Ha ha.. nei dessverre. Var ikke kvalm 5+0.. ha ha![]()
Hehe
Så egentlig føler jeg meg ikke så veldig gravid ennå. Glemmer det litt
Kvalmen kommer sikkert som f nå, bare fordi jeg sa dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha.. nei dessverre. Var ikke kvalm 5+0.. ha ha![]()
Ha ha.. garantert! Her går det også i trøtthet, ømme brystvorter og stikk/kramper i sidene når jeg reiser meg for fort.Hehekanskje like greit at jeg får noe! Har for det meste trøtthet(men det har jeg pga pollen også), vonde pupper og murring og stikking i livmor/eggstokker!
Så egentlig føler jeg meg ikke så veldig gravid ennå. Glemmer det litt
Kvalmen kommer sikkert som f nå, bare fordi jeg sa dette![]()

Det jeg lurer på: er det noen av dere som har kommet litt i gang med svangerskapet som "raper" mere eller mindre hele dagen? Det gjør jeg... og den er ny for meg Jeg håper virkelig på å flytte inn hos dere, hadde SA i mars etter 7 år siden siste positive test.... Jeg har en enorm metallsmak (hadde det sist gang også), det brenner/fryser i livmora (husker ikke fra sist gang), litt ømme pupper, og småkvalm (var heller ikke det første gangen)... men må vente en evig lang ukes tid til før jeg vet noe...Det jeg lurer på: er det noen av dere som har kommet litt i gang med svangerskapet som "raper" mere eller mindre hele dagen? Det gjør jeg... og den er ny for meg
![]()
Ja, jeg raper mergjorde hvertfall rundt den tiden jeg testet positivt!
Krysser fingrene for deg [emoji4][emoji4]
Ha ha... jeg følger med på dere, så få jeg som jeg kan melde meg inn....4+6 i dag. Myyyye murring, føler mensen er rett rundt hjørnet. Og veldig oppblåst. Er også veldig trøtt, men det kan være det varme været som har vært de siste dagene og ikke et symptom.
Jeg måtte kjøpe nye bher i går, puppene får ikke plass i de gamle. Endte opp med to behagelige (men mindre pene) ammebher [emoji54] Har så stor cupstr fra før, så var ikke mulig å oppdrive 70F uten bøyler uten at det var ammevennlig.Våknet i dag med veldig såre pupper. Gjør vondt bare jeg sitter rolig [emoji28] Må ha på bh hjemme for å kunne bevege meg uten at puppene ristes ([emoji23]), men gjør vondt å ha bh som berører. Vond sirkel!
Jeg måtte kjøpe nye bher i går, puppene får ikke plass i de gamle. Endte opp med to behagelige (men mindre pene) ammebher [emoji54] Har så stor cupstr fra før, så var ikke mulig å oppdrive 70F uten bøyler uten at det var ammevennlig.
Jeg håper virkelig på å flytte inn hos dere, hadde SA i mars etter 7 år siden siste positive test.... Jeg har en enorm metallsmak (hadde det sist gang også), det brenner/fryser i livmora (husker ikke fra sist gang), litt ømme pupper, og småkvalm (var heller ikke det første gangen)... men må vente en evig lang ukes tid til før jeg vet noe...Det jeg lurer på: er det noen av dere som har kommet litt i gang med svangerskapet som "raper" mere eller mindre hele dagen? Det gjør jeg... og den er ny for meg
![]()
Kvalmen kan desverre være sånn ja, den varierer i intensitet her ogsåEr det normalt å være superkvalm en dag og dagen etter ikke så kvalm?

Kvalmen kan desverre være sånn ja, den varierer i intensitet her også![]()
Og da kom kvalmen...![]()
Jeg pleier aldri rape... men i dag har jeg holdt på i et sett...Ha ha... jeg følger med på dere, så få jeg som jeg kan melde meg inn....