Desember 2016

Ah, litt trist og lei meg nå.. Var på do og der så jeg litt rosa utflod.. Nei og nei! Hvor lenge etter at egget fester seg kan det komme en festeblødning? Jeg har så lyst at det skal være det og ikke en begynnende kjemisk.... :( :(

Dette er så gøy :D
Den stigningen bare siden i går :)

img_1762-jpg.212639

Ah, litt trist og lei meg nå.. Var på do og der så jeg litt rosa utflod.. Nei og nei! Hvor lenge etter at egget fester seg kan det komme en festeblødning? Jeg har så lyst at det skal være det og ikke en begynnende kjemisk.... :( :(
Vanlig å spotte litt av lutinusen ;) hvordan går det i dag?

Dette er så gøy :D
Den stigningen bare siden i går :)
Så kjekkt!!

Har hatt stigning siden søndag eg og. Og i dag var offisiell testedato. Så nå har det røket en digital til, stod det samme på den som på mandag 2-3. Så då vil eg jo påstå at det ivertfall ikkje e kjemisk! Har ikkje blødd eller spotta i det hele tatt, håpa virkelig eg sleppe sånn, då har ein ivertfall ein mindre ting å bekymra seg over. Nå e det barra te å ringa Hausken Klinikken og seia fra. Og smørra seg med endo meir tålmodighet fram til ultralyd. For det kan vera to inni der........:nailbiting:

Har nå hørt at det er ganske vanlig med litt blødning, type festeblødning ja.. Tror det er fra 10 til 14 dpo, og så kan det vare i flere dager.

Jeg fikk denne idag (14dpo).... Men jeg hadde så typiske nå-kommer-mensen-tegn i går samt at jeg blør litt i dag. Tør ikke håpe :(

Vis vedlegget 212568

Håper virkelig det bare er en liten festeblødning! Tror vi satt inn samme dag. Var gårsdagens test den første du har tatt? Den er jo positiv da... er vell ikke mulig at type 4 av 6 her inne har kjemisk- tror ikke helt på den oddsen... Jeg skal ringe klinikken i dag, og så skal jeg si det til foreldrene mine - - - weee - skummelt og spennende!

Håper virkelig det bare er en liten festeblødning! Tror vi satt inn samme dag. Var gårsdagens test den første du har tatt? Den er jo positiv da... er vell ikke mulig at type 4 av 6 her inne har kjemisk- tror ikke helt på den oddsen... Jeg skal ringe klinikken i dag, og så skal jeg si det til foreldrene mine - - - weee - skummelt og spennende!

Jeg hadde innsett av to dager gammel embryo 7.des, og testen jeg tok i går var den første. Jeg pratet med klinikken ang blødningene mine, de skrev at det er ikke noe unormalt å ha litt blødinger når man går på Lutinus, dette kan være bivirkning av denne medisinen. Den kan også gi litt menslignende smerter, så hvis det er småblødninger som stopper opp så burde jeg ikke være bekymret i første omgang. Litt småblødninger så tidlig i ett svangerskap er heller ikke unormalt. Blir blødningene kraftigere og mer sammenhengende, så er ikke det så lovende.

Blødningene mine er ikke kraftige, men det pipler litt hele tiden. :(

Lykke til med å fortelle foreldrene dine, koselig julepresang å få den beskjeden <3

Last edited:
Har nå hørt at det er ganske vanlig med litt blødning, type festeblødning ja.. Tror det er fra 10 til 14 dpo, og så kan det vare i flere dager.

Altså er det vanlig med festeblødning etter at du har testet positivt? Trodde at festeblødningen kom før positiv test jeg? Men jeg har aldri hatt festeblødning før, så jeg vet ikke hvordan det er.. Har kun hatt sa og kjemisk. Uff, er spent på om det utvikler deg i løpet av dagen, eller om det faktisk bare er festeblødning.. Men har ikke så god følelse egentlig. :(

Jeg håper det er det, men har bare vært borti sa og kjemisk, aldri hatt festeblødning, så da har jeg kun det å relatere blødning med liksom.. Tvi tvi på at dette skal gå bra!

Vanlig å spotte litt av lutinusen ;) hvordan går det i dag?

Jeg spotter i dag også.. Føler jeg har lltt krampetrekningen er ryggen, så går hele tiden og tenker at det sikkert tar seg opp snart, men enn så lenge er det ikke mye.. Men hva er det som gjør at du spotter av Lutinus egentlig?

Jeg spotter i dag også.. Føler jeg har lltt krampetrekningen er ryggen, så går hele tiden og tenker at det sikkert tar seg opp snart, men enn så lenge er det ikke mye.. Men hva er det som gjør at du spotter av Lutinus egentlig?
Jeg spotter ikke jeg, men det er vanlig pga at lutinus kan føre til skjøre slimhinner ;)

Altså er det vanlig med festeblødning etter at du har testet positivt? Trodde at festeblødningen kom før positiv test jeg? Men jeg har aldri hatt festeblødning før, så jeg vet ikke hvordan det er.. Har kun hatt sa og kjemisk. Uff, er spent på om det utvikler deg i løpet av dagen, eller om det faktisk bare er festeblødning.. Men har ikke så god følelse egentlig. :(

Hmm... usikker gett....

Håper sånn at det bare en uskyldig og at spiren klorer seg fast!! [emoji172]

Back
Topp