Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre at du ble gravid med styrt syklus. Siden dette blir første fryseforsøk har jeg ikke noe å sammenligne med ennå. Men tror Riksen setter kun inn i styrt syklus, så har vel ikke noe alternativ. Men enn så lenge er jeg veldig optimistik
Stemmer, forventer mens rundt 21.12.og starter med medisiner da. Så innsett blir over nyttår en gang
Hadde du noen bivirkninger av medisinene under styrt syklus?
Veldig praktisk med styrt syklus at man er så fleksibel på når innsett blir. Jeg ønsket naturlig denne da det tok litt tid før slimhinnen ble tykk nok, og jeg hadde en del hodepine og mye blødninger i starten (men det kan ha vært andre grunner til). Synes det ble lenge å gå på medisiner i 10 uker, men selvfølgelig verdt det 
Hurra! Så spennende. DET ER I MORGEN!![]()
Fikk plutselig litt angst for at egget i overlever opptining. Selv om legen sa det var 90% sjanse for at det gikk bra
Hvor er du i løypa?Åååh! Men nå er dagen her. Håper ikke angsten tok deg helt ut! LYKKE TIL I DAG! Håper så inderlig opptiningen går fint!Æææ jaaFikk plutselig litt angst for at egget i overlever opptining. Selv om legen sa det var 90% sjanse for at det gikk bra
Hvor er du i løypa?

Masse lykke til i dag!!!Æææ jaaFikk plutselig litt angst for at egget i overlever opptining. Selv om legen sa det var 90% sjanse for at det gikk bra
Hvor er du i løypa?

Huff, ja da var det godt du fikk prøve naturlig syklus. Veldig spent på hvordan jeg reagerer på medisinene, men enig i at 10 uker er virker som en halv evighet. Men som du sier: så verdt det!Så spennendeVeldig praktisk med styrt syklus at man er så fleksibel på når innsett blir. Jeg ønsket naturlig denne da det tok litt tid før slimhinnen ble tykk nok, og jeg hadde en del hodepine og mye blødninger i starten (men det kan ha vært andre grunner til). Synes det ble lenge å gå på medisiner i 10 uker, men selvfølgelig verdt det
![]()
Æææ jaaFikk plutselig litt angst for at egget i overlever opptining. Selv om legen sa det var 90% sjanse for at det gikk bra
Hvor er du i løypa?
I morgen kommer dommen om jeg får starte på hormoner eller ikke. Krysser så fingrene for at cysten har krympet![]()
Håper på at alt er i skjønneste orden!!!TakkSå nervepirrendeHåper på at alt er i skjønneste orden!!!
Ble ikke innsett på meg.. blastoen overlevde ikke opptining.. litt skuffet, men går greit. Ny runde med full stimulering i januar
Ble ikke innsett på meg.. blastoen overlevde ikke opptining.. litt skuffet, men går greit. Ny runde med full stimulering i januar
Da ble d avbrutt her... cyste på eggstokk idag. Skal til cystekontroll ved enten neste mens eller den i januar, må se hvordan det klaffer med jula. Noen som har vært på det i naturlig syklus? Fjerner de cyste på cystekontroll?