Desember 2020❤️

Så gøy med positiv el test :woot: Tror det er veldig forskjellig fra klinikk til klinikk. Har ingen erfaring selv, men har lest at enkelte forsøk ble avbrutt hvis ikke el testen er positiv om morgenen (men kun vært positiv kvelden før). Ville tatt en test til nå i dag tidlig og bare ringt klinikken og gitt beskjed. Krysser fingrene for at det blir godkjent og at du får innsett om ikke lenge!

Hadde heldigvis positiv test i dag tidlig også. Innsett på tirsdag :nailbiting::)

Vi skal ha vårt aller siste forsøk nå i desember. Frys i naturlig syklus. Venter svar på biopsi av livmor før innsett, tatt for å sjekke evt betennelsestilstand i livmor. Er meget frynsete og kjenner kroppen stresser siden dette er vårt siste håp ❤️

Så nervepirrende med aller siste forsøket! Har dere får full klaff denne gangen :Heartred

Noen som vet hvordan man tester når man bruker hcg støtte? Da vil vel test bli positiv uansett..

Jeg testet ut ovitrelle fra ca. 4 eller 5 dpo. Hadde fått beskjed om at den skulle være ute av kroppen etter 10 dager, men leste at mange opplever at den henger igjen lenger enn det også. Så ville ha 100% kontroll over den streken :D Hos meg ble den svakest 8 dpo på morgenen, før den ble sterkere igjen 8 dpo på kvelden. Så da skjønte jeg jo at jeg hadde blitt gravid :joyful: Vil du være på den sikre siden uten å måtte teste den ut, ville jeg ventet lengst mulig til typ 13-14 dpo.
Uansett masse masse lykke til med siste forsøk!! Krysser fingre for at det er gullegget som ligger og venter :Heartred

Så bra, da var jo ikke det noe problem i det hele tatt, greit at kroppen av og til er samarbeidsvillig :D Lykke til med innsett! Har du mange på frys?

Veldig greit at kroppen samarbeider, håper den fortsetter sånn! Har dessverre bare en igjen på frys fra uttaket hvor vi fikk første barnet. Skal på samtale på risken i desember og får vel oppstart der ca 15 uker etter det hvis det ikke går nå. Hva med deg? Du skal også ha fryseforsøk? :happy:

Veldig greit at kroppen samarbeider, håper den fortsetter sånn! Har dessverre bare en igjen på frys fra uttaket hvor vi fikk første barnet. Skal på samtale på risken i desember og får vel oppstart der ca 15 uker etter det hvis det ikke går nå. Hva med deg? Du skal også ha fryseforsøk? :happy:
Så bra at dere allerede har kommet inn i "køen" på Riksen, så dere slipper å vente så altfor lenge om det ikke skulle klaffe nå :joyful: Men håper jo selvfølgelig at det ikke er nødvendig med Riksen i det hele tatt!
Jeg skal ha mitt først fryseforsøk, men blir styrt syklus. Har også 2 embryoer på frys fra første uttak som resulterte i gutten vår. Så håper veeeeeldig at et av de blir til lillesøster eller lillebror så jeg slipper ny ferskforsøk.

Slenger meg med her, da det ikke funket på oktober- eller november-forsøket.

Lemox, 27 år. 1.ICSI, 4.fryseforsøk. 1. barn. Rikshospitalet, Progynova og Crinone/Lutinus, innsett ca uke 51.

Blir min første syklus med hcg støtte også, men har skjønt at mange 'tester ut' hcg’en. De sier vel den skal være ute av kroppen dag 10, men ser ikke ut som det alltid er tilfelle. Enten kan du vel forholde deg til testdato eller teste den ut ❤️
Men skal bruke hcg-støtte etter innsett, 2 ganger i uka... til uke 10 hvis jeg blir gravid.

Får du hcg støtte på st Olavs? :angel12 jeg har spurt, men de sier kategorisk nei. Selv etter mange mislykkede innsett.
Ja, spurt mange ganger før.. fått nei, vårt aller siste forsøk nå og sa jeg var desperat. De skulle ta det opp til diskusjon på legemøte. Da sa de at jeg skulle få prøve det da det vertfall ikke skal ha noen negativ effekt.

Blir min første syklus med hcg støtte også, men har skjønt at mange 'tester ut' hcg’en. De sier vel den skal være ute av kroppen dag 10, men ser ikke ut som det alltid er tilfelle. Enten kan du vel forholde deg til testdato eller teste den ut ❤️
Ser du har oppstart nå til uka, venter mens i disse dager du da? Bor du i Danmark, eller hva er grunnen til at du velger der? Når skal du begynne med hcg-støtte?
Masse lykke til

Slenger meg med her etter å ha testet negativt i dag 12 dpo. Håper på tidenes julegave! :)

HåpeSpire - 26 år - 2. søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 51

Henger meg på her og jeg. Ting gikk så sinnsykt fort her. Ringte Medicus 16 november og sa vi ville snakke om det siste egget som lå på frys. Fikk time dagen etter og fikk innsett allerede igår. Gikk så fort har ikke fått samlet meg helt enda.

Hadde uttak i oktober 18. Endte med 4 blasto, innsett nr 3 ble baby født oktober 19. Tester det siste egget som var igjen.

Lavendel81- 39år - B3 - FER#3 - Medicus - naturlig syklus - ovitrelle og Cyclogest - innsett 27november- testdato 7 desember

Slenger meg med her etter å ha testet negativt i dag 12 dpo. Håper på tidenes julegave! :)

HåpeSpire - 26 år - 2. søskenforsøk - Barn 2 - Spiren - Ingen medisiner - Inseminering uke 51
Hei til deg :)
12 dpo er jo veldig tidlig da! Håper den snur om noen dager ;) lykke til

Back
Topp