Desember 2014 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Er fullt klar over alt du skriver Chihaya. Men det er jo litt forvirrende å vite status på forespørselen når gruppa bare skal "dukke opp" uten at man vet når.
 
Er fullt klar over alt du skriver Chihaya. Men det er jo litt forvirrende å vite status på forespørselen når gruppa bare skal "dukke opp" uten at man vet når.

Det kan jeg være enig i. Men det er greit å vite at det kan gå noen dager. :)
 
Jeg hadde tilgang men nå er den borte? ;( håper jeg ikke har gjort noe galt :(
 
Nå har alle som har søkt tilgang fått tilgang. Det tok litt lang tid for de siste som har venta en stund nå pga admin hadde mistet nettet i tordenvær for over en uke siden. Hun beklager ventetiden. :)



♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg hadde tilgang men nå er den borte? ;( håper jeg ikke har gjort noe galt :(

Du kan miste tilngang hvis du har ferrre enn 10 innlegg på en måned.
Prøv evt å logg ut og inn på både PC og app hvis du bruker begge.
Hvi ikke anbefaler jeg deg at du tar kontakt med tilgangsansvarlig.
 
Det er ingen som bare mister tilgangen uten en advarsel først eller en forklaring etterpå.
Kathe84 har ikke mista tilgangen, det var bare appen hennes som tullet litt :)



♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Hvordan sender man pm? ☺️


Nyttårsgave i vente
 
Har også sendt melding om tilgang,, får jeg beskjed når jeg får tilgang? Har ikke dukket opp noe skjult forum her enda :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Har også sendt melding om tilgang,, får jeg beskjed når jeg får tilgang? Har ikke dukket opp noe skjult forum her enda :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Lenge siden du har søkt?
 
Har også sendt melding om tilgang,, får jeg beskjed når jeg får tilgang? Har ikke dukket opp noe skjult forum her enda :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Jeg har leita men kan ikke finne pm fra deg. Men har godkjent deg nå.

Er også flere andre som har skrevet på veggen min og ikke sendt pm. Har godkjent de av dere som hadde oppfylt kravene.
 
Jeg har leita men kan ikke finne pm fra deg. Men har godkjent deg nå.

Er også flere andre som har skrevet på veggen min og ikke sendt pm. Har godkjent de av dere som hadde oppfylt kravene.

Takk skal du ha :) Hm, jeg må beklage, finner ikke pm'en hos meg heller så da ble den sikkert ikke sendt.. Var sikker på at jeg sendte den :) Men har enda ikke dukket opp noe skjult forum hos meg enda..

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Fikk det fram nå når jeg lastet ned Appen på nettbrettet, må sikkert bare laste inn appen på mobilen på nytt igjen.

Sent from my Gigaset QV830 using BV Forum mobile app
 
åh, har bare 5 innlegg vist :p da må æ henge i å skrive :) Vil jo få tilgang :signs017
 
Back
Topp