Bkno7383172
Andre møte med forumet
Hvordan lager en seg nick?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du endre nick?Hvordan lager en seg nick?
Mener det er ett valg som er endre nick når du går inn på profilen din, mgn tror du må gjøre det fra en pc..Ja. Sku ha hatt et annet nick enn d jeg har nå
Hvordan lager en seg nick?
Skjønner ingen ting selv jegSkjønner ingenting av dette jeg.. Har jeg fått tilgang? Og hvor finner jeg forumet/ser at jeg har fått tilgang?
Godt det ikke bare er megSkjønner ingen ting selv jeg
For meg måtte jeg logge ut via pcn før den vistes på appenSer når jeg logger inn via data at gruppen står under bildet mitt, men får ikke til å trykke inn på gruppa. Og i appen vises det ikke.... er det jeg som har et "blond-moment", eller er det noe feil?
Hvor vi finner det skjulteforumet når vi er lagt tilHva er det dere ikke forstår?
Det skal dukke opp sammen med våre bilder og dagbøker.Hvor vi finner det skjulteforumet når vi er lagt til
Takk Chihaya. Setter pris på at du forklarer gang på gang og backer meg ♡Jeg regner med dere er klar over at tilgangsansvarlig er frivillig og at hun har barn og full jobb ved siden av.
Man får ikke bare automatisk tilgang.
Først må man søke, så må tilgangsansvarlig kontrollere at du har rett antall innlegg (det vil si telle manuelt), så gi beskjed til administrator om å legge deg til.
Man kan ikke forvente at tilgangsansvarlig er online 24/7 og admin jobber kun mandag til fredag. Så om det tar en hel uke er ikke det noe unormalt.
Men om man ikke hører noe innen den tid hadde jeg sendt en meldign til tilgangsansvarlig.
Og jeg tror kanskje administrator bør være tydeligere på hvordan dette fungerer i første melding slik at folk slipper å lure.