Desember 2020❤️

Henger meg på her og jeg. Ting gikk så sinnsykt fort her. Ringte Medicus 16 november og sa vi ville snakke om det siste egget som lå på frys. Fikk time dagen etter og fikk innsett allerede igår. Gikk så fort har ikke fått samlet meg helt enda.

Hadde uttak i oktober 18. Endte med 4 blasto, innsett nr 3 ble baby født oktober 19. Tester det siste egget som var igjen.

Lavendel81- 39år - B3 - FER#3 - Medicus - naturlig syklus - ovitrelle og Cyclogest - innsett 27november- testdato 7 desember
Lykke til ❤️

Hei til deg :)
12 dpo er jo veldig tidlig da! Håper den snur om noen dager ;) lykke til

Joda, men jeg kjenner mensmurringer og det hele så løpet er nok kjørt :( Fikk også klinkende klar positiv test 12 dpo med førstemann, så føler meg ganske trygg på at det blir et nytt forsøk i desember :)

Ser du har oppstart nå til uka, venter mens i disse dager du da? Bor du i Danmark, eller hva er grunnen til at du velger der? Når skal du begynne med hcg-støtte?
Masse lykke til
Tusen takk ❤️ Ja, stemmer. Blir mitt første IVF-forsøk, så jeg er veldig spent! Bor ikke i Danmark, men vi har et barn med donor som vi fikk i DK. Vi ønsker helsøsken, så da må vi helt til Danmark hvor vi har stråene liggende. Skulle virkelig ønske vi slapp den reisen nå :arghh: jeg kjører 'vanlig' forløp med eggløsningssprøyten når de gir klarsignal for uttak. Litt nervepirrende om jeg i det heletatt får starte nå, for har visstnok en cyste som må være under kontroll. Finner ut av det på første ultralydscanning :nailbiting:

Tusen takk ❤️ Ja, stemmer. Blir mitt første IVF-forsøk, så jeg er veldig spent! Bor ikke i Danmark, men vi har et barn med donor som vi fikk i DK. Vi ønsker helsøsken, så da må vi helt til Danmark hvor vi har stråene liggende. Skulle virkelig ønske vi slapp den reisen nå :arghh: jeg kjører 'vanlig' forløp med eggløsningssprøyten når de gir klarsignal for uttak. Litt nervepirrende om jeg i det heletatt får starte nå, for har visstnok en cyste som må være under kontroll. Finner ut av det på første ultralydscanning :nailbiting:

Kanskje et dumt spørsmål, men kan du ikke bruke en norsk klinikk også heller importere stråene til den norske klinikken? Vi bruker også donorsæd fra Danmark, men får tilsendt stråene til Spiren i Trondheim :)

Joda, men jeg kjenner mensmurringer og det hele så løpet er nok kjørt :( Fikk også klinkende klar positiv test 12 dpo med førstemann, så føler meg ganske trygg på at det blir et nytt forsøk i desember :)
Håper du får nytt forsøk i desember og spiren sitter fast da :Heartred

Kanskje et dumt spørsmål, men kan du ikke bruke en norsk klinikk også heller importere stråene til den norske klinikken? Vi bruker også donorsæd fra Danmark, men får tilsendt stråene til Spiren i Trondheim :)
Jeg har prøvd, men vi har dansk familierett, så det lar seg ikke gjøre :arghh:

Åh, da skjønner jeg! Kjipt da, spesielt i disse tider. Men det går nok helt fint så lenge man tar skikkelig forhåndsregler :)
Ja, veldig kjipt! Ikke så bekymret for smitte, men det er kjedelig med 10 dager karantene når jeg kommer hjem (x2) , og det å ikke kunne ha med samboeren min ❤️

Tester etter el med digital om morgene. Endelig fikk jeg blinkende smilefjes, så da nærmer jeg meg. Har i tillegg tatt strimmeltester for å ha kontroll på stigningen, og den ser jo veldig bra ut! Tror jeg er veldig nære positiv digital:nailbiting:

Vedlegg

• 4998C51A-AD8F-4A65-82F4-68C19B175DC0.png
    4998C51A-AD8F-4A65-82F4-68C19B175DC0.png
    58,4 KB · Visninger: 80
Tester etter el med digital om morgene. Endelig fikk jeg blinkende smilefjes, så da nærmer jeg meg. Har i tillegg tatt strimmeltester for å ha kontroll på stigningen, og den ser jo veldig bra ut! Tror jeg er veldig nære positiv digital:nailbiting:
Så bra!! Den siste der er jo helt klart positiv?! :woot:

Så bra!! Den siste der er jo helt klart positiv?! :woot:
Ja det tenker jeg og! Prøvde å bekrefte med en digital, men feilmelding på 3 stk. Så da ga jeg opp..
Tar en ny strimmel ikveld og imorgen, så får vi se. Melder det ihvertfall som positiv til St. Olavs på mandag:D
Da blir det innsett til uka!

Ja, veldig kjipt! Ikke så bekymret for smitte, men det er kjedelig med 10 dager karantene når jeg kommer hjem (x2) , og det å ikke kunne ha med samboeren min ❤️

Ja, det er litt verre :nailbiting: Men SÅ verdt det om det fører til baby ❤

Slenger meg med her etter å ha testet negativt i dag 12 dpo. Håper på tidenes julegave! :)

HåpeSpire - 26 år - 2. søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 51

Har regnet feil, det blir inseminering uke 50 såklart :rolleyes: :hilarious:

Til dere som bruker å teste tidlig og ofte: Hvor kjøper dere tester? Og hvor mange? Jeg tenker å teste fra 10 dpo denne gang, muligens både morgen og kveld men er usikker på hvilke tester som er best og hvor mange jeg trenger :)

Til dere som bruker å teste tidlig og ofte: Hvor kjøper dere tester? Og hvor mange? Jeg tenker å teste fra 10 dpo denne gang, muligens både morgen og kveld men er usikker på hvilke tester som er best og hvor mange jeg trenger :)
Jeg pleier å kjøpe babyplan tidligtest, strimmel. synes de har vært ganske pålitelige og aldri vist skygge. Tester gjerne både morgen og kveld når jeg først er i gang med testingen, så det går en del :hilarious: ville i alle fall kjøpt 10 stk.

Jeg pleier å kjøpe babyplan tidligtest, strimmel. synes de har vært ganske pålitelige og aldri vist skygge. Tester gjerne både morgen og kveld når jeg først er i gang med testingen, så det går en del :hilarious: ville i alle fall kjøpt 10 stk.

Takk! Da får jeg starte med 10 stk da :)

Brukt masse babyplan, funka bra her og. Jeg starter 8dpo for å sikre meg at Ovitrellen er ute. 10 dpo fikk jeg fin gravid strek sist så vil sikre meg at d ikke er rester av Ovitrelle igjen. Hos meg ble testene sterkere på ettermiddag. Jeg måtte også sammenlikne tester anna hver dag og ikke hver dag. Ellers kan du lett få panikk hvis du ikke ser stigning uten at d faktisk var noe galt.

Back
Topp