Desember 2014 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Jeg har enda ikke fått tilgang. Har sendt pm for lenge siden.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
oioi, 15 to go, taster på :p
 
Hvor finner jeg gruppa når jeg har blitt lagt til? :p
 
finner det heller ikke? er godt skjult den :p
 
Alle som har sendt meg pm har nå blitt godkjent (såfremst de oppfyller kravene og har gitt beskjed til de som ikke gjør det)
Lille Hilde og Ho3ne er godkjent men admin må gi dere tilgang. Hun er pålogget så dere har nok tilgang hvert øyeblikk :)

Om det er noen som har sendt med pm og ikke fått tilgang og ingen tilbakemelding sjekk at dere har sendt meldingen riktig :) Jeg har både dobbel og trippelsjekket og det er ingen pm'er jeg jar oversett. Trur jeg hvertfall :)



♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Nå skal ALLE som har søkt tilgang og oppfyller kravene ha tilgang til skjult forum.



♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Nå skal ALLE som har søkt tilgang og oppfyller kravene ha tilgang til skjult forum.



♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Hvordan vet jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet i desember forumet? Har nok langt ifra 50 enda, da jeg er veldig ny her. Men, får jeg fulgt med på det selv? Trur da jeg fyller resten av krava ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tror ikke jeg vet hvordan man sender pm da. For ikke har jeg fått tilgang eller pm. :oops:
 
Tror ikke jeg vet hvordan man sender pm da. For ikke har jeg fått tilgang eller pm. :oops:
Har ikke fått noe om fra deg. Men kan legge deg til etter barna er i seng :)



♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har? :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Du ser det på profilsiden din ;) Om du holder pilen over brukernavnet ditt, kommer det et felt der du kan trykke på "profilsiden din". Der ser du det under profilbildet ditt ;)
 
Du ser det på profilsiden din ;) Om du holder pilen over brukernavnet ditt, kommer det et felt der du kan trykke på "profilsiden din". Der ser du det under profilbildet ditt ;)

Du ser det også til høyre, under profilbildet ditt når du trykker på forumknappen :)
 
Står jeg har 84, men det er kanskje ikke bare her?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Står jeg har 84, men det er kanskje ikke bare her?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
På profile i den vises det antall innlegg på hele forumet. For å finne de på desember må ta finne alle innleggene i lista og telle de selv. :)
 
Back
Topp