Deres symptomer

Ha ha.. nei dessverre. Var ikke kvalm 5+0.. ha ha :p:D

Hehe :) kanskje like greit at jeg får noe! Har for det meste trøtthet(men det har jeg pga pollen også), vonde pupper og murring og stikking i livmor/eggstokker!

Så egentlig føler jeg meg ikke så veldig gravid ennå. Glemmer det litt :p
Kvalmen kommer sikkert som f nå, bare fordi jeg sa dette :p

Hehe :) kanskje like greit at jeg får noe! Har for det meste trøtthet(men det har jeg pga pollen også), vonde pupper og murring og stikking i livmor/eggstokker!

Så egentlig føler jeg meg ikke så veldig gravid ennå. Glemmer det litt :p
Kvalmen kommer sikkert som f nå, bare fordi jeg sa dette :p
Ha ha.. garantert! Her går det også i trøtthet, ømme brystvorter og stikk/kramper i sidene når jeg reiser meg for fort. :happy::D

Jeg håper virkelig på å flytte inn hos dere, hadde SA i mars etter 7 år siden siste positive test.... Jeg har en enorm metallsmak (hadde det sist gang også), det brenner/fryser i livmora (husker ikke fra sist gang), litt ømme pupper, og småkvalm (var heller ikke det første gangen)... men må vente en evig lang ukes tid til før jeg vet noe... :banghead::banghead::banghead: Det jeg lurer på: er det noen av dere som har kommet litt i gang med svangerskapet som "raper" mere eller mindre hele dagen? Det gjør jeg... og den er ny for meg :)

Jeg håper virkelig på å flytte inn hos dere, hadde SA i mars etter 7 år siden siste positive test.... Jeg har en enorm metallsmak (hadde det sist gang også), det brenner/fryser i livmora (husker ikke fra sist gang), litt ømme pupper, og småkvalm (var heller ikke det første gangen)... men må vente en evig lang ukes tid til før jeg vet noe... :banghead::banghead::banghead: Det jeg lurer på: er det noen av dere som har kommet litt i gang med svangerskapet som "raper" mere eller mindre hele dagen? Det gjør jeg... og den er ny for meg :)

Ja, jeg raper mer :p gjorde hvertfall rundt den tiden jeg testet positivt!
Krysser fingrene for deg [emoji4][emoji4]

Ja, jeg raper mer :p gjorde hvertfall rundt den tiden jeg testet positivt!
Krysser fingrene for deg [emoji4][emoji4]

Jeg pleier aldri rape... men i dag har jeg holdt på i et sett...:excited001 Ha ha... jeg følger med på dere, så få jeg som jeg kan melde meg inn....

4+6 i dag. Myyyye murring, føler mensen er rett rundt hjørnet. Og veldig oppblåst :shifty:. Er også veldig trøtt, men det kan være det varme været som har vært de siste dagene og ikke et symptom.

Våknet i dag med veldig såre pupper. Gjør vondt bare jeg sitter rolig [emoji28] Må ha på bh hjemme for å kunne bevege meg uten at puppene ristes ([emoji23]), men gjør vondt å ha bh som berører. Vond sirkel!

Våknet i dag med veldig såre pupper. Gjør vondt bare jeg sitter rolig [emoji28] Må ha på bh hjemme for å kunne bevege meg uten at puppene ristes ([emoji23]), men gjør vondt å ha bh som berører. Vond sirkel!
Jeg måtte kjøpe nye bher i går, puppene får ikke plass i de gamle. Endte opp med to behagelige (men mindre pene) ammebher [emoji54] Har så stor cupstr fra før, så var ikke mulig å oppdrive 70F uten bøyler uten at det var ammevennlig.

Jeg måtte kjøpe nye bher i går, puppene får ikke plass i de gamle. Endte opp med to behagelige (men mindre pene) ammebher [emoji54] Har så stor cupstr fra før, så var ikke mulig å oppdrive 70F uten bøyler uten at det var ammevennlig.

Høres veldig kjent ut :p føler de tyter ut :)

Jeg har og en brennende følelse i livmoren til tider. Var så ille i går at jeg måtte be samboeren kjenne om det var varmt på magen [emoji23] (noe set da ikke var).

Ligamentsmerter. Er visstnok 4+5 i dag, kjent ligamentsmerter omtrent en uke.

Jeg trodde ikke jeg hadde noen symptomer, før jeg i går måtte innrømme for meg selv at jeg kanskje er litt hormonell. Så på film med guttungen på 2 år og begynte å gråte for jeg ble så rørt da alle ble venner igjen...

Back
Topp