Gjør ganske vondt ja, men deilig å slippe sprøyter og spray, sant?TakkKjenner at jeg har vært på uttak ja. Au
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør ganske vondt ja, men deilig å slippe sprøyter og spray, sant?TakkKjenner at jeg har vært på uttak ja. Au
![]()
TakkKjenner at jeg har vært på uttak ja. Au
![]()
Så absoluttGjør ganske vondt ja, men deilig å slippe sprøyter og spray, sant?
Vanlig å spotte litt av lutinusenAh, litt trist og lei meg nå.. Var på do og der så jeg litt rosa utflod.. Nei og nei! Hvor lenge etter at egget fester seg kan det komme en festeblødning? Jeg har så lyst at det skal være det og ikke en begynnende kjemisk....![]()
![]()
Så kjekkt!!Dette er så gøy
Den stigningen bare siden i går![]()

Ah, litt trist og lei meg nå.. Var på do og der så jeg litt rosa utflod.. Nei og nei! Hvor lenge etter at egget fester seg kan det komme en festeblødning? Jeg har så lyst at det skal være det og ikke en begynnende kjemisk....![]()
![]()
Tok en ny test i dag. Fortsatt positiv, og har heldigvis ikke spottet noe mer så krysser alt som krysses kan for at det ikke er en kjemisk og at alt går bra videre.![]()
Jeg fikk denne idag (14dpo).... Men jeg hadde så typiske nå-kommer-mensen-tegn i går samt at jeg blør litt i dag. Tør ikke håpe
Vis vedlegget 212568
Håper virkelig det bare er en liten festeblødning! Tror vi satt inn samme dag. Var gårsdagens test den første du har tatt? Den er jo positiv da... er vell ikke mulig at type 4 av 6 her inne har kjemisk- tror ikke helt på den oddsen... Jeg skal ringe klinikken i dag, og så skal jeg si det til foreldrene mine - - - weee - skummelt og spennende!
Har nå hørt at det er ganske vanlig med litt blødning, type festeblødning ja.. Tror det er fra 10 til 14 dpo, og så kan det vare i flere dager.
Så bra!!!!! Hvilken dato hadde du innsett igjen?
Har nå hørt at det er ganske vanlig med litt blødning, type festeblødning ja.. Tror det er fra 10 til 14 dpo, og så kan det vare i flere dager.
Vanlig å spotte litt av lutinusenhvordan går det i dag?
Jeg spotter ikke jeg, men det er vanlig pga at lutinus kan føre til skjøre slimhinnerJeg spotter i dag også.. Føler jeg har lltt krampetrekningen er ryggen, så går hele tiden og tenker at det sikkert tar seg opp snart, men enn så lenge er det ikke mye.. Men hva er det som gjør at du spotter av Lutinus egentlig?
Altså er det vanlig med festeblødning etter at du har testet positivt? Trodde at festeblødningen kom før positiv test jeg? Men jeg har aldri hatt festeblødning før, så jeg vet ikke hvordan det er.. Har kun hatt sa og kjemisk. Uff, er spent på om det utvikler deg i løpet av dagen, eller om det faktisk bare er festeblødning.. Men har ikke så god følelse egentlig.![]()
Jeg spotter i dag også.. Føler jeg har lltt krampetrekningen er ryggen, så går hele tiden og tenker at det sikkert tar seg opp snart, men enn så lenge er det ikke mye.. Men hva er det som gjør at du spotter av Lutinus egentlig?
Så herlig!! Masse lykke til [emoji108][emoji4]Da blir det innsett i morgen! 8 egg ble befruktet![]()