** Den oooh store juletråden! **

I går fikk jeg kjøpt røde kubbelys til advent. Tomt for lilla, så da prøver vi noe nytt! Mulig jeg må finne frem resten av pynten til den, evnt se om jeg mangler noe. Dørkransen har fått grønt på seg, pynten mangler.
 
Dørkransen er ferdig pynta, og er hengt ut på trappa. Adventstaken er ferdig den også. Jeg har vaska veggene i stua i dag, og tv-benk og diverse. Drar nok opp noe pynt i morgen, siden jeg er alene med kidsa.
Jah, åsså har jeg fått handla et par gaver til mannebeinet ;-) Bare for kos ;-)

Også har jeg endelig fått sent brev og bilder til PLAN-fadder-jenta vår ;-)
 
1 søndag i advent! 

Vi tenner lys til frokost, vi! ;-)
 
I dag har vi vært i byen å sett julegrana bli tent! Så kooooooooooooos! ;-)
 
Føles som om jeg snakker til meg selv i denne tråden!! Heheheheh!


Anyways: I kveld skal jeg på julekonsert. Stille natt, hellige natt---here I come!! ;-)

Vi er tre voksne jentesøskenbarn som skal gå, med vår felles farmor/mormor ;-)
 
Var i ren lykkerus på søndag siden det lava ned snø og jeg hørte på julemusikk, pakket inn kalendergaver og drakk gløgg. Men nå er all snøen borte, det er 8plussgrader og jeg har mistet all deilig desemberstemning :(
 
Jeg har fått pakka inn gaver i dag og skrubba badet ;-) Jeg har fått i hus kongerøkelse, og det lukter sååååååååååå godt!! Oh, jul med din glede, altså!!!!
 
Kalendergavene er ferdig og klar til å åpnes om snart bare en dag. Gleder meg til det. Nettopp meldt oss på julebesøk på gård. Hest og vogn, treffe dyrene, hilse på nissen, synge julesanger, hoppe i høyet og grøt, klementiner og pepperkaker på låven. :)
 


CrazyBeautiful skrev:
Kalendergavene er ferdig og klar til å åpnes om snart bare en dag. Gleder meg til det. Nettopp meldt oss på julebesøk på gård. Hest og vogn, treffe dyrene, hilse på nissen, synge julesanger, hoppe i høyet og grøt, klementiner og pepperkaker på låven. :)



Å, sånt er gøy, CB!! Vi skal også på sånt---har gjort det hver jul i noen år nå!! Like stas hver gang ;-)
 


Snickers skrev:


CrazyBeautiful skrev:
Kalendergavene er ferdig og klar til å åpnes om snart bare en dag. Gleder meg til det. Nettopp meldt oss på julebesøk på gård. Hest og vogn, treffe dyrene, hilse på nissen, synge julesanger, hoppe i høyet og grøt, klementiner og pepperkaker på låven. :)



Å, sånt er gøy, CB!! Vi skal også på sånt---har gjort det hver jul i noen år nå!! Like stas hver gang ;-)



 
I kveld skal jeg g en venninne på julekonsert å høre på Gisle Børge Styve og Heine Totland! Gledings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Julekalender klar!!! (Men unntak av den ene gaven som ikke ville i hus) 
Kom desember!!!!!
 


Snickers skrev:


CrazyBeautiful skrev:
Kalendergavene er ferdig og klar til å åpnes om snart bare en dag. Gleder meg til det. Nettopp meldt oss på julebesøk på gård. Hest og vogn, treffe dyrene, hilse på nissen, synge julesanger, hoppe i høyet og grøt, klementiner og pepperkaker på låven. :)



Å, sånt er gøy, CB!! Vi skal også på sånt---har gjort det hver jul i noen år nå!! Like stas hver gang ;-)



Det må ha skjedd noe mystisk når jeg skulle quote innlegget i går. Menneh, ja, nå ser jeg enda mer frem til det! Satser på at det blir en fast tradisjon og skaper julestemning for små og store (og kanskje litt for meg selv siden jeg ikke har vært så altfor julete de siste årene).
 


CrazyBeautiful skrev:
Snickers, koOoselig i kveld, btw? :)



Ja, fytti! Det var knallbra! ;-)
 
I morgen tidlig blir vi fem venninner som skal bake julekaker her hos meg! Det blir kjempegøy---og jeg gleder meg i haugevis!
 
Da har jeg 6 sorter julekaker i hus! ;-)
 
Har idag hatt juleverksted her hjemme, svigerinna mi og niesa vår kom på juleverksted.

Barna malte på telysestaker i glass og vi lagde pepperkaker også.
Av musikk gikk det of course i julemusikk emoticon emoticon


Alle julekortene er kommet i hus, skal få skrevet på konvolutter i løpet av de nærmeste dagene.

Har nesten alle julegavene i boks også emoticon
 
Back
Topp