Desember 2014 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Svarer du tilbake på pm så man vet om man er godkjent eller ikke? :)
Hun svarer deg hvis det er nødvendig forstod jeg det som. :)
Hvis ikke går det bare en liten stund så får du tilgang så fort administrator har trykket på sin knapp :)
 
Hun svarer deg hvis det er nødvendig forstod jeg det som. :)
Hvis ikke går det bare en liten stund så får du tilgang så fort administrator har trykket på sin knapp :)

Okey, så bra :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Svarer du tilbake på pm så man vet om man er godkjent eller ikke? :)
dersom du ikke er godkjent får du tilbakemelding. Dersom du er godkjent får du ikke tilbakemelding. Er veldig mange som sender pm, og det tar sin tid og telle gjennom antall innlegg og gi beskjed om hvem som er godkjent osv, så "intet nytt er godt nytt" :)
Du er forresten godkjent :)
 
Tar det vanligvis lang tid før man blir godkjent av admin så man kommer inn på skjult?


Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
 
Hmm, jeg opprettet en ny konto fordi jeg ikke vil andre jeg kjenner med den gamle brukeren skal se jeg er gravid... Vil holde det litt hemmelig en stund til. Betyr det at jeg må vente en måned med å bli med i den hemmelige gruppen? Jeg har jo vært på babyverden siden 2009...
 
Eg har vært medlem siden 2012 men har ikke vært aktiv etter ho ble født nov- 12..men er nå tilbake.. må eg da være aktiv her en stund før eg får bli medlem? Aner ikke hvor mange innlegg eg har skreve her inne på desember.. står bare totalen :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har du fått forespørsel fra meg? :))
 
Det e jo igrunn litt teit at man må ha vært me så lenge osv.. æ fant ut at æ va gravid på langfredag, blemedlem her og har ikke hatt tid til å sitte å skrive masse innlegg.. men æ har jo lyst til å "henge" med de andre som e i samme mnd som meg... får vel bare skrive masse rart overalt, og satse på at æ får lov å være med seinere :) æ lure jo på så massesom førstegangs gravid, hoff:p
 
Jeg har enda ikke tilgang? Skal det ta flere dager fra man bli godkjent til man får tilgangen? :)
 
Hei jenter :)

Nå har alle 9 som lå på vent blitt gitt tilgang :)

Jeg jobber som regel ikke i helgene, derfor har det tatt noe lenger tid. Ellers prøver jeg å gi tilgang så raskt jeg får beskjed.

Ha en fin dag :)
 
Nå har jeg tilgang ser jeg, takker :)
 
Jeg syns også det er litt ugreit at man må ha vært med i en mnd før man får tilgang til skjult forum.... Er helt greit å måtte ha endel innlegg, det viser bare at man er aktiv.
Men for den som ble noe uventet gravid så er det lenge å vente en mnd med å få være med. Iallefall siden jeg har termin tidlig i desember...
 
Jeg syns også det er litt ugreit at man må ha vært med i en mnd før man får tilgang til skjult forum.... Er helt greit å måtte ha endel innlegg, det viser bare at man er aktiv.
Men for den som ble noe uventet gravid så er det lenge å vente en mnd med å få være med. Iallefall siden jeg har termin tidlig i desember...
Er enig med deg! Jeg har vært på bv i mange år, men har opprettet ny bruker... Er jo aktiv så synes det er kjipt å vente en måned...


27.12.14
02.06.10
 
Jeg har også vært med tidligere. Tre ganger faktisk... Men det er jo noen år siden da...
 
Back
Topp