest ikke er det beste for min kropp, så jeg får teste både morgen og kveld denne runden. Så går de ut i fra den på kvelden dersom den er positiv. Blir spennende å se hvordan denne syklusen blir!

Ultralyd tirsdag neste uke, CD 9. Så begynner jeg å teste CD 11 :)

Så godt å høre at du ble gravid med styrt syklus. Siden dette blir første fryseforsøk har jeg ikke noe å sammenligne med ennå. Men tror Riksen setter kun inn i styrt syklus, så har vel ikke noe alternativ. Men enn så lenge er jeg veldig optimistik :)
Stemmer, forventer mens rundt 21.12.og starter med medisiner da. Så innsett blir over nyttår en gang :nailbiting:
Hadde du noen bivirkninger av medisinene under styrt syklus?

Så spennende :nailbiting: Veldig praktisk med styrt syklus at man er så fleksibel på når innsett blir. Jeg ønsket naturlig denne da det tok litt tid før slimhinnen ble tykk nok, og jeg hadde en del hodepine og mye blødninger i starten (men det kan ha vært andre grunner til). Synes det ble lenge å gå på medisiner i 10 uker, men selvfølgelig verdt det :happy:

Last edited:
Kjøpt inn ca. 79383739294 EL tester og graviditetstester :hilarious: Gleder meg til å begynne å teste, det føles mye mer produktivt enn denne ventetiden hvor man bare sitter på ræva og tvinner tommeltotter!

Hei:) Har noen av dere vært med på bruk av kalsium for å aktivere egget pga manglende befruktning ved ICSI? Skal muligens prøve dette nå fordi det var så dårlig befruktning sist.

Æææ jaa :nailbiting: Fikk plutselig litt angst for at egget i overlever opptining. Selv om legen sa det var 90% sjanse for at det gikk bra :Heartred Hvor er du i løypa?
Åååh! Men nå er dagen her. Håper ikke angsten tok deg helt ut! LYKKE TIL I DAG! Håper så inderlig opptiningen går fint! :Heartred

Jeg venter på mensen.. Men, jeg prøver å ikke stresse. Det bruker å utsette den. :arghh:

Så spennende :nailbiting: Veldig praktisk med styrt syklus at man er så fleksibel på når innsett blir. Jeg ønsket naturlig denne da det tok litt tid før slimhinnen ble tykk nok, og jeg hadde en del hodepine og mye blødninger i starten (men det kan ha vært andre grunner til). Synes det ble lenge å gå på medisiner i 10 uker, men selvfølgelig verdt det :happy:
Huff, ja da var det godt du fikk prøve naturlig syklus. Veldig spent på hvordan jeg reagerer på medisinene, men enig i at 10 uker er virker som en halv evighet. Men som du sier: så verdt det!

I morgen kommer dommen om jeg får starte på hormoner eller ikke. Krysser så fingrene for at cysten har krympet :smiley-angelic001

Ble ikke innsett på meg.. blastoen overlevde ikke opptining.. litt skuffet, men går greit. Ny runde med full stimulering i januar

Så kjedelig! Håper på januar for deg! Heldigvis er vi i en måned som går litt fort! Lykke til❤️

Da ble d avbrutt her... cyste på eggstokk idag. Skal til cystekontroll ved enten neste mens eller den i januar, må se hvordan det klaffer med jula. Noen som har vært på det i naturlig syklus? Fjerner de cyste på cystekontroll?

Da ble d avbrutt her... cyste på eggstokk idag. Skal til cystekontroll ved enten neste mens eller den i januar, må se hvordan det klaffer med jula. Noen som har vært på det i naturlig syklus? Fjerner de cyste på cystekontroll?

Åneiii, så dumt :( Hvor stor var cysten? Jeg har også en cyste på den ene eggstokken nå som er helt i grenseland. Har hatt cystekontroller hver 6. mnd de siste årene. Jeg har fjernet cyster før, det ble gjort med kikkehullsoperasjon, har ikke hørt om at det gjøres på andre måter o_O

Back
Topp