Den søtetråden!

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Er dere med på å skjerpe sukkerinntaket? Bli flinkere med å si NEI til så mye sukker!!!!
Skriv eller legg ut bilde av det du har spist av søtt i løpet av dagen. Må ha kontroll fra nå av:p






PS. Tråden er rettet mest mot meg selv... :D
 
To store brownie stykker + 3 glass druejus + 1 croissant, 1 pain au chocolat, 1stk marsipankake.
Frukt: to bananer. Dette utenom den vanlige maten fredag 06.feb.
SKJERPINGS!
 
  • Liker
Reactions: EJ
For en bra tråd!! Jeg trenger virkelig å få ned sukkerinntaket ettehvert:D

Her er fredag:
  • To fleskepannekaker
  • 3 svisker
  • smågodt
  • pizza
 
Jeg er med, jeg er med :D spiste et kakestykke til frokostdessert (hoho) idag! Planen er at det er det eneste søte jeg skal trykke i meg idag ;) kanskje jeg klare det med å skrive det ned!
 
Ble frokostdessert her også; en kanellsnurr og 4 ruter melkesjokolade :p
 
Frokost:
1 pain au chocolat
2 brødskiver, loff med smør og syltetøy
4 stk kinder schoco bons

Sen lunsj kl16:
Big Mac-cola-frites
Softis med sjokolade


Er det mulig??????:mad::wideyed:
 
Frokost:
1 pain au chocolat
2 brødskiver, loff med smør og syltetøy
4 stk kinder schoco bons

Sen lunsj kl16:
Big Mac-cola-frites
Softis med sjokolade


Er det mulig??????:mad::wideyed:
Du er skikkelig søtsugen bare. La deg rive med! Du kan heller skjerpe deg etter graviditeten. :)
 
Ein Japp er det usunne eg har ete hittil :)
 
Du er skikkelig søtsugen bare. La deg rive med! Du kan heller skjerpe deg etter graviditeten. :)
Skulle ønske det var så enkelt, men så mye sukker i blodet kan aldri være noe bra verken for meg eller bebisen. Er så redd jeg nå kan få diabetes av det, så fra nå av skal jeg prøve å skrive ned alt her så jeg ser hvor alvorlig mye dritt jeg stapper i meg.
 
Fortsettelse:
-litt potetgull
-eclaire au chocolat
-nøtter


Heldigvis i seng nå!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Fortsettelse:
-litt potetgull
-eclaire au chocolat
-nøtter


Heldigvis i seng nå!

Må sei du imponera meg! Du er jo sååå liten og nett, men klare å ete så mykje. Eg bukkari støvet ;)
 
Må sei du imponera meg! Du er jo sååå liten og nett, men klare å ete så mykje. Eg bukkari støvet ;)
Hull i magen tydeligvis :p
 
Lørdag: 100 gram melkesjokolade, ett glass solbærsaft, ca 10 haribo gummigodteri og en neve potetgull. Heldigvis ei uke til neste gang! :)
 
Idag,
Frokost,
Kopp kaffe
4 brødskiver med ost
Hvalnøtter
En banan

Lunsj,
En stor kopp med te?
4stk sandwich med ost og skinke pålegg, tomat+agurk.
4stk oreo kjeks

Middag,
En stor kopp te!!!!
1stk brødskive med ost
2 oreo kjeks
1 yoghurt

Så har jeg jo bakt en sjokoladekake nå da... Håper jeg klarer å holde meg unna den i kveld:)
 
Fikk en søt liten eske konfekt sammen med tulipaner i dag. Den var tom i løpet av 5 minutter :p Er egentlig ganske flink, men det går rett i dass om det er snop i hus eller jeg skal innom butikken for å finne noe mat når jeg er sulten!

Jeg ville nok spist opp hele sjokoladekaken alene Applepie :p Håper du er flinkere enn meg ;)
 
Min lunsj består i dag av:
1 fint rundstykke med banan
1iskaffe
1yoghurt (ala dessertyoghurt)
1kjærlighet på pinne

:p og jeg har gått ned 1 kg siden sist veiing..kan ikke skjønne det men;)
 
Holdte meg unna kaken på søndag, men fant raskt et bedre alternativ, nemlig twix sjokolade?:hungover:

Idag,
Alt usunt bortsett fra lunsjen , steak+brokkoli.
En del kjeks, 1 stk twix, 2 muffins (en sitron og en sjokolade), kyllingbagett, kaffe, tyggis...

Begynner å merke at jo lenger jeg er ute desto mye usunt snacks jeg får i meg.. Tenker jo ikke på det en gang, bare putter alt jeg finner i munnen, enten mens jeg kjører, sitter på møte, hente unga osv.
 
Holdte meg unna kaken på søndag, men fant raskt et bedre alternativ, nemlig twix sjokolade?:hungover:

Idag,
Alt usunt bortsett fra lunsjen , steak+brokkoli.
En del kjeks, 1 stk twix, 2 muffins (en sitron og en sjokolade), kyllingbagett, kaffe, tyggis...

Begynner å merke at jo lenger jeg er ute desto mye usunt snacks jeg får i meg.. Tenker jo ikke på det en gang, bare putter alt jeg finner i munnen, enten mens jeg kjører, sitter på møte, hente unga osv.

Skulle til å spørja deg, før du redigerte innlegget ditt, om du åt masse slikt ute :p Prøva å halda seg heime? :p
 
Spist to hveteboller med ost og syltetøy til kveldsmat i dag! Var så mye fristende bilder av fastelavensboller både på fb og vg.no at jeg kom på at jeg hadde en pose med boller i fryseren fra julen.. Kan ikke ha noe usunt i huset for da spiser jeg det..
 
Back
Topp