Desember 2020❤️

Da flytter jeg over hit fra november etter mislykket forsøk :happy:
Venter på eggløsning, så jeg kan sette inn den lille i fryseren.

Rea25 - 25 år - B3 - 2, forsøk FER2 - Porsgrunn - naturlig syklus - Lutinus
 
Sniker meg inn i denne gruppa jeg da, da jeg endelig fikk eggløsning i dag og innsett blir førstkommende mandag:D

Hadde en kjemisk graviditet i september og først nå spilte kroppen på lag igjen (hadde EL på en mandag sist måned)

Så da kan jeg bli skrevet på listen

Sunny_8- 32 - fryseforsøk nr.2 - B1 - St. Olav - Cyklogest - innsett 07/12
 
Vært på kontroll i dag CD2. Cysten var vokst litt, så da venter jeg på den endelige dommen om jeg får starte hormoner eller ikke :smiley-angelic001:nailbiting:
 
Vært på kontroll i dag CD2. Cysten var vokst litt, så da venter jeg på den endelige dommen om jeg får starte hormoner eller ikke :smiley-angelic001:nailbiting:
Fikk svar fra klinikken nå. De bryr seg ikke om cysten pga plasseringen. Derimot var slimhinnen tykk, og jeg måtte ta en ny ultralyd i morgen for sjekke om den har blitt mindre enn 5 mm. Hvis ikke blir det ikke oppstart :smiley-angelic001
 
Sofia87 - 33 år - 2 forsøk inseminering (gravid 1. forsøk men SA i uke 7) - første barn - Porsgrunn -Letrozol+ Lutinus - ny inseminering uke 51
 
Fikk svar fra klinikken nå. De bryr seg ikke om cysten pga plasseringen. Derimot var slimhinnen tykk, og jeg måtte ta en ny ultralyd i morgen for sjekke om den har blitt mindre enn 5 mm. Hvis ikke blir det ikke oppstart :smiley-angelic001
Lykke til på kontroll i dag! Håper slimhinnen har krympet så du kan starte opp!!
 
Uttak i går, 10 egg :angelic: Innsett planlagt mandag :Heartred Så nå håper vi at det blir innsett, at vi ikke får noen dårlige beskjeder fram til den tid :smiley-angelic001
 
Uttak i går, 10 egg :angelic: Innsett planlagt mandag :Heartred Så nå håper vi at det blir innsett, at vi ikke får noen dårlige beskjeder fram til den tid :smiley-angelic001
Gratulerer med bra fangst! Krysser fingrene for at det blir innsett og kanskje til og med noen på frys! :joyful:
 
Innsett imorgen..:nailbiting:
Håper minst et blasto overlever tining. Fikk beskjed fra St. Olavs om de hadde 90% sjanse for å overleve. Det er gode odds! Blir oppringt innen kl 12 imorgen om de ikke overlever:smiley-angelic001
 
Innsett imorgen..:nailbiting:
Håper minst et blasto overlever tining. Fikk beskjed fra St. Olavs om de hadde 90% sjanse for å overleve. Det er gode odds! Blir oppringt innen kl 12 imorgen om de ikke overlever:smiley-angelic001
Så spennende! Lykke til ❤️
 
Legen var fornøyd med resultatet fra ultralydskanningen i dag, så da blir det første dose Menopur i dag. Åh, jeg er så letta nå:smiley-angelic003
 
Kjøpte meg Castello white, kjeks og druer idag. Nå skal de nytes før innsett imorgen. Forhåpentligvis siste gang på 9 måneder:D
 
Kjøpte meg Castello white, kjeks og druer idag. Nå skal de nytes før innsett imorgen. Forhåpentligvis siste gang på 9 måneder:D

Digg! Her peiser jeg innpå salami og spekeskinke for harde livet mens jeg ennå kan :hilarious: Lykke til i morgen :D
 
CD 5 i dag! Har enda ikke fått innkallingen til ultralyd på tirsdag... Bruker alltid å få det på melding dagen etter at jeg har ringt inn mensen :arghh: Hadde vært greit å fått vite i god tid før sånn at jeg kan planlegge med jobben :shifty:
 
Back
Topp