** Den oooh store juletråden! **

Har ikke funnet  hva jeg skal skrive på ønskelistene til ungene som skal leveres til de forskjellige familiene våre.
Pleier å dele det opp slik at de ikke får dobbelt opp av ting. 
 
Nå ligger julekortene pent oppi adresserte konvolutter klare til å sendes ;-)
 
Må si dåkker e flink! :)

Æ sitt og høre på julemusikk, og bare glede meg til jul. Og skulle ønske æ hadde masse penga og kunne kjøpt julegave til alle æ ville kjøpe til, og det dem ønske seg.. 
Veeell, tilbake til virkeligheta.. Æ e jo i gang med julegavan, for første gang på alle år! 
Men ser jo at økonomien ikke strekk til.
Og føle at jula e blidd et eneste stor økonomi-monster! 

Men skal vell bli jul i år også. :) 
 
Planlegger pepperkake og seigmann dugnad den 3 des så er skrekkelig tidlig ute for å spørre. MEEEEEEEEEEn de seigmennene, blir det mye av den oppskriften? noen som har noe tall? 

og er det sånn at det er gelepakken som gir smak og farge? Dvs at jeg kan ta blåbærgele og få lilla seigmenn med svar blåbærsmak?
 
Da har jeg fått handla meg en ny jule-cd i helga! Wiiii! Hørte på den i går.....*sukk*----som jeg gleder meg!

Neste helg skal eldstegullene på Putti, Plutti Pott (?) med mormor----så da starter jo på en måte jula her hos oss! Hihi!
I dag måtte jeg jammen meg bestille endq 10 julekort.....de 50 jeg hadde var ikke nok, gitt.....jaja----har dem vel om et par dager, så null stress ;-) Posten har ikke kommet med julefrimerker enda,heller, så :-P

Også har jeg fått i hus ikea sin pepperkakedeig---hihi ;-) Noen som har prøvd denne icingen til Dr.Oetker som man kan pynte med?
 
Jeg får ikke "lov" å høre på julemusikk enda ;) Ikke før 1desember..Skal derimot handle resten av julegavene denne uka :D Gleder meg. 

Snickers skrev:
Da har jeg fått handla meg en ny jule-cd i helga! Wiiii! Hørte på den i går.....*sukk*----som jeg gleder meg!

Neste helg skal eldstegullene på Putti, Plutti Pott (?) med mormor----så da starter jo på en måte jula her hos oss! Hihi!
I dag måtte jeg jammen meg bestille endq 10 julekort.....de 50 jeg hadde var ikke nok, gitt.....jaja----har dem vel om et par dager, så null stress ;-) Posten har ikke kommet med julefrimerker enda,heller, så :-P

Også har jeg fått i hus ikea sin pepperkakedeig---hihi ;-) Noen som har prøvd denne icingen til Dr.Oetker som man kan pynte med?


 
vet ikke om jeg gleder eller gruer meg.. vi blir 21stk! vi skal ha jula her hjemme oooog jeg skal jobbe julaften.. iiiiiiiiiiiiiiiiiiik
 
Kan du ikke få fri da, susa?

------------------------------------------------------------------------

Jupp, jeg har to juleblomster i stua nå--hehe-- 2 stk azalea ;-)
 
Herlig!!!! Nå ble jeg litt mer gira på joool!!! Har kjøpt 10 av 24 kalenderpakker! Hurra!
 
Skal ned i byen og kjøpe de siste julegavene for året :D GLEDER MEG.
 
I dag har vi fått i hus de 10 ekstra julekortene vi bestilte ;-)

Jeg har vært på ebay å shoppa jule-yankee candles----ååååå som jeg gleder meg!!!!!
 


Trone skrev:
.............. tror snickers kunne bodd midt i en julekule, he he!!!


JA!!!! Det kunne jeg----lett! Hohohohoho!emoticon
 


Snickers skrev:
Nå ligger julekortene pent oppi adresserte konvolutter klare til å sendes ;-)


Du er jammen flink!!!
Tenkte vi skulle ta bilder i løpet av denne uka, få bestilt med en gang.
Håper å ha de klar fortest mulig.
 
Jeg gleder meg sånn til neste helg------for da kan jeg pynte til juuuuuuuuuuuul! Jippi-jippi-jippi!!!!!!!!!
 
3 julegaver krysset av listen. Her går det unna.

Snickers, jeg misunner den julegleden din. Kan du sende litt til meg, pretty please?
 


CrazyBeautiful skrev:
3 julegaver krysset av listen. Her går det unna.

Snickers, jeg misunner den julegleden din. Kan du sende litt til meg, pretty please?


--------------->SVOSJ! En dose juleglede er sendt din vei! Hohohohoho! ;-)
 
Back
Topp