Desember 2014 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

En tråd i 'Desember 2014' startet av Administrator Tamara, 23 Apr 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mammaidesember Glad i forumet

Hvordan blir man lagt inn i gruppa?

Sent from my iPhone using BV Forum

2. Chihaya Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014

Du må ha et nick, stå på terminlista, ha over 50 antall innlegg i denne termingruppa.
    Når du har det sender du en PM til tingangsansvarlig som her er Fru Undercover.

• Liker Liker x 1
  3. trolli Glad i forumet Desemberskattene 2014

Kan jeg få tilgang til lukket forum. Jeg har prøvd å sende en melding for noen uker siden, men ikke hørt noe.

4. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Desemberskattene 2014

Har ikke fått noen om, så mulig du har skrevet på veggen i stedet og den ser jeg ikke fra appen. Men skal ordne det så snart barna er i seng :)

5. trolli Glad i forumet Desemberskattene 2014

Kjempeflott. Er nok veggen. Prøvde meg på pm, men fikk ikke lov til å trykke på det for å sende deg pm. Eller så er det bare eg som ikke får det til.

6. mammaidesember Glad i forumet

Kan du legge meg til i det forumet? Tror jeg fyller alle de kriteriene nå :D

7. -Nymphadora- Forumet er livet Snøkrystallene2021❄️

Vil gjerne inn dit jeg og :)

8. Mammadesember Elsker forumet Desemberskattene 2014

Jeg vil gjerne inn dit :)

9. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Desemberskattene 2014

Du må ha 50 innlegg på desember 2014 forumet for å få tilgang, og jeg tete over innleggene dine og du mangler omtrent halvparten.
    Når du har 50 innlegg kan du sende meg en pm så legger jeg deg til :)

10. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Desemberskattene 2014

Har sendt deg pm :)

• Liker Liker x 1
  11. -Nymphadora- Forumet er livet Snøkrystallene2021❄️

Har svart på den:)

(Gjelder dette som det 50. innlegg
    ?)

12. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Desemberskattene 2014

ja :) Legger deg til nå :)

13. -Nymphadora- Forumet er livet Snøkrystallene2021❄️

jeg finner ikke gruppen :(

14. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Desemberskattene 2014

Når jeg godkjenner deg gir jeg beskjed til admin. at du er "klar" så gir hun deg tilgang. Kanskje hun ikke har fått gjort det enda.
    *Sjekker*

15. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Desemberskattene 2014

Du ligger enda på vent. Får håpe hun kan ordne det i morgen :)

16. -Nymphadora- Forumet er livet Snøkrystallene2021❄️

Åja, da skjønner jeg det :)

17. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Har jeg nok innlegg til jeg kan komme inn nå?

18. Neptun80 Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Desemberskattene 2014

Jeg ønsker også å få tilgang til skjult forum. Tror jeg har nok innlegg :)

19. Neptun80 Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Desemberskattene 2014

Har sendt pm og forespørsel her. Vil ikke mase, men venter spent på tilgang til skjult forum :$ :)

20. FruUndercover Forumet er livet Novemberbarna 19 Julegavene 2019 Desemberskattene 2014

du har tilgang nå. Prøv oppdatere om du sitter på appen og ikke får opp forumet.

• Liker Liker x 1

Del denne siden