Den søtetråden!

Sliter med samme problem her..sniker litt fra april. Ikke spist noe gotteri i dag, men såååå lyst på! :-/ Gått opp MASSE , så håper vekta går greit ned igjen bare mini kommer:) Skjønner ikke hvorfor styrken til å ikke spise har blitt helt borte.
Haha, ja hva skjedde med mattrangen liksom? :p Selv har jeg alltid slitt med å spise nok og klarer ikke komme i kalorioverskudd. Men etter jeg ble gravid derimot.. Hoi! Føles som jeg ikke har spist hele dagen selv om det av og til er minutter siden sist måltid. Nå går det gjerne i sunn mat for min del, men bare fordi jeg ikke har noe usunt i hus ;) Klarer fortsatt å gå masse opp i vekt!
 
Jeg spiste to jordbærstenger i går fordi marsvinet mitt er sykt. I dag har jeg ikke rørt noe. Og marsvinet har fått medisiner. :)
 
I dag har det vært mye godteri altså. Smågodt fra Sverige, potetgull. Kinakuler. Jøjje meg. Godt det bare er påske en gang i året :D
 
I dag har det vært mye godteri altså. Smågodt fra Sverige, potetgull. Kinakuler. Jøjje meg. Godt det bare er påske en gang i året :D
Faktiske Kinakuler eller Pops? Kinakuler er så snadder!! :)
 
En halv boks dream yoghurtis sitron. Mmmm :) Noen biter smågodt og noen yoghurtnøtter. Var ganske flink da jeg skulle kjøpe påskegodt. Har en boks is, 300g smågodt og 200g yoghurtnøtter. Det kunne vært sååå mye verre :p

I går hadde jeg litt brøddeig til overs etter å ha laget middag, så jeg puttet på kanel og sukrin og lagde relativt sunnere kanelsnurrer. Skulle jeg aldri ha gjort. Spiste nesten alle sammen :p Ikke verre enn å spise loff da, men det er seriøst en del kalorier i hvetemel. Eier jo ikke metthetsfølelse! Begynner å ane at jeg har spist for mye når jeg får vondt i magen :p
 
Jeg har MASSE godis, men liten lyst på å spise det. Har også sluttet med all isen. Men jeg får i meg bittelitt søtt likevel, siden det er påske. Etter påske skal jeg la være å spise godis utenom lørdager. :)
 
Blir bare færre og færre innlegg fra meg her iom jeg er såååå dårlig på å la vær å spise så mye usunt! *flau*
Bare idag..
Nesten en hel pose med Minde sjokolademix i bilen, noen karameller, liten skål hjemmelaget pudding, en halv eclaire chocolat, jus, boller.. Dette er det jeg husker..
image.jpg
 
Fruktsalat til dessert i dag så må veie opp med smågodt. Viktig å ikke gå i minus liksom :p
 
6 knekkebrød frukost fullkorn. To med nutella og 4 med norvegia. Ost var best mmmmmmm. Vet hva frokosten blir i morgen ja!
 
I dag våknet jeg med søtsug, så for å være flink ble det sunne bananpannekaker

64f931028a59f1ed33f3730c2545c3dc
 
Back
Topp