Lykkepåstrimmel1
Betatt av forumet
Har jeg nok innlegg til å få tilgang til skjult forum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du har tilgang nå. Prøv oppdatere om du sitter på appen og ikke får opp forumet.
Du teller selv hvor mange innlegg du har på Desember 2014 før du sender PM til tilgangsansvarlig.Har jeg nok innlegg til å få tilgang til skjult forum?
Du teller selv hvor mange innlegg du har på Desember 2014 før du sender PM til tilgangsansvarlig.
Vil gjerne være med her, sendt pm men får ikke noe svar..:s
Har du?? Da må jeg bare beklage. Skal sjekke det ut straks.Har også sendt PM og ikke fått svar
Hmm når sendte du? Jeg finner ingen pm fra deg.Har også sendt PM og ikke fått svar
Hmm når sendte du? Jeg finner ingen pm fra deg.
TakkBeklager, vet ikke hva som er skjedd, men har godkjent deg nå. Admin gir deg tilgang så snart hun ser det/har tid
Du fikk tilgang 25/11. Prøv og oppdatere siden eller logg inn og ut.Jeg venter fortsatt på tilgang :-(
Du hadde skrevet på veggen min på profilsiden og kan ikke se "veggen" fra appen, og får heller ingen varsel. Men har godkjent deg nåSendte denne uka som var da jeg fant ut jeg hadde det jeg måtte for å være med på skjult forum. Hmm..
Send meg en pm så ordner jeg det senere. På vei til jordmor nåKan jeg også få tilgang??
Det vet jeg ikke.. du er ikke sletta av meg hvertfall. Prøv send pm til admin og spørJeg har plutselig ikke tilgang.. Hva har skjedd??
Det vet jeg ikke.. du er ikke sletta av meg hvertfall. Prøv send pm til admin og spør