Desember 2020❤️

Til dere som bruker å teste tidlig og ofte: Hvor kjøper dere tester? Og hvor mange? Jeg tenker å teste fra 10 dpo denne gang, muligens både morgen og kveld men er usikker på hvilke tester som er best og hvor mange jeg trenger :)
Jeg bruker å kjøpe strimlene fra billigetester.no
De har både tester sensitiv 10 og 25 for hcg

Så bra at dere allerede har kommet inn i "køen" på Riksen, så dere slipper å vente så altfor lenge om det ikke skulle klaffe nå :joyful: Men håper jo selvfølgelig at det ikke er nødvendig med Riksen i det hele tatt!
Jeg skal ha mitt først fryseforsøk, men blir styrt syklus. Har også 2 embryoer på frys fra første uttak som resulterte i gutten vår. Så håper veeeeeldig at et av de blir til lillesøster eller lillebror så jeg slipper ny ferskforsøk.

Ja, veldig deilig å være i køen og å ha en plan B hvis dette ikke går ☺️. Jeg hadde styrt syklus sist og ble gravid på det. Håper styrt funker bra for deg! Innsett blir etter nyttår var den sånn?

Idag var den digitale eggløsningstesten positiv. Da blir det innsett av et 5-dagers blastocyst på fredsg:smiley-bounce022

Ja, veldig deilig å være i køen og å ha en plan B hvis dette ikke går ☺️. Jeg hadde styrt syklus sist og ble gravid på det. Håper styrt funker bra for deg! Innsett blir etter nyttår var den sånn?
Så godt å høre at du ble gravid med styrt syklus. Siden dette blir første fryseforsøk har jeg ikke noe å sammenligne med ennå. Men tror Riksen setter kun inn i styrt syklus, så har vel ikke noe alternativ. Men enn så lenge er jeg veldig optimistik :)
Stemmer, forventer mens rundt 21.12.og starter med medisiner da. Så innsett blir over nyttår en gang :nailbiting:
Hadde du noen bivirkninger av medisinene under styrt syklus?

Brukt masse babyplan, funka bra her og. Jeg starter 8dpo for å sikre meg at Ovitrellen er ute. 10 dpo fikk jeg fin gravid strek sist så vil sikre meg at d ikke er rester av Ovitrelle igjen. Hos meg ble testene sterkere på ettermiddag. Jeg måtte også sammenlikne tester anna hver dag og ikke hver dag. Ellers kan du lett få panikk hvis du ikke ser stigning uten at d faktisk var noe galt.

Godt å høre at du har god erfaring med den typen! Syns det er så mange som sier at de har mye tullestreker :nailbiting: Jeg kommer til å teste fra 10 dpo, og hvis jeg etter hvert får positiv test kommer jeg til å slutte å teste. Og deretter kun teste på klinikkens testdato, samt 5+0. Det gjorde jeg sist, og det sparte meg nok for mye bekymring!

Brukt babyplan sine på 4 forsøk, brukte make sure siste nå og likte de mye bedre. Smak og behag❤️

CD 1 i dag, og fytti rakkern for noen smerter :arghh: Skal ringe inn mensen i morgen, blir veldig spennende å høre om de får tak i mer sæd fra donoren vår i tide :nailbiting:

Godt å høre at du har god erfaring med den typen! Syns det er så mange som sier at de har mye tullestreker :nailbiting: Jeg kommer til å teste fra 10 dpo, og hvis jeg etter hvert får positiv test kommer jeg til å slutte å teste. Og deretter kun teste på klinikkens testdato, samt 5+0. Det gjorde jeg sist, og det sparte meg nok for mye bekymring!
Ja er nok ikke lurt å teste for lenge. Jeg var bare litt opptatt av å få gravid 3+. Da ga jeg meg sist. På klinikken her får jeg og blodprøve på 15 dpo. Pluss ultralyd i uke 7 for å sjekke hjerteslag.

Ja er nok ikke lurt å teste for lenge. Jeg var bare litt opptatt av å få gravid 3+. Da ga jeg meg sist. På klinikken her får jeg og blodprøve på 15 dpo. Pluss ultralyd i uke 7 for å sjekke hjerteslag.

Ja, det skjønner jeg godt! Klinikken vil ikke at jeg skal ta blodprøve med mindre jeg har blødninger eller en dårlig følelse for å unngå unødvendig stress. Det syns jeg er helt greit, for man kan bli skikkelig redd dersom det er dårlig stigning. Ofte går det jo bra uansett har jeg skjønt :) Blir ultralyd i uke 7 her også, syns det er veldig betryggende.

Da nærmer vi oss siste måned Desember 2020.
Vi er nok flere så er klare for å komme i gang!
Jeg lager en gruppe for oss ❤️

Skriv inn nick - alder - forsøk nr - hvilket barn i rekken dere prøver på - klinikk - medisin - oppstart/uttak

Venter på oppstart/innsett/inseminering

Appelsin12, 32 år, forsøk 2, Barn 2, Haugesund, Pergoveris, Lutinus, Klexane, Synaerla, Oppstart uke 50!

Mini_S - 31år - 1.forsøk (frys) - barn 2 - Rikshospitalet - Progynova & Crinone - oppstart uke 52

Casso - 33 år- 4. forsøk- barn 1- Hausken- Synarela, menopur, Cyclogest, klexane

Dipsy - 37 år - 1.forsøk ivf - barn 2 - Danmark - Menopur, fyremadel, ovitrelle, lutinus (og evt crinone og albyl-e hvis gravid) - oppstart uke 49

Matisse51 - 30 år - 1. forsøk (ICSI)- første barn - St.Olavs - Gonal F- Fyremadel - Otrivelle, Lutinus - Oppstart i dag (21/11), UL 27/11, uttak estimert uke 49

Spire - 29år - 1. forsøk (fer) - B2 - Fertilitetssenteret - Cyclogest (tror jeg) - Innsett ca uke 49

Lillelottoventer - 35 år - B2 - fer 2 - estradot og cyclogest- innsett 1 desember (hvis blastoen overlever opptining) fertilitetssenteret

Kristin90 - 30år - fryseforsøk #1 - b2 - St. Olavs - Lutinus etter innsett - forhåpentligvis innsett uke 4

Babywish, 35 år barn: 1, nesespray synarella, menopur 450, ovitrelle.

Villemo1 - 40år - forsøk10 - barn2 - St. olavs- Prednisolon, cyclogest og ovitrelle - innsett ule 50/51

Lemox, 27 år. 1.ICSI, 4.fryseforsøk. 1. barn. Rikshospitalet, Progynova og Crinone/Lutinus, innsett ca uke 51

HåpeSpire - 26 år - 2. søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 51

Lavendel81- 39år - B3 - FER#3 - Medicus - naturlig syklus - ovitrelle og Cyclogest - innsett 27november- testdato 7 desember

Lykke25 - 27 år - forsøk nr 1 (FER) - B2 - Medicus - ovitrelle - oppstart uke 49

Avbrutt/ikke gravid:sad010

Statistikern - 33 år - IVF#1 (etter 5 x IUI) - B1 - Riksen - Synarela/? - uttak planlagt i uke 50
Kan du endre min til innsett 4 desember?:happy:

Har ringt inn mensen, klinikken skulle ringe meg opp igjen ang. bestilling av donorsæd og om vi rekker dette forsøket. Nervepirrende :nailbiting:

Melder meg inn her etter negativt forsøk i november.

Litjmora - 40år - B2 - FER#3 (fra IVF #3) - UNN - naturlig syklus - Lutinus - innsett uke 51

Back
Topp