Desember 2016

Ventetiden er uutholdelig!! Når har du testedato?
Skal ta blodprøve 4.jan. Skal ta den hos fastlegen min, så jeg kommer til å ta en test hjemme samme dagen siden det går noen dager før jeg får svar på b.prøva. Orker ikke å reise helt til riksen bare for å få svar samme dag:P Er litt sliten av pendlinga. Er ikke sikkert jeg klarer å vente helt til 4.jan da, men jeg har ingen tester liggende:P

Skal ta blodprøve 4.jan. Skal ta den hos fastlegen min, så jeg kommer til å ta en test hjemme samme dagen siden det går noen dager før jeg får svar på b.prøva. Orker ikke å reise helt til riksen bare for å få svar samme dag:P Er litt sliten av pendlinga. Er ikke sikkert jeg klarer å vente helt til 4.jan da, men jeg har ingen tester liggende:P

Så spennende!!! Lykke til :D

Da ser d ut til at d blir ny runde på mæ. D viste sæ at æ hadde fått for lite medisiner og gikk tom igår. Og ingen apotek hadde mer av den og fikk ikke bestilt pga helligdager. Et hederlig forsøk med andre medisiner i påvente at cyclogest ser ut til å ikke funke..

Da ser d ut til at d blir ny runde på mæ. D viste sæ at æ hadde fått for lite medisiner og gikk tom igår. Og ingen apotek hadde mer av den og fikk ikke bestilt pga helligdager. Et hederlig forsøk med andre medisiner i påvente at cyclogest ser ut til å ikke funke..

Å, nei, så kjipt, da! Hvor langt hadde du kommet i forsøket?

Skriver her også. Dilemma. Tar jo både fragmin (sprøyte, veldig vond) og lutinus. Skal jeg slutte? Eller fortsette til testdato?

12 dpo idag, negative tester.

Har du fått beskjed om å ta det fram til testdato?

Fragmin resten av svangerskapet og lutinus til testdato (mandag) eller 2 uker etter uttak (fredag). Husker ikke..

Hvilke symptomer hadde dere i rugetiden, dere som har fått positiv test?
Stikninger i underlivet nesten hele tiden(type sånn eg får ett par timer før mensen kommer) og vonde boobs. Og trøtt som en sokk midt på dagen og i ni tida på kvelden.

I dag er det en uke siden innsett. Våknet med skikkelig menssmerter, men de er borte nå. Kjenner litt diverse ting, men ikke noe som gjør at jeg føler at jeg kan være gravid. 5 dager til testdato.

Hvilke symptomer hadde dere i rugetiden, dere som har fått positiv test?

Egentlig ingen, tror jeg. Det er veldig vanskelig for alle symptomer jeg hadde er også bivirkninger på Lutinus.... Men jeg hadde altså menssmerter, stiv korsrygg, ltt stikking (mer poking egentlig) i livmoren på den ene siden. Jeg var også ganske hard i magen noen dager.:oops:

Back
Topp