Den søtetråden!

Lagde banankake med mørk sjokolade- spiste halve selv! Også 3,påskeegg fylt med marsipan, jus, sjokolade, honningmelon, boller, yoghurt+honning,
 
Jeg har spist godterier kun én dag i påsken, på skjærtorsdag, og har ellers gått mange turer og svømt. Vekten står fortsatt stille etter 2 uker, og jeg føler meg B R A! xsmile9 (Sånn sett bortifra at jeg veier 14 kg mer enn normalt, er fyllt opp med vann, vagger når jeg går, ikke kan bøye meg uten å få pustestans, har en halsbrann fra he**** og sover godt ca annenhver natt).
 
Er det noen som har prøvd å lage muslibarer med yoghurttrekk før? Blitt hekta på disse man får kjøpt som heter "eat natural" men hadde vært morro å lage selv:):)
 
2 boller og 2 vafler i dag.
 
Lagde banankake med mørk sjokolade- spiste halve selv! Også 3,påskeegg fylt med marsipan, jus, sjokolade, honningmelon, boller, yoghurt+honning,
Honningmelon er da ikke fy fy :) Hmm.. Banankake ja! Jeg har sukkerfri banankake i fryseren når jeg tenker meg om. Spørs om det ikke blir kveldsmat i dag :D
 
Henter meg is nå. Bare sånn at dere vet det.
 
Ha ja, sitter og nibiter på den tomme ispinnen jeg da :rolleyes:
 
Popcorn og m i dag på kino :D
 
Har fånne fram godis skåla, Stratos osv... :p
 
Jeg har spist et eple, to kiwi, en gulerot og to stangselleri-stenger. I tillegg ble det en boks med Coca-Cola. Nesten sunt. :p
 
I påsken ble det myyyye godis ja... Men nå er det på bedringens vei i går var mitt sukkerinntak:
En liten porsjon vanilje puddung til dessert hos svigers, og på kvelden lagde jeg meg kakao med vaniljeiskule i. (Kakao uten sukker...)! Fornøyd!
 
Hvordan går det med sukkerinntaket? Jeg har vært superflink siden påske faktisk. Tror det eneste jeg har spist er noen kopper varm melk med honning, litt sukker på rømmegrøt en dag, 2 saftis og så har jeg sneket meg til å spise 5 yoghurtnøtter fra posen som skal i fødebagen :p Det skal jeg si meg fornøyd med!
 
Hehe her går det ikke veldig bra. Blir mye sjokolade og sjokomelk bla. I dag lagde jeg små pannekaker til meg og sønnen min,men han ville heller ha grovbrød med smøreost så den som satt å trøkte i seg alle pannekakene det var mor..aiai. Merker jeg ruer meg til den babyen er ute for da har jeg ingenting å skylde den magen på lenger:/. Må nok bare finne fram joggesko og bytte ut sjokoladen med gulrøtter;).
 
For kroppens del er det kanskje bra at jeg får halsbrann av å spise vanlig sjokolade, så det er det (nesten) helt stopp på. Men blir sjokolademelk da, og is. Siden også det meste av maten jeg spiser nå gir meg halsbrann.
 
Back
Topp