Andunge
Glad i forumet
I dag har jeg hatt litt menssmerter til tider. Litt av og på med pms-plager i noen dager også. Begynner å bli litt rastløs og vil bare vite om det blir baby eller ikke![]()
Ventetiden er uutholdelig!! Når har du testedato?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har jeg hatt litt menssmerter til tider. Litt av og på med pms-plager i noen dager også. Begynner å bli litt rastløs og vil bare vite om det blir baby eller ikke![]()
Skal ta blodprøve 4.jan. Skal ta den hos fastlegen min, så jeg kommer til å ta en test hjemme samme dagen siden det går noen dager før jeg får svar på b.prøva. Orker ikke å reise helt til riksen bare for å få svar samme dagVentetiden er uutholdelig!! Når har du testedato?
Skal ta blodprøve 4.jan. Skal ta den hos fastlegen min, så jeg kommer til å ta en test hjemme samme dagen siden det går noen dager før jeg får svar på b.prøva. Orker ikke å reise helt til riksen bare for å få svar samme dagEr litt sliten av pendlinga. Er ikke sikkert jeg klarer å vente helt til 4.jan da, men jeg har ingen tester liggende
![]()
TakkSå spennende!!! Lykke til![]()
Da ser d ut til at d blir ny runde på mæ. D viste sæ at æ hadde fått for lite medisiner og gikk tom igår. Og ingen apotek hadde mer av den og fikk ikke bestilt pga helligdager. Et hederlig forsøk med andre medisiner i påvente at cyclogest ser ut til å ikke funke..
Hadde testdato på fredag.. ca uke 4-5..Å, nei, så kjipt, da! Hvor langt hadde du kommet i forsøket?
Ja stemmer er fryseforsøk![]()
Jeg ville venta til du er 100% sikker på at du ikke er gravid.Skriver her også. Dilemma. Tar jo både fragmin (sprøyte, veldig vond) og lutinus. Skal jeg slutte? Eller fortsette til testdato?
12 dpo idag, negative tester.
Jeg ville venta til du er 100% sikker på at du ikke er gravid.
Har du fått beskjed om å ta det fram til testdato?Halvåpen tapp, negative tester..
Har du fått beskjed om å ta det fram til testdato?
Kun mensmurringer..Hvilke symptomer hadde dere i rugetiden, dere som har fått positiv test?
Stikninger i underlivet nesten hele tiden(type sånn eg får ett par timer før mensen kommer) og vonde boobs. Og trøtt som en sokk midt på dagen og i ni tida på kvelden.Hvilke symptomer hadde dere i rugetiden, dere som har fått positiv test?
Ikke mye å skryte av, kanskje litt øm i livmora, muligens innbilning [emoji14]Hvilke symptomer hadde dere i rugetiden, dere som har fått positiv test?
Hvilke symptomer hadde dere i rugetiden, dere som har fått positiv test?