Hun svarer deg hvis det er nødvendig forstod jeg det som.Svarer du tilbake på pm så man vet om man er godkjent eller ikke?
Hvis ikke går det bare en liten stund så får du tilgang så fort administrator har trykket på sin knapp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun svarer deg hvis det er nødvendig forstod jeg det som.Svarer du tilbake på pm så man vet om man er godkjent eller ikke?
Hun svarer deg hvis det er nødvendig forstod jeg det som.
Hvis ikke går det bare en liten stund så får du tilgang så fort administrator har trykket på sin knapp
dersom du ikke er godkjent får du tilbakemelding. Dersom du er godkjent får du ikke tilbakemelding. Er veldig mange som sender pm, og det tar sin tid og telle gjennom antall innlegg og gi beskjed om hvem som er godkjent osv, så "intet nytt er godt nytt"Svarer du tilbake på pm så man vet om man er godkjent eller ikke?
har fått, du er godkjentHar du fått av meg FruUndercover?
Har heller ikke tilgang ennå..Jeg har enda ikke tilgang? Skal det ta flere dager fra man bli godkjent til man får tilgangen?
Er enig med deg! Jeg har vært på bv i mange år, men har opprettet ny bruker... Er jo aktiv så synes det er kjipt å vente en måned...Jeg syns også det er litt ugreit at man må ha vært med i en mnd før man får tilgang til skjult forum.... Er helt greit å måtte ha endel innlegg, det viser bare at man er aktiv.
Men for den som ble noe uventet gravid så er det lenge å vente en mnd med å få være med. Iallefall siden jeg har termin tidlig i desember...
Hvem er det som bestemmer disse reglene?Er enig med deg! Jeg har vært på bv i mange år, men har opprettet ny bruker... Er jo aktiv så synes det er kjipt å vente en måned...
27.12.14
02.06.10
Der er babyverden (admin (?)) som har bestemt reglene.Hvem er det som bestemmer disse reglene?
27.12.14
02.06.10