Jeg har enda ikke fått tilgang. Har sendt pm for lenge siden.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De fleste er litt mindre aktive nå i sommer så tar nok litt lenger tid, både for hemmelig gruppe ansvarlig og admin...Jeg har enda ikke fått tilgang. Har sendt pm for lenge siden.
Når du logger deg ut og inn på app eller nettHvor finner jeg gruppa når jeg har blitt lagt til?
Når du logger deg ut og inn på app eller nett
Jeg måtte logge av og på på pcn før jeg fikk det opp på appen, husker jeg...Jeg finner den fortsatt ikke :s bruker app.
Hvordan vet jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet i desember forumet? Har nok langt ifra 50 enda, da jeg er veldig ny her. Men, får jeg fulgt med på det selv? Trur da jeg fyller resten av kravaNå skal ALLE som har søkt tilgang og oppfyller kravene ha tilgang til skjult forum.
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen
Har ikke fått noe om fra deg. Men kan legge deg til etter barna er i sengTror ikke jeg vet hvordan man sender pm da. For ikke har jeg fått tilgang eller pm.
Hvordan ser jeg hvor mange innlegg jeg har?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Du ser det på profilsiden din Om du holder pilen over brukernavnet ditt, kommer det et felt der du kan trykke på "profilsiden din". Der ser du det under profilbildet ditt
Jeg svarte deg på meld igjen igår. Fått den?Har ikke fått noe om fra deg. Men kan legge deg til etter barna er i seng
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen
På profile i den vises det antall innlegg på hele forumet. For å finne de på desember må ta finne alle innleggene i lista og telle de selv.Står jeg har 84, men det er kanskje ikke bare her?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
På profile i den vises det antall innlegg på hele forumet. For å finne de på desember må ta finne alle innleggene i lista og telle de selv.