** Den oooh store juletråden! **

Nå er det straks bankers her. Har mamma, pappa og Ylva igjen. Sistnevnte skal faktisk gubben hjelpe meg med, regner med vi blir å ta heeeeelt av. 

Julekort er i hus, alle adventspakker er i hus, bestilte julecd til Ylva i dag, adventskalenderen kom i kom i posten i dag (venninnen til mamma har brodert) og neste års kalender er kommet. Så nå skal bare koooooose- desember komme :D
 


Snickers skrev:


CrazyBeautiful skrev:
3 julegaver krysset av listen. Her går det unna.

Snickers, jeg misunner den julegleden din. Kan du sende litt til meg, pretty please?


--------------->SVOSJ! En dose juleglede er sendt din vei! Hohohohoho! ;-)


Tænk ju! Det er lov å håpe at det er smittsomt. emoticon
 
Nå har jeg de derre seigmennene til stiving, meget spent på resultatet. Hadde de i en litt for stor form så tenkte å lage et til lag oppå når den er stiv nok. 
 
Ååååååå! Du har starta bakinga, du, Hyppolyta! Kult! Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å begynne! Hehehhehehhe!

 
Jeg tenker å gi litt i julegave og siden jeg ikke har prøvd før så tester jeg det ut nå. Aaaaner ikke hvordan det går så får smake og se an. Det ble et tynt lag så jeg har kjøpt en annen pakke gele og skal lage et til lag over det andre. 

Snickers skrev:
Ååååååå! Du har starta bakinga, du, Hyppolyta! Kult! Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å begynne! Hehehhehehhe!



 
Nam nam gode seigmenn :D
 
Da er Julens Minnebok dratt opp fra kjelleren, sammen med Juleutgaven fra Sing-Sang-bøkene! ;-)
 
Idag  tok vi bilder til julekort OG bestilte de på elite foto emoticon Takk for tipset snickers emoticon

Igår kjøpte vi  gaver som skal bli 23 kalendergaver, mangler bare 1.
Skal pakke inn gaver ikveld.
 


lindkva skrev:
Idag  tok vi bilder til julekort OG bestilte de på elite foto emoticon Takk for tipset snickers emoticon

Igår kjøpte vi  gaver som skal bli 23 kalendergaver, mangler bare 1.
Skal pakke inn gaver ikveld.


Hohoho! Ænnitaim, hånni! ;-)
 
I går var mine to eldste diamanter på Putti Plutti Pott med mormor! Mellomsten fikk lang nisselue, og var sååååå stolt!

I dag har vi vært på julemarked, ungene fikk hilse på nissen og vært med på juleverksted! Åååååååå, jeg eeeelsker juuuuuuuul!

 
Nå i ettermiddag sender jeg gubben og avkom ut for å få fatt i noen gran-greiner eller lignende. Må ha noe til kransen på døra! Håper han finner et pittelite tre jeg kan sette i ei sånn stor blomsterpotte på trappa til å ha lys på, på søndag.....;-)
 
Fkk kjøpt ferdig en julegave i dag, kjøpt inn 3 kilo mel, 3 kilo smør, 16 glassflasker med CB-julebrus og en del sjokolade.
Så det står i kjelleren klar til bruk fra neste uke av.
 
Pass godt på smøret ellers kan det komme en lavkarbofreak å stjele det.. KNIS. 

Trone skrev:
Fkk kjøpt ferdig en julegave i dag, kjøpt inn 3 kilo mel, 3 kilo smør, 16 glassflasker med CB-julebrus og en del sjokolade.
Så det står i kjelleren klar til bruk fra neste uke av.


 
Jeg skrubber ned kjøkkenet at the moment! Skikkelig julevask med skurekrem og skrubb! Hehe! Tok halve i går sammen med kjøkkenvifta, resten i dag og vinduer. Tak og vegger får vente til i morgen. Gulvet tar jeg jo støtt, men tenkte meg at jeg får legge mg på alle 4 å skrubbe det også en dag........


Ja, forresten! I dag skal vi ta bilde med nisselue under vann på småbarnsvømmingen! Yey og hohoho!
 
Da ligger hvert eneste julekort klart til avreise...eh....neste lørdag? Får se ;-) Hihi.

Frimerker og juleklistremerker og alle adresser er på plass på konvolutter som i år er sølvfarga ;-) Noen har tilogmed fått personlig frimerke på----med bilde av kidsa mine ;-) Sååååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!
 
Jeg har kjøpt julegave til gullet i dag, samt julekalender til begge ungene.

Snuppa får polly pocket-kalendere. Og gullet får en togbane i tre.
Jeg skal dele opp og pakke hver del inn slik at de kan åpne en og en pakke hver dag :) 
 


Trone skrev:
Julegaver:
Mannen. Skriver ikke det her he he!!
Snuppa. Øredobbstativ
Gullet. Deler til togbanen hans og to bøker om traktorer og dyr.
Bror. Riskoker
Pappa og E. Eske med flottere syltetøy og 3 fine karafler med fine matoljer.
Mor. Eske med flottere syltetøy.
Bestemor&bestefar. Eske med flottere syltetøy og cookies.
Kusine C. Øredobbstativ.
Mamma&OJ
Svigers. Eske med flottere syltetøy og cookies, samt 3 fine karafler med fine matoljer.
Lillesvoger&I
Lillenevø. "Mine første dyr"
Storenevø. Haugevis av Lynet mcqueen stæsj.
June. 1 stor og 1 liten glassengel.
AM
Malin. Nintendo DS LPS-spill

5 gaver igjen så er alle gavene i boks.

Og kalenderene til ungene er pakket inn. De trenger bare bånd på seg og å henges opp :) 
 
Jeg har fått røde gardiner på kjøkkenet!!!!!!!!!!!
 
Back
Topp