** Den oooh store juletråden! **

I dag skal vi bake kakemenn! Jeg og mine kids, og to venninner av meg med deres kids. Det blir koooooooooooooos!
 
Nå begynner det å komme litt på stell her.. Alle julekort er klare til sending i morgen, sammen med alle julegavene jeg skal sende. Alle gaver er kjøpt inn, de fleste er pakket inn, men ikke alle. Sånn stress er det ikke med det. 

I morgen skal jeg vaske og gjøre klart her så når jeg henter Ylva i barnehagen skal vi pynte litt. Gjør alltid det ca en uke før vi drar hjem siden vi aldri er her i jula. Gleder meg til det. 

Baker ikke så mye siden vi er hjemme hos mamma i jula, men har laget litt julegodt i år siden Ylva ikke tåler melk. Blant annet de seigmennene av oppskriften herfra. Også har jeg laga tørket aprikos dyppet i kokesjokolade og kokesjokolade, kokos blandet med tuttifruttipynt. Så må jeg bare håpe på at Ylva ikke kommer over non stop eller noe sånt i jula for hun blir skikkelig dårlig av melkesjokolade. 

Gleder meg ekstra mye til jula i år for jeg har ikke sett mye til mannen min pga studier og jobben min så blir godt å tilbringe noen kvelder i armkroken der pluss at søsteren min kommer med barn, det blir skikkelig stas. 

Skal ikke kimse av at min mor med glede står opp kl 6 med Ylva hver dag, det gjør ikke noe å få lov å sove en time lengre enn det en ukes tid :) 

Kjenner jeg er skrekkelig klar for en julepyntet leilighet og en rolig kveld i morgen :) 
 
Alle julekortene er sendt, mangler bare å pakke inn 1 gave.

Skal en tur ut å se om vi finner noe mer fin juletre pynt idag emoticon

1 uke igjen til julaften
 
Bare to gaver igjen nå, så er jeg klar. Eller klar er jeg jo aldri til jul da, he he he!! ;)

I går pynta vi treet. Ble i grunn ganske greit, for en gang skyld. Vi kjøpte plastikktre på Plantasjen for 600 kr og det var kjempefint!! :)

Jeg jobber kveld/natt hele denne uken, så gudene vet når jeg skal få tid til å gjøre alt ferdig. Samt lage juleminicupcakes som jeg skal ha med på julaften. Jaja..
Er ikke lenge igjen så er hele røkla over!! :p
 
SNART JUL 
 
I ettermiddag skal vi på julegrøt til tanta og onkelen min, sammen med en hel gjeng andre. Det blir sååååååååååå kos! ;-)
 
Åh du salige. Livet er så godt 
 
Back
Topp