** Den oooh store juletråden! **

Juuuul! :)

Gleder meg til julen i år, vi skal reise til sambo sin far.
Og det er jo i nærheten av June og Linn, tror jeg. :)

Så jeg skal ikke bake noe tror jeg, kanskje pepperkaker med lillemor, og noe godis vi kan gi i julegaver. :)

I år strikker jeg julegaver til de fleste også. :) 
Men har kjøpt to allerede. I september. :P 
 
såååå utrolig fint du har fått det tronemor :) fikk skikkelig inne kos stemning av å se bildene <3 
 
Oh, my!!!! Juletråd!!! Jippi-jippi-jippi!!! Jeg hadde tenkt å lage en tråd om det kansje var greit å lage en juletråd, men var red dere skulle synes det var altfor tidlig!! Hihihihhi!

Jeg har det meste i boks, er mer enn halvveis i julagavehandelen, og jeg har i grunnen endt opp med å kjøpe flere enn de 72 kalendergavene som kreves i år......! ;-)

Vi har bestilt billetter til flere julearrangement, så jeg gleder meg masse til tiden som er på vei! hohohohohoho!
 
Ja---hehe---men bedre seint enn aldri!!! Hohohoho!emoticon

Men, bare for å holde gang i tråden, så kan jeg si at julekortene har vært klar i ett par uker nå, adressene er skrevet ned, jeg har bestilt frimerker med bilde av kidsa på, rullevis av julepapir og tilhørende stasj er i boks----ja, for jeg har fått det for meg at jeg skal pakke inn gavene sååååååååååå fint i år-----hehe!

Jeg gleder meg til jul hvert minutt av dagen, og nynner rett som det er på en julesang!! Lalalalallalallaaaaa!
 
Gleder meg veldig jeg også. Venter på at julekortene og neste års kalender skal komme fra eurofoto. Har halvparten av julegavene i boks, skulle gjerne ha hatt resten også, men må få litt mer lønn. 

Overlykkelig over å ha fått fri i jula, men må si at jeg er så lei meg for at jeg må jobbe lillejulaften, det suger å være voksen til tider..

ikke sååååååå lenge til 1desember nå..
 
Vi skal ta julekortbildene hos min bror. Mannebeinet vil ikke være med på bildet. Vi har aldri hatt ett bilde med hele familien som julekortbilde, så skjønner ikke helt hvorfor han setter seg på bakbeina.
Uansett så skal vi ha ett julekort bilde, om det så er bare med ungene eller hele familien.

Og vi må snart booke avtale for nå nærmer det seg tiden for å sende ut kortene gitt!
 


Trone skrev:
Vi skal ta julekortbildene hos min bror. Mannebeinet vil ikke være med på bildet. Vi har aldri hatt ett bilde med hele familien som julekortbilde, så skjønner ikke helt hvorfor han setter seg på bakbeina.
Uansett så skal vi ha ett julekort bilde, om det så er bare med ungene eller hele familien.

Og vi må snart booke avtale for nå nærmer det seg tiden for å sende ut kortene gitt!


Ja, greit å være ute i litt god tid. Var halv pris på kalendere i oktober så da bestilte jeg bare julekort i samme slengen. Tok på henne pepperkakekjole og tok .... mange bilder.. Så var det i boks. Syns det er morsomt med litt juleklær på de bildene for å komme i stemning :D
 
Nå har jeg pakket inn årets første julegaver for å sende de til nordnorge med mamma og pappa. Egentlig skrekkelig kjedelig siden jeg har finfin innpakkingstradisjon med gløgg, julemusikk og enorme mengder papir og krøll :D

ps. Ylva syns det er mye mer moro å kle av seg pysjen enn å sove i dag.
 
Har kjøpt inn en del av julegavene allerede. Så er halvferdig, he he!
Men har ikke pakket de inn enda da.

Og det har ingenting med at det ikke er desember å gjøre. Det har med at hver gang jeg er på butikken så glemmer jeg å kjøpe tape, ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Har fått i hus enda noen gaver i dag ;-) Yey!
 
Julegaver:
Mannen
Snuppa. Øredobbstativ
Gullet. Deler til togbanen hans.
Bror. Riskoker
Pappa og E. Eske med flottere syltetøy og 3 fine karafler med fine matoljer.
Mor. Eske med flottere syltetøy.
Bestemor&bestefar. Eske med flottere syltetøy og cookies.
Kusine C. Øredobbstativ.
Mamma&OJ
Svigers. Eske med flottere syltetøy og cookies, samt 3 fine karafler med fine matoljer.
Lillesvoger&I
Lillenevø
Storenevø. Haugevis av Lynet mcqueen stæsj.
June. 1 stor og 1 liten glassengel.
AM
Malin. Nintendo DS LPS-spill
 
hvordan tar man fint julekortbilde av gutt på to og baby? noen kreative forslag??
 
Jupp---legg dem på siden av hverandre på et teppe---uten mønster er finest. Ta på nisselue, og stå direkte over dem å ta bilde nedover av ansiktene deres ;-) Da sitter ikke store å tviholder på lille som egentlig ikke har lyst å bli tviholdt ;-) En hvit dyne kan også være fint underlag. Litt flyffy ;-) Men pass på så ikke gulvet viser på kantene.....
 
Da er julegavene pakket inn! Wiiiiiiiiiiiiiii!
 
Back
Topp