Den offisielle skraveltråden!

Sånn ska da ikke vær. Hata når folk kun ska tenk pænga.. Å griske t seg mest mulig..[:@]
Har opplevd det selv.
Ikke nåkka morsomt å miste noen man e gla i[:'(]
Håpa at ho der dattra ikke får så masse, men det e jo nån regla sia de kun e samboera...
 
ORIGINAL: Sofie.

Sånn ska da ikke vær. Hata når folk kun ska tenk pænga.. Å griske t seg mest mulig..[:@]
Har opplevd det selv.
Ikke nåkka morsomt å miste noen man e gla i[:'(]
Håpa at ho der dattra ikke får så masse, men det e jo nån regla sia de kun e samboera...


*
 
Herregud si e bare.. At da går ant å oppfør se sååååååå teit[:'(]
E bei kjøpt ut a pappa sett hus da han døde av mine halvsøsken, men bortsett fra litt penger så fikk e alle bildene a me (de renska huset for minner av meg), ei veggklokke som pappa lagde(turte ikke å si noe på det sia da gikk gjennom advokaten min) og et veggteppe (som de ringte etter begravelsen og påsto at e hadd stjælt), så de va 6 griske drittfolk. [:@][:@][:'(]
 
De sett m 2 hus etter faren min, og e sett me de 3 tengan.... Jippi [:'(][&:] Har heldigvis mange goe minna om faren min som INGEN kan ta fra meg.
 
action,action[:D] and med liiiike iiiit[:D]
 
dammdiaaam!!! skulle så gjerne,gjerne hatt lappen ass [:(][:(] er så lite fristende og trille vogna til jessheim på dåpsmøte idag! ser jo ut som det skal bli regn å [:(] what to do, in this unfear world??
 
ellers a giiiirls? wazzzzz uuup??
 
Da ska e gi Tobias mat.. Først prøv å gi fra puppen.. Han klager når det ikke kjæm så masse.. Har ikke løst å gi opp ammingen enda.
Også ska vi på helsestasjon og veie... HS sa at han hadd lagt litt lite på seg sist, så e håpa at han har lagt GODT på seg denne gangen... Ellers må e vel kutte ut puppen og bare gi flaske.... Heldigvis bare 1 uke igjen t han e 4 mnd og kan begynn så smått m grøt og potetmos..
 
good morning girls[:)][:)]

idag skal jeg slappe av litt på formiddagen før jeg skal trille ned til posten og hente pakke[:D] så går vi bort til helsestasjonen. Skal på 3 mnds kontroll idag med vaksine- spent på hva han syns om det[8|]
 
I dag har jeg vært hos hun jeg ble kjent med på barselavd, hun som fikk en jente to timer etter meg på naborommet mitt faktisk :)

Vi har ute å gikk tur til byen , som tok 45 minutt hver vei, og hjem igjen var det baaare oppoverbakker. Så vi var flinkeflinke!! :) :) Kjenner det i beina og bekkenet ja, men håper det går fort over for jeg skal ut å gå tur i morgen også! Med vondt skal vondt fordrives!! Fnis!!!

Og etterpå dro jeg på butikken og kjøpte bare lav-karbomat. 5 handleposer, ha ha ha!! Og så kjøpte jeg litt blader som det står om ESC i, slik at vi har alt klart til semifinalene og finalen.

Og så kjøpte jeg ett magasin av de som ti ltider står utenfor kjøpesentere og sånne ting, sånt magasin til 50 kr. Jeg syntes det er så utrolig tøft av de som jobber som slike selgere; det at de tør stå frem på den måten og at de holder på/har fått skikke i livet sitt, så det er jeg gledelig med å støtter! :)
 
Back
Topp