Desember 2014 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hvordan lager en seg nick?


Sent from my iPhone using BV Forum

Trykk på BKNO som er under bilderammen
<---
Da får du opp en ny side og trykk på navnet ditt igjen og helt øverst på skjermen (men under oppgavelinjen) står det flere ting. Bland annet Endre kallenavn. Trykk på den og finn på et passende navn :)
Husk å lagre :)
 
Regner med jeg blir lagt til skjult forum snart? Sendt mld til fru undercover i går...
 
Ser når jeg logger inn via data at gruppen står under bildet mitt, men får ikke til å trykke inn på gruppa. Og i appen vises det ikke.... er det jeg som har et "blond-moment", eller er det noe feil?
 
Ser når jeg logger inn via data at gruppen står under bildet mitt, men får ikke til å trykke inn på gruppa. Og i appen vises det ikke.... er det jeg som har et "blond-moment", eller er det noe feil?
For meg måtte jeg logge ut via pcn før den vistes på appen
 
Hva er det dere ikke forstår? :)
 
Hvor vi finner det skjulteforumet når vi er lagt til :)
Det skal dukke opp sammen med våre bilder og dagbøker.

Kommer det ikke opp kan du logge av og på.
Hvis det fortsatt ikke er der kontakt tilgangsansvarlig og sjekk om du er lagt til. Ser du det fortsatt ikke kan en av dere kontakte admin. :)
 
Skjønner ingenting jeg heller. Sendte mld for en uke siden, men ser ikke noen gruppe :p
 
Jeg regner med dere er klar over at tilgangsansvarlig er frivillig og at hun har barn og full jobb ved siden av.
Man får ikke bare automatisk tilgang.
Først må man søke, så må tilgangsansvarlig kontrollere at du har rett antall innlegg (det vil si telle manuelt), så gi beskjed til administrator om å legge deg til.
Man kan ikke forvente at tilgangsansvarlig er online 24/7 og admin jobber kun mandag til fredag. Så om det tar en hel uke er ikke det noe unormalt. :)

Men om man ikke hører noe innen den tid hadde jeg sendt en meldign til tilgangsansvarlig.

Og jeg tror kanskje administrator bør være tydeligere på hvordan dette fungerer i første melding slik at folk slipper å lure. :)
 
Men nå har jeg forklart dette hvor mange ganger så hvis man leser så bør man få det med seg :D
 
Jeg regner med dere er klar over at tilgangsansvarlig er frivillig og at hun har barn og full jobb ved siden av.
Man får ikke bare automatisk tilgang.
Først må man søke, så må tilgangsansvarlig kontrollere at du har rett antall innlegg (det vil si telle manuelt), så gi beskjed til administrator om å legge deg til.
Man kan ikke forvente at tilgangsansvarlig er online 24/7 og admin jobber kun mandag til fredag. Så om det tar en hel uke er ikke det noe unormalt. :)

Men om man ikke hører noe innen den tid hadde jeg sendt en meldign til tilgangsansvarlig.

Og jeg tror kanskje administrator bør være tydeligere på hvordan dette fungerer i første melding slik at folk slipper å lure. :)
Takk Chihaya. Setter pris på at du forklarer gang på gang og backer meg ♡



♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Back
Topp